Toivotaan, ettei Pelsujen meno nyt vallan laschsähdä
Ehkä menee jopa laschkiksi?
Toivotaan, ettei Pelsujen meno nyt vallan laschsähdä
Matinpaloa ei uskaltanut enää kentälle laittaa. Kohtuu fyysinen, mutta nopeus ja pelikäsitys ei riitä Liigaan.Vaihtokauppa pakkien kesken Liigassa:
Ässät Niklas Peltomäki -> Ilves
Ilves Nikolas Matinpalo -> Ässät
Vaihtokauppa pakkien kesken Liigassa:
Ässät Niklas Peltomäki -> Ilves
Ilves Nikolas Matinpalo -> Ässät
Siinä otettiin vähän isosta maailmasta mallia, kun eilen Dubois vaihtui Laineeseen ja heti perään Kerttula ja Koskela painavat trade alerttia eetteriin. Toki palaset olivat vähän pienempiä ja joku voisikin miettiä, että kasa kiekkoja vaihtui kouralliseen juomapulloja.
tässä vähän työnäytettä miehen "potkulauta"luistelusta ja syöttötaidoista
Kaveri voisi olla tuolla potkulaudallaan harvinaisen kova sekä viihdyttävä luu yhdessä Kristian Pospisilin kanssa.
Syöttökone Bracco laskeutuu Kuopioon ja tässä vähän työnäytettä miehen "potkulauta"luistelusta ja syöttötaidoista
Sama oli mielessä. Voisivat läpystä aina vaihtaa kiekon kuljetusvuoroa... Toki Pospisililla ja Braccolla olisi suuri mahdollisuus kolarointiin keskenään, jos potkulautailisvat kentällä samaan aikaan ;)Kaveri voisi olla tuolla potkulaudallaan harvinaisen kova sekä viihdyttävä luu yhdessä Kristian Pospisilin kanssa.
Syöttökone Bracco laskeutuu Kuopioon ja tässä vähän työnäytettä miehen "potkulauta"luistelusta ja syöttötaidoista
Olin jostain lukevinani, että Kalle antaa ensin muitten napsia pienet kalat ja vasta sitten iskee itse isojen kimppuun. Jännä nähdä sitten joskus minkälaisia megalohia ganalin rannoille rantautuu...
kyllä Kalle vielä nokittaa. Odottelee ensin, että muut ottavat pienet kalat ja sitten nappaa lopussa sen mahtihauen
Vahva tunne että Bracco onnistuu erittäin hyvin.
Sen verran hulluja aikoja eletään etten mä ainakaan uskaltaisi vinoilla Kallen suuntaan, enkä kyllä mihinkään muuallekaan..sieltä oikeesti voi tulla mitä vaan. Ja silloin kopsahtaa omaan nilkkaan.Olin jostain lukevinani, että Kalle antaa ensin muitten napsia pienet kalat ja vasta sitten iskee itse isojen kimppuun. Jännä nähdä sitten joskus minkälaisia megalohia ganalin rannoille rantautuu...
Sen verran hulluja aikoja eletään etten mä ainakaan uskaltaisi vinoilla Kallen suuntaan, enkä kyllä mihinkään muuallekaan..sieltä oikeesti voi tulla mitä vaan. Ja silloin kopsahtaa omaan nilkkaan.
Pori-Rauma akselilla on AINA vinoilua.. älä yritä ja tähän hymiöitä.Mihin nilkkaan ja mikä vinoilu? Hienoahan se vain on jos näitä hankintoja kovempia seppiä tulee vielä tällä kaudella Liigaan.
Pori-Rauma akselilla on AINA vinoilua.. älä yritä ja tähän hymiöitä.