Mutta syy miksi nostin tätä ketjua ylös on se että itselle ei tuu tällä hetkellä mieleen kuin Kari Heikkilä joka nyt olisi hyvistä liigakelpoisista valmentajista täysin vapaan. K.Kivi on nuorisomaajoukkueessa ja Tami taitaa olla jo tanssimassa itseään eläkkeelle. Kiva-Harri taas työskentelee Hifkissä muissa homissa eli onko tänä jäkeen yhtään hyvää liigavalmentajaa enään vapaan?
En tiedä liittyykö millään lailla tähän ketjuun, mutta eilen kuulin voimakkaita huhuja keski-Euroopasta.
Antti Törmänen ei enää kauaa seiso SCB:n penkin takana, jos/kun tahti ei ala muuttua. Olen sitä itsekin aavistellut jo noin kuukauden verran, mutta eilen tosiaan sain vahvistuksen epäilyksilleni "joukkuetta lähellä olevalta taholta".
Pienintäkään aavistusta mulla ei ole Törmäsen mahdollisista liikkeistä tulevaisuudessa. Todennäköisesti ei tule valmentamaan SM-liigassa kaudella 2013-14, mutta... mulla on vain hieman sellaista kutinaa tuolla pers'karvoissa, että Törmänen luotsaa vielä KHL-Jokereita. Ehkä jo ensimmäisellä KHL-kaudella?