KalPa sopinut loppukauden sopparin kanadalaispakki Jesse Grahamin kanssa.
Sanoisin pelkkien tilastojen perusteella, että aika kovan oloinen.. tuollaisella AHL-pistekeskiarvolla liigaan tulee normaalisti enemmänkin hyökkääjiä
KalPa sopinut loppukauden sopparin kanadalaispakki Jesse Grahamin kanssa.
Jukurit on uus Jyppara.Patrik Puistola 14.12. asti Jukureihin lainalle. Jukureista on kovaa vauhtia muodostumassa Tapparan farmiseura, kun junnut menee sinne lainalle (Puistola, Tanus) ja toisaalta otetaan kärkipelaajia lainalle toiseen suuntaan (Suhonen viime keväänä). Ei pääse Jokerit-peikko iskemään.
Ot:Sanoisin pelkkien tilastojen perusteella, että aika kovan oloinen.. tuollaisella AHL-pistekeskiarvolla liigaan tulee normaalisti enemmänkin hyökkääjiä
Jumaleissön!!! Komiaa!Puolustaja Libor Sulak siirtyy KooKoo:n paitaan loppukauden sopimuksella.
Tehdäänkö Kouvolassa kaikki oikein?Ensiksi ne laskee yleisön oikein ja sitten ne hankkii pelimiehiä. Epistä.
Tehdäänkö Kouvolassa kaikki oikein?
Ja Riku Helenius Pelicansiin. Jo on karua hommaa.Tomi Karhunen -> SC Bern
Mitä helvettiä? Taisi Karhu haluta itse lähteä, vai osaako pelsufanit sanoa mikä tässä on taustalla?Tomi Karhunen -> SC Bern
Jep Karhunen halusi lähteä. Karhusen kommentit Pelicansin uutisessa: "Kun mahdollisuus siirtyä yhteen Euroopan suurimmista seuroista tuli mahdolliseksi, halusin tarttua siihen "Mitä helvettiä? Taisi Karhu haluta itse lähteä, vai osaako pelsufanit sanoa mikä tässä on taustalla?
Mitä helvettiä? Taisi Karhu haluta itse lähteä, vai osaako pelsufanit sanoa mikä tässä on taustalla?
Karhuselle tyypilliseen tapaan jotain jumbojoukkueita vastaan tulee notkahduksia, mutta muutamassa kovassa pelissä Karhunen oli nyt jo alkukaudella ihan kurko. Olisi ollut keväällä kultaakin arvokkaampi Pelicansille.Karhusen haluama optio varmasti selittää osaltaan, miksi päätyi Pelicansiin eikä esim. Kärppiin tai Tapparaan. Eipä ollut ihan ennakkohehkutusten tasolla, mutta syksyt olleet ennenkin epätasaisia. Bernissä pääsee tutun maalivahtivalmentajan kanssa jahtaamaan mestaruutta.
Juurikin näin. Karhunen oli muutenkin tilastojaan parempi veskari alkukaudesta.Karhuselle tyypilliseen tapaan jotain jumbojoukkueita vastaan tulee notkahduksia, mutta muutamassa kovassa pelissä Karhunen oli nyt jo alkukaudella ihan kurko. Olisi ollut keväällä kultaakin arvokkaampi Pelicansille.