Liigan varmistuneet pelaajasiirrot 2024–2025

  • 413 965
  • 1 598
Suosikkijoukkue
Pelicans
Paljonkohan Pelicans otti turpaan tuosta viime kevään hulluudessa tehdystä myös alkavan kauden kattaneesta sopimuksesta? Viisinumeroisen summan jokatapauksessa, mutta mikä on ensimmäinen numero. Huh, onneksi Kärpillä pysyi järki mukana ja tarjosivat vain loppu kauden sopimusta.
Niin, ei tuossa taidettu muiden mielipiteitä juuri kysellä, kun yksi herra päätti tuollaisen sopimuksen tehdä.
 

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Paljonkohan Pelicans otti turpaan tuosta viime kevään hulluudessa tehdystä myös alkavan kauden kattaneesta sopimuksesta? Viisinumeroisen summan jokatapauksessa, mutta mikä on ensimmäinen numero. Huh, onneksi Kärpillä pysyi järki mukana ja tarjosivat vain loppu kauden sopimusta.
Eiköhän joka joukkueella ole tavalla tai toisella mukana vähintään viisinumeroisen summan edestä kuollutta kuormaa. Johan sitä on pelkästään kärppien pakistossa ainakin kuusinumeroinen summa, joka ei muuten ala ykkösellä eikä kakkosella. Siitä minä sinuna olisin enemmän huolissani.

Edit. Unohtamatta tietysti Gunleria, Mingoaiaa, Jacobsenia ja Ritchietä. Mutta hyvä, että juhamatin kanssa pysyi kuitenkin järki.
 
Viimeksi muokattu:

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eiköhän joka joukkueella ole tavalla tai toisella mukana vähintään viisinumeroisen summan edestä kuollutta kuormaa. Johan sitä on pelkästään kärppien pakistossa ainakin kuusinumeroinen summa, joka ei muuten ala ykkösellä eikä kakkosella. Siitä minä sinuna olisin enemmän huolissani.

Edit. Unohtamatta tietysti Gunleria, Mingoaiaa, Jacobsenia ja Ritchietä. Mutta hyvä, että juhamatin kanssa pysyi kuitenkin järki.
Gunlerista ja Ritchiestä selvittiin kuivin jaloin, usko tai älä. Kärppien loistava taloudellinen tulos sitä pikkaisen avaa.

Jacobsenin sopimuksesta ei myöskään tullut turskaa, vaan kaveri saapasteli ihan omasta tahdostaan takaisin Ruotsiin.

Mingoialle ei tarvinnut maksaa purkurahaa myöskään, vaan äijä lähti ihan itse ovet paukkuen huutaen vielä perään Marjamäelle, että olet paskin valmentaja ikinä, jonka olen kohdannut.

Tuosta pakistoon liittyvästä kirjoituksestasi en saanut kiinni lainkaan.
 

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Gunlerista ja Ritchiestä selvittiin kuivin jaloin, usko tai älä. Kärppien loistava taloudellinen tulos sitä pikkaisen avaa.

Jacobsenin sopimuksesta ei myöskään tullut turskaa, vaan kaveri saapasteli ihan omasta tahdostaan takaisin Ruotsiin.

Mingoialle ei tarvinnut maksaa purkurahaa myöskään, vaan äijä lähti ihan itse ovet paukkuen huutaen vielä perään Marjamäelle, että olet paskin valmentaja ikinä, jonka olen kohdannut.
Niinpä niin ja ihan varmuudella tiedät, että Pelicans joutuu kuitenkin Juha-Matille maksamaan eikä taustalla ole mitään tuollaista?
Tuosta pakistoon liittyvästä kirjoituksestasi en saanut kiinni lainkaan.
Siihen että ainakin Kivistö ja Berglund nostavat varmasti ihan suhteettoman kovaa liksaa siihen nähden, että heidän pelillisen panoksensa korvaisi lähes kuka tahansa kauden liigaa pelannut juniori, jonka saisi kiinnitettyä lähes varustepalkalla. Eikä Janduksenkaan otteet varmaan ihan hintalappua ole vastanneet.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niinpä niin ja ihan varmuudella tiedät, että Pelicans joutuu kuitenkin Juha-Matille maksamaan eikä taustalla ole mitään tuollaista?
En tiedä Pelsujen hommista mitään varmuudella. Luulen, että Aaltosen sopimuksen purku vallitsevassa tilanteessa maksoi Pelsuille kymmeniätuhansia. Voin toki olla väärässä. Sen verran haluan hyväntahtoisesti sinua oikaista myös, että kyseessä on Juhamatti.
Siihen että ainakin Kivistö ja Berglund nostavat varmasti ihan suhteettoman kovaa liksaa siihen nähden, että heidän pelillisen panoksensa korvaisi lähes kuka tahansa kauden liigaa pelannut juniori, jonka saisi kiinnitettyä lähes varustepalkalla. Eikä Janduksenkaan otteet varmaan ihan hintalappua ole vastanneet.
Jaahas, jos tämä keskustelu koskee kuvitelmia siitä, miten pelaajat esiintyvät suhteessa palkkaansa, mennään sellaisiin vesiin, ettei keskustelu ole enää hallittavissa. Kärpät ei maksa yhdellekään sellaiselle puolustajalle palkkaa, joka ei parhaillaan ole osa joukkuetta. Kärpät ei myöskään ole purkanut yhdenkään puolustajan sopimusta, kuten Pelicans ja Aaltonen.
 
Viimeksi muokattu:

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
En tiedä Pelsujen hommista mitään varmuudella. Luulen, että Aaltosen sopimuksen purku vallitsevassa tilanteessa maksoi Pelsuille kymmeniätuhansia. Voin toki olla väärässä. Sen verran haluan hyväntahtoisesti sinua oikaista myös, että kyseessä on Juhamatti.

Jaahas, jos tämä keskustelu koskee kuvitelmia siitä, miten pelaajat esiintyvät suhteessa palkkaansa, mennään sellaisiin vesiin, ettei keskustelu ole enää hallittavissa. Kärpät ei maksa yhdellekään sellaiselle puolustajalle palkkaa, joka ei parhaillaan ole osa joukkuetta. Kärpät ei myöskään ole purkanut yhdenkään puolustajan sopimusta, kuten Pelicans ja Aaltonen.
Mistä sä torso tiedät että pelsut on joutunut maksamaan Aaltoselle senttiäkään? Pelkkää spekulointia ja arvailua.

Kärppien huipputulokset jaksat tuoda jatkuvasti keskusteluissa esiin, kiva juttu, mutta kyllä noilla budjeteilla luulisi menestystäkin tulevan, ei ole vissiin pariin vuoteen hedelmää kantanut.

Te palkkaatte näätiin jotain Ritchien tasoisia pellejä ja sä irvailet yhdestä sopimuksen purusta, josta ei varmuudella edes tiedetä kuka joutuu maksamaan ja mitä.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Paljonkohan Pelicans otti turpaan tuosta viime kevään hulluudessa tehdystä myös alkavan kauden kattaneesta sopimuksesta? Viisinumeroisen summan jokatapauksessa, mutta mikä on ensimmäinen numero.
En tiedä Pelsujen hommista mitään varmuudella.
Ensimmäisessä viestissäsi annat ymmärtää summan olevan viisinumeroinen, jonka jälkeen tunnustat ettet tiedä asiasta mitään. Ei ihme, että jengi on hieman takajaloillaan tämmöisistä provoista.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Mingoialle ei tarvinnut maksaa purkurahaa myöskään, vaan äijä lähti ihan itse ovet paukkuen huutaen vielä perään Marjamäelle, että olet paskin valmentaja ikinä, jonka olen kohdannut.
No miten se Marjamäen pitkähkö soppari, hymyileekö vielä Oulun suuntaan matkalla pankkiin?
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mingoialle ei tarvinnut maksaa purkurahaa myöskään, vaan äijä lähti ihan itse ovet paukkuen huutaen vielä perään Marjamäelle, että olet paskin valmentaja ikinä, jonka olen kohdannut.

Valmennus ei tainnutkaan olla 10 arvosanan tasoa? On hyvin uskottavaa, että vittuuntunut pelaaja häipyy ilman purkirahoja agentin ensin hommattua uuden pelipaikan, missä makselllaan saman tason palkkaa.
 

Akephalos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Niinpä niin ja ihan varmuudella tiedät, että Pelicans joutuu kuitenkin Juha-Matille maksamaan eikä taustalla ole mitään tuollaista?

Siihen että ainakin Kivistö ja Berglund nostavat varmasti ihan suhteettoman kovaa liksaa siihen nähden, että heidän pelillisen panoksensa korvaisi lähes kuka tahansa kauden liigaa pelannut juniori, jonka saisi kiinnitettyä lähes varustepalkalla. Eikä Janduksenkaan otteet varmaan ihan hintalappua ole vastanneet.
Mistä moinen mielikuva Kivistöstä? Toissakaudella oli huono, mutta paransi kovasti viimekaudella, ja oli erittäin varmaotteinen omassa päässä.
 

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
On muuten ihan pikkasen raskasta kun ihan sama minkä ketjun täältä avaa niin on se täys pelkkää puolin ja toisin vittuilua. Käykää ulkona ja voikaa paremmin ihmiset.
No jos täällä esitetään puhtaalta arvauspohjalta faktoina jotain purkurahaheittoja ja viisastellaan Kärppien hienoa taloudenhoitoa samaan hengenvetoon, niin kyllä siihen aika varmasti tartutaan.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No jos täällä esitetään puhtaalta arvauspohjalta faktoina jotain purkurahaheittoja ja viisastellaan Kärppien hienoa taloudenhoitoa samaan hengenvetoon, niin kyllä siihen aika varmasti tartutaan.
Tämäpä. Ei sen luulisi yllätyksenä tulevan, ettei voi huudella asioita ihan mitä sattuu ilman että kukaan siihen sitten tarttuu. Eikä sillä ole tekemistä sen kanssa, miten joku ihminen voi.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
On muuten ihan pikkasen raskasta kun ihan sama minkä ketjun täältä avaa niin on se täys pelkkää puolin ja toisin vittuilua. Käykää ulkona ja voikaa paremmin ihmiset.
Meidän Lahessa asuvien puolesta voin sanoa, että täällä päin vittuilu on välittämistä. Ollut ainakin sen 35v mitä onnikan tuomana olen päässyt seuraamaan. <3

Edit. Olikin mennyt allekirjoittaneelta ohitse toi Marjamäen siirtyminen Sveitsiin, onnittelut Latelle ja Kärpille!
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mingoialle ei tarvinnut maksaa purkurahaa myöskään, vaan äijä lähti ihan itse ovet paukkuen huutaen vielä perään Marjamäelle, että olet paskin valmentaja ikinä, jonka olen kohdannut.
Ei se väärässä varmastikaan ollut saati värikynää tuohon pistänyt. Jäi rahat saamatta mutta olisi varmaan ollut täyttä tuskaa purra huulta ja roikkua mukana Marjamäen potkuihin asti.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
No mutta tässähän kävi oikein onnellisesti kun sveitsiläiset idiootit säästivät Kärpiltä 300k€ <3
Onko seuran puolelta kerrottu että potkujen yhteydessä on sovittu palkanmaksuvelvoitteen loppumisesta uuden työnantajan löytyessä? Näinhän on toki voitu sopia. Yleistä se ei ole.

Automaatio tämä ei todellakaan ole vaan se on neuvotelta erikseen. Seura kun kerran päättää työvelvoitteen päättymisestä homma ei toimi niin että se voisi kutsua koutsin enää samalla sopparilla töihin niin halutessaan. Esimerkiksi Ahokas kertoi avoimesti että sai palkkaa sekä TPS:ltä että Kitchener Rangersiltä viime kauden ajan.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon Kärpät
Onko seuran puolelta kerrottu että potkujen yhteydessä on sovittu palkanmaksuvelvoitteen loppumisesta uuden työnantajan löytyessä? Näinhän on toki voitu sopia. Yleistä se ei ole.
Ei mitään hajua. Marjamäki sanoi jossain haastattelussa, että häntä kehotettiin istuskelemaan sohvalla ja nostamaan Kärpiltä liksaa, mutta "polte valmentamiseen" oli liian suuri. Tiedä sitten.
 

Tukala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekkokulttuuri
Haloo? Soitin mielestäni Liigan varmistuneiden pelaajasiirtojen tiedotukseen, mutta puhelu taisikin päätyä pilkkua edeltävään fanijoukkojen väliseen ”tiedotustilaisuuteen”

On selvää, että alkaa pelaajamarkkinoilla olemaan vähän hiljaista, jos tämän ketjun kohtalo on monen kymmenen hyvän sivun jälkeen tällä tolalla.

Ja mikä meidän näätien fanaatikkoon tulee, painakaa ignoree, jos ette kestä hänen erittäin värittyneitä laseja. Lähtökohtaisesti painakaa aina ignorea tai jättäkää lukematta. Elämä on liian lyhyt lätkäfoorumilla provosoitumiseen

Ja sitten takaisin aiheeseen: ootan jo kovasti kärppien pakkien ja HIFKin kauden aikaista liikehdintää. Sitä odotellessa!
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös