Uskomatonta paskaa noi sivut vuodesta toiseen!
Uskomatonta puuhastelua koko Liiga vuodesta toiseen. Ammattimaisuudesta ei ole tietoakaan, kaikki kusee ja huolella.
Uskomatonta paskaa noi sivut vuodesta toiseen!
Mielenkiintoista. Minulla näkyy kyllä pelipäivinä ne päivän ottelut ihan suorilta. Mutta esim. tänään ei enää näy eiliset pelit ilman nuolen kilkkausta.Mitättömän pieni juttu, mutta itseäni häiritsee sivustolla se että siellä nykyään pitää klikata pientä nuolta jotta voi nähdä päivän ottelut. "liiga.fi" osoitteeseen ja pitäisi nähdä päivän tilanteet/tulokset heti.
En tiedä selviänkö jos ei tuota muuteta takaisin.
Mielenkiintoista. Minulla näkyy kyllä pelipäivinä ne päivän ottelut ihan suorilta. Mutta esim. tänään ei enää näy eiliset pelit ilman nuolen kilkkausta.
Suorilta on eilinen lauantai eroteltuna mustalla pohjalla muista päivistä, mutta silti pitää klikata.
Minulla näkyy kyllä pelipäivinä ne päivän ottelut ihan suorilta. Mutta esim. tänään ei enää näy eiliset pelit ilman nuolen kilkkausta.
Näinhän tuo on aina ollut. Eli päivän ottelut näkyy ilman mitään ylimääräisiä klikkauksia, mutta esim tänään kun ei pelata niin joutuu avaamaan eiliset ottelut siitä nuolesta.Mitättömän pieni juttu, mutta itseäni häiritsee sivustolla se että siellä nykyään pitää klikata pientä nuolta jotta voi nähdä päivän ottelut. "liiga.fi" osoitteeseen ja pitäisi nähdä päivän tilanteet/tulokset heti.
En tiedä selviänkö jos ei tuota muuteta takaisin.
Täällä ei kyllä ole, eikä mielestäni pitäisikään olla.Joku Liigan toimistolla ilmeisesti lukee Jatkoaikaa koska ainakin itsellä on nyt myös edeltävien päivien ottelut automaattisesti auki.
Itsellä oli, ja kokeilin vielä kolmella eri selaimella mutta nyt ei ole enään. Oonkohan mä nähnyt näkyjä?Täällä ei kyllä ole, eikä mielestäni pitäisikään olla.