Näinhän se on. Jotenkin luulen, että Juhikselle sopii juurikin eniten olla "pikkuseurojen" kärkinimi ja ykköspyssy, toisin kuin hukkua rotaatioon ja turhautua jossain isommassa joukkueessa. Juhis on omanlaisensa persoona ja pellaaja, mutta luulen, että tässä siirrossa kävi Pelicansille (taas) lähes täydellinen jackpot.Vaikeeta on JMA:lla ollut viimeiset pari kautta. Saa nähdä, että minkälaisella innolla tulee Pelicans-paitaan. Mutta onhan tuo halutessaan pirun kova peluri, ja sitoutui samalla ensi kaudeksikin. Hyvää tekemistä Lahdessa!
Jep niinkuin Kärpissäkin hukkui sekaan ja pelasi paskasti, etenkin finaaleissa. Eeku mitenkäs se menikäänNäinhän se on. Jotenkin luulen, että Juhikselle sopii juurikin eniten olla "pikkuseurojen" kärkinimi ja ykköspyssy, toisin kuin hukkua rotaatioon ja turhautua jossain isommassa joukkueessa. Juhis on omanlaisensa persoona ja pellaaja, mutta luulen, että tässä siirrossa kävi Pelicansille (taas) lähes täydellinen jackpot.
On kyllä lähtökohtaisesti koko sarjan absurdein hankinta vuosikausiin.No nyt on erikoinen haku
36v Ryan Lannon Vaasan Sportiin.
https://vaasansport.fi/fi-fi/article/uutinen/ryan-lannon-sportin-puolustukseen/4922/
On kyllä lähtökohtaisesti koko sarjan absurdein hankinta vuosikausiin.
Kai se nyt sentään luistella osaa? Tiedotteen mukaan huippukunnossa niin eihän tässä enää ole edes jossiteltavaa.Jokseenkin noloa, että tämmöinen kaveri kävelee liigaan. Mä häpeän.
Oisko jopa ilmainen pelaaja, eikai Tälle tarvi mitään maksaa että tuli pelaamaan Sportiin. Neljä vuotta ollut pelaamattakin välillä.
Oisko jopa ilmainen pelaaja, eikai Tälle tarvi mitään maksaa että tuli pelaamaan Sportiin.
Jatkoajan otsikointi hankinnasta sai kyllä pienen naurahduksen aikaiseksi.
Kannattaa nyt hieman tutustua sarjaan ja joukkueeseen, ennen kuin alkaa huutelemaan yhtään mitään. Joonas Huovinen pelasi samassa porukassa syksyllä ja kävin paikalla ihmettelemässä pari peliä. Kun ajattelee, että kaveri oli ainoa, joka ylipäätään osasi ja jota huvitti puolustaa, niin ihan hyvin hän siitä rupeamasta selvisi. Periaatteessa joukkue pelasi neljällä hyökkääjällä ja yhdellä puolustajalla. :)On kyllä erikoinen. EP:n mukaan +/- tällä kaudella Briteissä -11 ja pisteitä huikea 2 syöttöä. Vertailun vuoksi Nickerson teki samassa sarjassa, lähes samalla pelimäärällä 2+4 tehot. Saas nähdä, että miten pärjää.