Heleniusta pidän itse tuosta porukasta kovimpana kaappauksena. Loistava maalivahti jota olen Kärppienkin veräjänvartijaksi salaa toivonut jo pitkään. Iso, nopea ja teknisesti taitava. Potentiaalia on ihan mihin tahansa asti. Pidettiin Ilves-aikoina jopa lahjakkaampana kuin Tuukka Raskia. Ei ole kuitenkaan jostain syystä lyönyt vielä itseään kunnolla läpi. Jos Myllykoski pystyi Jyp-puolustuksen takana tekemään sen menneellä kaudella niin Heleniuskin pystyy siihen ihan takuulla.JYPiin Kristian Näkyvä, Riku Helenius, Sportista Antti Jaatinen ja huippuna Arto Laatikainen! Lähteenä JYPin tiedotustilaisuus.
Ja olinpa hidas.
Laatikaisen hankinta helvetin kova temppu Seppäseltä!
Heleniusta pidän itse tuosta porukasta kovimpana kaappauksena. Loistava maalivahti jota olen Kärppienkin veräjänvartijaksi salaa toivonut jo pitkään. Iso, nopea ja teknisesti taitava. Potentiaalia on ihan mihin tahansa asti. Pidettiin Ilves-aikoina jopa lahjakkaampana kuin Tuukka Raskia. Ei ole kuitenkaan jostain syystä lyönyt vielä itseään kunnolla läpi. Jos Myllykoski pystyi Jyp-puolustuksen takana tekemään sen menneellä kaudella niin Heleniuskin pystyy siihen ihan takuulla.
Pidettiin Ilves-aikoina jopa lahjakkaampana kuin Tuukka Raskia.
Jokereiden sentteriosasto on ainakin näiden hankintojen jälkeen loistava. Filppula ja Hahl ovat liigan eliittiä, muut nimet ovat itselleni sitten oudompia. On se Kekäläinen vaan kova.Jokereiden tiedotustilaisuuden antia.
Ilari Filppula 4v sopimus
Riku Hahl 1+1v
Petteri Lindbohm 3v (Blues)
Try Outit:
Zoltan Hetenyj (unkari)
Niko Tuhkanen
William Wallen (Ruotsi)
Edit: Lisää voi lukea Jokereiden netistä: Jokerit.com
Niin en tiedä yksityiskohtia, mutta eiköhän tuo tarkoita tulokassopimusta joka sisältää vielä kauden Suomessa. Vähän niinkuin Vatasella JYPissä. Mutta jos Lajunen vetää reenileirillä huikeesti ni eihän sitä koskaan tiedä!?Olikos tämä tieto Jani Lajusen siirtymisestä Nahsvilleen jo?
Jani Lajunen siirtyy Nashvilleen | Sportti.com
Niin en tiedä yksityiskohtia, mutta eiköhän tuo tarkoita tulokassopimusta joka sisältää vielä kauden Suomessa. Vähän niinkuin Vatasella JYPissä. Mutta jos Lajunen vetää reenileirillä huikeesti ni eihän sitä koskaan tiedä!?
Lukko sainasi uudeksi sentterikseen Kris Beechin. Pelurin tiedot voi lukea vaikka täältä (linkki vie eliteprospects sivustolle ko. pelaajan tietoihin).
Lukko kiinnitti sentteri Kris Beechin tulevaksi kaudeksi. Kris Beech on odotusarvoltaan kova sentteri SM-liigaan. Menestystäkin on tullut Ruotsin mestaruuden muodossa.
Loistava korvaaja McLeanille pakko myöntää, nyt alkaa Lukonkin joukkue näyttää melko valmiilta.
Sietäisi hävetä, koska juutuupissa tsekki ottaa levyynsä kokoajan!
Eikä miestä Ässiin myllyttämään haetukaan vaan menemään sinne maalineteen sekoittamaan vastustajan peliä.