Jännä, että Puustinen lähtee litomaan ku noin kova kausi on kuitenkii alla ja vihdoin sai taas tulosta aikaseks.JYPistä vaihteeksi ulospäin:
Juuso Puustinen ja Joonas Nättinen käyttävät sopimuksensa purkuoption
Todennäköisesti juuri kerroit itse syyn, miksi mies päätti käyttää purkupykälän.Jännä, että Puustinen lähtee litomaan ku noin kova kausi on kuitenkii alla ja vihdoin sai taas tulosta aikaseks.
Todennäköisesti juuri kerroit itse syyn, miksi mies päätti käyttää purkupykälän.
Nojoo se on tietysti, mut lähinnä siks ihmettelin ku olin paljo klesana parina edellisenä kautena ja nyt sai hommansa kondikseen hyvässä ryhmässä ni miks taas lähteä jonnekkii ku homma alko sujumaan...luulis että ois Puden ittensä kannaltakii fiksumpaa vetää nyt vaikka toinen ehjä kausi JYP:ssä isossa roolissa ja sitte lähtee muualle jos ei siellä viihdy pitempään. On toi rahan pesässä juokseminen menny ihmeelliseks...voi melkein vetoa lyödä, että floppaa (ilmeisesti KHL:ään siirtyy) uudessa jengissä ja pian tulee maitojunalla häntä koipien välissä takasin.Todennäköisesti juuri kerroit itse syyn, miksi mies päätti käyttää purkupykälän.
IS:n mukaan KHL.Onkos Nättisen suunnasta tietoa?
Seurasta ei ole ainakaan vielä, mutta KHLään sekä Nättinen että Puustinen siirtyvät.Onkos Nättisen suunnasta tietoa?
Anaheim?Onkos Nättisen suunnasta tietoa?
Kyllä Mieholla on potentiaalia. Varmasti menisi parinkin liigajengin kakkoskentälliseen. Isokokoinen mutta hyvällä liikkeellä varustettu, suht röyhkeä pelaaja. Pelasi poffeissa hyvin (samoin kuin Malinenkin).Onko Miehon tai Malisen suunnasta mitään tietoa? Mieho jäänyt itselle vähän arvoitukseksi, mutta eikös hänessäkin nähty ainakin aiemmin potentiaalia ihan liigaan kahden ensimmäisen ketjun pelaajaksi?
Mihinkähän Malinen? Oli Kärpät-HIFK sarjan parhaita pelureita punasilta.
Kovilla ampuu Ilves.Jerry Ahtola ja Panu Mieho Ilvekseen. http://www.iltalehti.fi/smliiga/201804252200901743_sm.shtml Linkki Iltalehteen, jossa on lainattu Ilveksen toimitusjohtajan Risto Jalon kommentteja asiasta annetusta tiedotteesta.