Joo mua ei kyllä kiinnosta, eikä ole missään vaiheessa kiinnostanutkaan mitkään pilinmittaukset eikä varsinkaan siellä städissä. Syntymästä asti Espoolainen syntymähetero kun olen. Naimisissakin vielä ja naisen kanssa.
Oletko koskaan kuullut vertaus- tai kielikuvista? Kielikuva ei siis ole kuva kielestä. Minä taasen en tiedä, että mikä pirkale on 'städi', mutta ei kai sen niin väliä. Syntymästä asti syntymähetero? No, on sellaisistakin seksuaalivähemmistön edustajia tullut. Ja eikös tuo nimimerkkisi viittaa hyvin pitkälti etuveitikkaan? Ja espoolainenhan tietysti kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Oikein naisen kanssa naimisissa? Herttileijaa, avioliittohan on ensiaskel avioeroon.
Ihmettelin vain tuota edellisen sivun julistamista ifk:sta pääkaupunkiseudun ykkösjoukkueena tms.
Ja senkin "julistamisen" teki nimim. MustatKortit, eli Ässä-fani.
Sitäpaitsi en usko kummankaan lainauksessa mainutun joukkueen kovin pitkälle niitä tosipelejä jatkavan.
No voi että sentään. Sinun usko(mattomuute)si myötä loppukauden sijoitukset taitavat olla sinetöity. Voi yhden kerran.
Blues 18
Jokerit 12
IFK 6
Ai että, onpas ikävää statistiikkaa. Pluussilla noin monta pinnaa, samoin narreilla. Vaikka IFK onkin molempien edellä sarjataulukossa, niin eihän se mitään pelasta.
Ihan yhdellä Ramstedtilla en usko tuon tilaston kummemmin kääntyvän.
Etkö usko? No voi hinpura ja kehveli sentään. Jos runkosarjan päätteeksi on yhä niin, että IFK:lla on vähiten pinnoja pk-seudun keskinäisistä peleistä ja ainoastaan enemmän kokonaispisteitä kuin Blegillä tai narriloilla, niin onhan se terriibeliä.
Tuskin tää 0,58 pojoa/peli tahti häärinyt ukko viidennessä seurassaan vuoteen nyt niin kauheasti niitä aiemmin esiin tuotuja pääkaupunkiseudun voimasuhteita heilauta.
No onhan se, perskutarallaa, hiljalleen uskottava, kun noinkin asiantunteva taho niin julistaa.