Jaahas, ensimmäiset laukaukset ammuttu. Kuka nokittaa seuraavaksi?
Jaahas, ensimmäiset laukaukset ammuttu. Kuka nokittaa seuraavaksi?
Erinomainen hankinta kyllä TPS:ltä.
Joo-o, kovia nimiä on Tepsillä rosterissa: Pare, Perrin, Kallio, Nummelin, Spina, Tukonen, Tallinder, Lassila... ei mitään nuoria poikia mutta paskan väliä kun tälle kaudelle ladataan mitalitoiveet.
Eiköhän tuolla Supercellillä pätäkkää riitä.Taitaa olla taas ihan posketon pelaajabudjetti Tepsillä kuten viime vuonna.
Kuka/ketkä kuittaa muuten Tepsin tappiot? Olen siinä uskossa että pääoma on syöty.
Tämä hankinta tietääkseni on budjetin ulkopuolelta tulleen lisärahoituksen ansiota ainakin osittain. Tappion kuittaajia varmaan löytyy.
Söpöä huolehtimista silti @Robin Big Snake. Kokemuksen syvä rintaääni kun puhuu niin kannattaa kuunnella.
Mitä huolehtimista? Mulle on se ja sama tekeekö Tepsi millin vai kolme tappiota.
Yllähän tuo vastaus tuli kysymykseeni, en muistanut yhtään.
Voin kertoa sulle, että niin se on yks ja sama Tepsillekin!se ja sama tekeekö Tepsi millin vai kolme tappiota..
Olen kuullut, että supercell kuittaa tappiot suoraan HC TPS:n osakkeina. Mikäli pitää paikkansa hieno strategia saada seura täysin haltuun. Isolla rahalla pelaajia (Supercell lainaa rahaa TPS:lle) = turskaa = Supercellille lisää osakkeita, lainan rahallisen lyhennyksen sijaan.Eiköhän tuolla Supercellillä pätäkkää riitä.
Olen kuullut, että supercell kuittaa tappiot suoraan HC TPS:n osakkeina. Mikäli pitää paikkansa hieno strategia saada seura täysin haltuun. Isolla rahalla pelaajia (Supercell lainaa rahaa TPS:lle) = turskaa = Supercellille lisää osakkeita, lainan rahallisen lyhennyksen sijaan.
Olen kuullut, että supercell kuittaa tappiot suoraan HC TPS:n osakkeina. Mikäli pitää paikkansa hieno strategia saada seura täysin haltuun. Isolla rahalla pelaajia (Supercell lainaa rahaa TPS:lle) = turskaa = Supercellille lisää osakkeita, lainan rahallisen lyhennyksen sijaan.
Pari kommenttia, vaikka meneekin OT.Tämä ei paljoa eroa siitä kun mm. Red Bull ostaa suoraan seuran. Mikäli tämä siis pitäisi paikkansa.
Saattaa hyvin olla mahdollista, että turskaa tulee, mutta että joku Paren hankinta olisi se naula arkkuun, en usko.
Tämä on loistava asenne..... Kunhan vaan on paketti kasassa ja rahat, millä mällätä. :)Tepsihän ilmoitti jo ennen kauden alkua että tästä kaudesta tehdään ainakin puoli miljoonaa tappiota koska ei haluta lähteä liigaan vain osallistumaan.
Tämä on loistava asenne..... Kunhan vaan on paketti kasassa ja rahat, millä mällätä. :)
Muistanko minä nyt ihan omiani, mutta eikö kauteen lähdettäessä jo TPS:n toimarin (?) suulla sanottu, että tämäkin kausi tulisi tuottamaan jopa miljoonan tappiot? Tähän päälle on loukkaantumisten takia pitänyt hankkia jokunen ylimääräinen pelimies, niin saattaa olla taas aika lähelle tuo pari miljoonaa tältäkin kaudelta lopputuloksena.