Liigan varmistuneet siirrot

  • 4 253 374
  • 9 611

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kaveri voisi olla tuolla potkulaudallaan harvinaisen kova sekä viihdyttävä luu yhdessä Kristian Pospisilin kanssa.

Olin jostain lukevinani, että Kalle antaa ensin muitten napsia pienet kalat ja vasta sitten iskee itse isojen kimppuun. Jännä nähdä sitten joskus minkälaisia megalohia ganalin rannoille rantautuu...
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaveri voisi olla tuolla potkulaudallaan harvinaisen kova sekä viihdyttävä luu yhdessä Kristian Pospisilin kanssa.
Sama oli mielessä. Voisivat läpystä aina vaihtaa kiekon kuljetusvuoroa... Toki Pospisililla ja Braccolla olisi suuri mahdollisuus kolarointiin keskenään, jos potkulautailisvat kentällä samaan aikaan ;)
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vahva tunne että Bracco onnistuu erittäin hyvin. Hyvin mielenkiintoinen pelaaja ja coreylocke-efektin todennäköisyys normaalia pienempi.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olin jostain lukevinani, että Kalle antaa ensin muitten napsia pienet kalat ja vasta sitten iskee itse isojen kimppuun. Jännä nähdä sitten joskus minkälaisia megalohia ganalin rannoille rantautuu...

Niin minäkin.

kyllä Kalle vielä nokittaa. Odottelee ensin, että muut ottavat pienet kalat ja sitten nappaa lopussa sen mahtihauen

Toivotaan, ettei jää Ässä-kannattajan haaveksi ja Sahlstedt tosiaan vetää jonkun kunnon lohen.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Nyt oli kyllä mykistävän kova hankinta KalPalta. Onnea Kuopio, onnea Liiga!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Vahva tunne että Bracco onnistuu erittäin hyvin.

Silloin kun putki kulkee, ja klippien perusteella kulkee, on aina hyvät mahdollisuudet onnistua. Yleensä Liigassa floppaavat ovat sellaisia keskenkuntoisia tai muuten vain raskasjalkaisia, joilla tulee ongelmia kun pitäisi jaksaa/viitsiä palata myös puolustushommiin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Rattie meni ohi ja päätyi Ässiin, mutta näemmä KalPa sitten nokitti vielä napsun kovemmalla AHL-pelaajalla. Toki ei ole lainkaan NHL-taustaa kuten Rattiella, mutta kyllä haiskahtaa sellaiselta tapaukselta, että suattaapi olla suhteellisen kova seppä liigaan..
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Hieno hankinta KalPalta ! Tekee koko liigallekkin hyvää saada tuontasoinen tekijämies tänne !
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Hyvää tekemistä useammassakin "keskikastin" seurassa, kun pystytään kiinnittämään näin kovia kavereita. Kilpailu top6-paikoista tulee olemaan kovaa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olin jostain lukevinani, että Kalle antaa ensin muitten napsia pienet kalat ja vasta sitten iskee itse isojen kimppuun. Jännä nähdä sitten joskus minkälaisia megalohia ganalin rannoille rantautuu...
Sen verran hulluja aikoja eletään etten mä ainakaan uskaltaisi vinoilla Kallen suuntaan, enkä kyllä mihinkään muuallekaan..sieltä oikeesti voi tulla mitä vaan. Ja silloin kopsahtaa omaan nilkkaan.
Hienoa KalPa ja onnea, kova veto.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Sen verran hulluja aikoja eletään etten mä ainakaan uskaltaisi vinoilla Kallen suuntaan, enkä kyllä mihinkään muuallekaan..sieltä oikeesti voi tulla mitä vaan. Ja silloin kopsahtaa omaan nilkkaan.

Mihin nilkkaan ja mikä vinoilu? Hienoahan se vain on jos näitä hankintoja kovempia seppiä tulee vielä tällä kaudella Liigaan.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mihin nilkkaan ja mikä vinoilu? Hienoahan se vain on jos näitä hankintoja kovempia seppiä tulee vielä tällä kaudella Liigaan.
Pori-Rauma akselilla on AINA vinoilua.. älä yritä ja tähän hymiöitä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pori-Rauma akselilla on AINA vinoilua.. älä yritä ja tähän hymiöitä.

Joo totta, en vain hiffannut miten se minulta on pois tai minun nilkkaan kopsahtaa vaikka Lukko hommaisi kentällisen NHL-vahvistuksia
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kohtuullinen kiinnitys Kalevan Pallolta. Mitä tuossa nyt nopeasti luki, niin väliinputoaja oli Torontossa. Aikamoinen syöttökone saatiin Liigaan.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Hyvä hankinta KalPalta. Toivottavasti ei käy coreylocke-ilmiö.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Toivottavasti ei käy coreylocke-ilmiö.

Eikös tämä Locke ollut juuri näitä hetki sitten mainitsemiani keskenkuntoisia ja luistimella verkkaisia pelaajia? Sellaiset ovat usein vaikeuksissa Liigassa ellei ole aivan maaginen hyökkäyspäässä.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Hieno haku KalPalta, respect! Mukavaa piristystä moiset hankinnat muuten aika synkeään liigakauteen.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Toivottavasti ei käy coreylocke-ilmiö.

Kiva että Locke nostetaan edelleen aina esiin jos joku hankitaan P-Amerikasta, mutta eiköhän tuo nauha ala olemaan hiljalleen vaihdon tarpeessa. Locke oli ensinnäkin sentteri, jonka vaativuustaso on täysin eri planeetalta kuin laiturien. Ja toisaalta tuosta Locken visiitistä alkaa olemaan kohta jo 10v aikaa. Vielä tuohon aikaan oli aika normaalia että Suomessa pelasi Brian Willsie tai Dan Sexton, jotka olivat todella lähellä NHL-pelaajia. Nykyään tuollainen hankinta olisi suuri juttu tai se vaatii vähintään Koronakauden että niitä tulisi monikossa.

Nykyään Liigan hankinnat tulevat enenevissä määrin Ruotsin divarista tai sitten jenkkejä tyyliin Zach Budish ja Josh Kestner, jotka ovat kokonaisen sarjatason alempana mitä nuo Sextonit jne. He ovat siis päässeet kokeilemaan AHLssä, mutta ovat tähtiä vain ECHLssä.

Hienoa että tänne tulee pitkästä aikaa pelaajia jotka ovat tuttuja kiekkoa seuraavalle maailmalle ilman että pitää seurata alasarjoja. Maailmalla on ollut koko kauden ihan järjetön määrä vapaita pelaajia, joten nyt on ehdottomasti ostajan markkinat!
 

Jenn4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Paperilla ihan tajuton hankinta. Normaalikausina 0,7 PPG AHL-pelaaja on lähtökohtaisesti loistava hankinta. Tämä kaveri pelasi 18-19 yli piste per peli AHL:ssä. Viime kaudella "vaan" 0,77 PPG. Paperilla huikea hankinta, mutta katsellaan kaveria kaukalossa ennen kuin jaetaan mitään arvosanoja.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Redditin puolella oli keskustelua Braccon toiminnasta kaukalon ulkopuolella varsin negatiiviseen sävyyn. Toivottavasti motivaatio pelaamiseen Suomessa on kohdillaan.

Vai että olisi pulverimiehiä. No Suomessa on hyvä paikka aloittaa nenävalkaisu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös