Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Saano joku Kookoo-TPS ottelusivulta maalit näkyviin? Se telkkari-play nappi kyllä näkyy mutta mitään ei tapahdu sitä painamalla.

"Te tiärätte davor sukeri ja sit toi noi tseremi rounikki. Ei mittää muuta"

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Se on taas suosion testaamisen paikka kun 6 kierrosta tänään. Uskaltaiskohan betsata paitsion puolesta. Mä veikkaan et tossa kolmansien erien puolivälin paikkeilla tömähtää.
Tosin Tappara vs KooKoo pelin alku on tuntia aiemmin kun muut, niin se vois helpottaa

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viime kaudella ainakin mukavasti näkyi maaliklipit, nyt toimivuus aivan hanurista, oli selain mikä tahansa.

Kultaa 2006 - tätä ei vie meiltä kukaan koskaan pois!
Kultaa 2019 - unelma, urheilu & veljeys
#hallitsevamestari

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oispa mukava katsoa Rädyn maalit, mutta ei sitten katsota. Itse sivustossa on nykyään paljon hyvää, sillä puolella ansaitaan kehujakin, mutta aivan järkyttävää että toiminta on mitä on. Miten voidaan hoitaa tämä puoli noin pieleen.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ehkä sitten ensi vuoden puolella, jos sarja katkaistaan poikki ja suosio laskee pohjamutiin *hymiö*

Asiaa on käsitelty ja kummasteltu jo iltapäivälehtiä myöten, mutta parannusta ei tapahdu. Lievästi sanottuna ihmeellistä. Ei kai siellä sitten vaan kiinnosta ketään riittävästi. Tai sitten rahat on loppu tai jotain. Sarjan verkkosivujen kunnollisen toimimisen olisi oltava itsestäänselvyys kauden ajankohdasta huolimatta, muttei ainakaan Suomessa ja SM-liigassa. Harmillista.

"I'm starting with the man in the mirror" - Michael Jackson, 1987

Punamustaa jääkiekkoa - Porin Ässät

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Liigan sivuille ilmestynyt valokuvat Larmista ja Vesalaisesta.

Olin lähes varma, että näiden kohdalla katsellaan mustia hahmoja koko kausi, tai vähintään jouluun asti.

Aikamoista

Eteläpäädyn piippuhylly (1995 - 2008)
Kun yhdessä matkaan lähdettiin, oli nuoruuden kultainen aika.
Sinä ensiksi saavutit määränpään, minä hetkeksi vielä tänne jään.

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Kraken, 1923 (1897)
Liigan sivuille ilmestynyt valokuvat Larmista ja Vesalaisesta.

Olin lähes varma, että näiden kohdalla katsellaan mustia hahmoja koko kausi, tai vähintään jouluun asti.

Aikamoista
Vanhat kuvat löydetty vai paintilla uudet editoitu?

"Laurikainen on ku vanha lateksidildo. Heiluu ja menee joka paikkaan, on aina mukana tilanteissa ja tekee iloiseksi!" @spenroos twitterissä.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vanhat kuvat löydetty vai paintilla uudet editoitu?
Ei riitä arviointikyky varmaksi sanonaan, mutta jotain on kuitenkin tehty ja lopputulos näyttää ihan linjakkaalta.

Eteläpäädyn piippuhylly (1995 - 2008)
Kun yhdessä matkaan lähdettiin, oli nuoruuden kultainen aika.
Sinä ensiksi saavutit määränpään, minä hetkeksi vielä tänne jään.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Oliko eilen historiallinen päivä ja liigan sivut pysyivät pystyssä koko kierroksen ajan? Onko bittipuolella tullut kehitystä vai onko sarjan kiistatta suuri suosio kokenut laskusuhdanteen...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy