Liigan varmistuneet siirrot

  • 4 250 752
  • 9 611
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Niin mistäs saataisiin sellainen 10 miljoonaa suomalaista lisää, että täällä voitaisiin pyörittää vielä isompaa kiekkobisnestä? Eihän se nyt yllätys voi olla, että Saksan kokoisessa maassa voi buumi saada aikaan sen että maksukykyä löytyy vähän toisella tavalla kuin Suomesta.

Jos liiga olisi auki ja kakstoista jengiä pelais siinä niin sillähän sitä rahaa tulisi ovista ja ikkunoista koska liigan taso nousisi.

ps. Hyvä haku Saipalta tuo Salo.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Paljonkohan sitä liituu sitten tarjotaan Saksassa nykyään kärkipelaajille? Ei sinänsä vaan sinulle kohdistettu kysymys, vaan ylipäänsä

Vaikea sanoa suoralta kädeltä palkoista, mutta Adler Mannheimin budjetti oli viime vuonna 10,8 milliä. Lisäksi muistaisin kun vanhoja lukuja olen lukenut, että Saksassa joka jengi pistää yli puolet budjetista pelaajien palkkoihin, niin voi ennustaa että vähintään 5 milliä olisi pelaajabudjetti ja sekin alakanttiin veikattu. 5,5 - 7 millin välissä todennäköisesti.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Joona Voutilainen (Pelicans), Aleksi Rutanen (Blues) ja David Tomasek (HC Pardubice) siirtyvät JYPiin.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Toni Suuronen Lukko -> KooKoo ja Kimi Koivisto Pelicans -> KooKoo
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Nättinen on kyllä sen luokan pelaaja, että tuo menetys kirpaisee kovasti. Ei kentällä se kaikkien näkyvin pelaaja, mutta tekee oikeita asioita ja hyvin niitä. Heität Joonaksen kenttään kuin kenttään niin kentän peli parantuu huomattavasti.

Ei ollut ihan sattumaa, että koko alkukauden rimpuilleen Immonen ja Tuppurainen pääsivät jonkinsortin vauhtiin, kun Joonas Nättinen laitettiin kenttään kolmanneksi pelaajaksi.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jännä, että Puustinen lähtee litomaan ku noin kova kausi on kuitenkii alla ja vihdoin sai taas tulosta aikaseks.
Todennäköisesti juuri kerroit itse syyn, miksi mies päätti käyttää purkupykälän.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Todennäköisesti juuri kerroit itse syyn, miksi mies päätti käyttää purkupykälän.

Jep. Vähemmän yllättäen isompi tili houkuttaa jääkiekkoilijaa. Silloin on lähdettävä, kun tarjous tulee tai se voi olla liian myöhäistä seuraavan kauden jälkeen.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Todennäköisesti juuri kerroit itse syyn, miksi mies päätti käyttää purkupykälän.
Nojoo se on tietysti, mut lähinnä siks ihmettelin ku olin paljo klesana parina edellisenä kautena ja nyt sai hommansa kondikseen hyvässä ryhmässä ni miks taas lähteä jonnekkii ku homma alko sujumaan...luulis että ois Puden ittensä kannaltakii fiksumpaa vetää nyt vaikka toinen ehjä kausi JYP:ssä isossa roolissa ja sitte lähtee muualle jos ei siellä viihdy pitempään. On toi rahan pesässä juokseminen menny ihmeelliseks...voi melkein vetoa lyödä, että floppaa (ilmeisesti KHL:ään siirtyy) uudessa jengissä ja pian tulee maitojunalla häntä koipien välissä takasin.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Itse ainakin olen totaalisen puulla päähän lyöty - yllättynyt, jos Bertrand pelaa yli 25 peliä samassa KHL-joukkueessa ensi kaudella. Toisaalta siirtyy Sibiriin ja idän puolen lohkossa on huomattavasti heikkolaatuisempia jengejä enemmän. Samaan tahtiin on tosin tehtävä maaleja siellä mitä liigan runkosarjassa, koska muut avut ei ole Callella sillä tasolla, että niistä tuolla jotain apua olisi.

Onko Miehon tai Malisen suunnasta mitään tietoa? Mieho jäänyt itselle vähän arvoitukseksi, mutta eikös hänessäkin nähty ainakin aiemmin potentiaalia ihan liigaan kahden ensimmäisen ketjun pelaajaksi?
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Onko Miehon tai Malisen suunnasta mitään tietoa? Mieho jäänyt itselle vähän arvoitukseksi, mutta eikös hänessäkin nähty ainakin aiemmin potentiaalia ihan liigaan kahden ensimmäisen ketjun pelaajaksi?
Kyllä Mieholla on potentiaalia. Varmasti menisi parinkin liigajengin kakkoskentälliseen. Isokokoinen mutta hyvällä liikkeellä varustettu, suht röyhkeä pelaaja. Pelasi poffeissa hyvin (samoin kuin Malinenkin).
 

JPL

Jäsen
Mihinkähän Malinen? Oli Kärpät-HIFK sarjan parhaita pelureita punasilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös