Tässä piilee mun mielestä se Greenin siirron sudenkuoppa, johon uskon KooKoon lankeavan ihan tosissaan. En vaan näe vanhan herran jalan riittävän isoon rooliin, mikä kiistatta Kouvolassa on tarjolla. Kuten kirjoitit, Green ja Malinen olisivat jokaiselle liigajoukkueelle hyviä vahvistuksia, mutta mihin rooliin. Itse uskoisin Greenin olevan Liigan paras nelossentteri. Yhtälailla kyllä uskon miehen olevan yksi sarjan heikoimmista kakkossenttereistä.
Alivoimat, ylivoimat ja kolmosen keskellä "kakkossentterin" peliajaksi oikeuttavat 15 -16 minuuttia per ottelu.
KooKoo on kyllä kasannut mielenkiintoista joukkuetta. Joukkueessa on paljon potentiaalia, mutta toisaalta valmennus ei herätä suurempaa luottamusta. Laitahyökkääjiä tarvitaan vielä myös ennen kauden aloittamista.
Maalivahti: Juha Järvenpää väläyttelee potentiaaliaan aina välillä, mutta ei ole vielä onnistunut nappaamaan ykkösveskan paikkaa itselleen liigassa epätasaisuuden vuoksi. Porissa edessä oli Antti Raanta ja Ilveksessä Joonas Korpisalo. Ura on nyt hieman vedenjakajalla sen suhteen, onnistuuko nousemaan liigassa ykkösvahdin asemaan ikinä. Nyt siihen on mahdollisuus.
Pakit: Vallin ja Grönholm tuovat alempiin pareihin kokemusta ja Kurki on ihan mielenkiintoinen paluumuuttaja. Miiko Lehtoselta minä odotin jo viime kaudella läpimurtoa, mutta henkilökemiat eivät Turussa natsanneet. Nyqvist on potentiaalinen nuori pelaaja ja Koponenkin omaa kokemusta liigasta.
Sentterit: Nousijalle vakuuttava nippu Malinen-Rajala-Green-Kangasmäki-Juutilainen.