VArmaan kannattanee sitten suurimman osan jättää suosiolla NHL-tavoite pois.Tässä kohtaa Myrrälle. Luuletko, ettei tämä vaikuta joukkueeseen? Nuoria jätkiä, joille paiskataan yhtäkkiä tällainen päin näköä. On psykologille tarvetta.
VArmaan kannattanee sitten suurimman osan jättää suosiolla NHL-tavoite pois.Tässä kohtaa Myrrälle. Luuletko, ettei tämä vaikuta joukkueeseen? Nuoria jätkiä, joille paiskataan yhtäkkiä tällainen päin näköä. On psykologille tarvetta.
Kumma juttu, että raumalaiset kera muiden seurojen fanien, eivät näe tuloksien taakse ollenkaan vaan suu vaahdoten vaahtoaa täällä.Kumma juttu, että tätä ratkaisua puolustelevat vain Ipalaiset ja yksi porilainen...
Mutta vihkoonhan tuo meni vaikkei yksikään Ilves sitä myönnäkään. I rest my case!
EI kannata veikata, Jalo kertonut, että soppari oli 23-25 kausista jo rustattuna ja Ilves itse halusi Pennasen nyt jo valmentamaan koska näki sen mestaruuden kannalta parempanaMinä veikkaan, että tässä on käynyt seuraavaa.
Pennanen on haluttu koutsiksi useammaksi vuodeksi. Pennanen on lupautunut pestiin, jos pääsee jo heti puikkoihin. Muuten sanoo, että katselen tässä vielä muita vaihtoehtoja. Koska haluan valmentaa jo nyt heti.
Joo Ilves on varmaan pelannut Myrrän takia niin paskasti, että on suoranainen ihme että se ei ole sarjassa viimeisenä.Hyvä listaus. Mun mielestä siinä Kärpät pelissäkin oltiin inasen heikompia. Kärpät olisi voinut hyvinkin voittaa pelin.
Luen itseni Ilveksen kannattajiin.. olen lukenut jo vuodesta 1977. En tiedä mitä ajattelisin ja seuraan nyt tarkasti tulevaa.. tässä on seuraavaksi seurajohdon omat munat puntarissa. Voi olla että ratkaisu oli lottovoitto ja Pennanen ei yleensä ole epäonnistunut. Ei tässä nyt kukaan osaa tarkalleen sanoa, että mitä ajattelee.. muutama tunti sitten tipahti tieto.Pahoittelen, tarkoitin lähinnä tuota tapaa, millä Jokke sai lähteä.
Nyt kun monet kirjoittelevat kuinka tökerö Ilves oli kun Myrrä ei saanut nähdä joukkuetta enää(olen toki osittain samaa mieltä, mutta varaan tähän sen, että taustalla on voinut olla jotain mitä emme tiedä), meinaatteko tosiaan, että Ilves on ainoa seura ollut lähivuosina, joka ei ole päästänyt valmentajaa hyvästelemään kasvokkain joukkuetta?
Minä ainakin pidän Ipan ratkaisusta. Tätä kanttia olisi tarvittu täälläkin. Toisaalle kirjoitin että jos HIFK olisi tämän liikkeen tehnyt olisin korkannut shampanjapullon.Kumma juttu, että raumalaiset kera muiden seurojen fanien, eivät näe tuloksien taakse ollenkaan vaan suu vaahdoten vaahtoaa täällä.
Jep, varmaan kaikille parempi, ettet ketjuun kirjoittele hetkeen.
Tämä olisi todella jännittävä vastaus ja "kosto" paikalliskilpailijalta, joka vielä kesällä havitteli Pendoa penkin taakse. Joskaan ei mikään todennäköinen.Tunnen Joken jo 80-luvun puolivälistä lähtien, ikätovereita, kun ollaan. On helppo uskoa, että hän ei tule mustamaalaamaan tai lietsomaan yhtään mitään, vaan toivoo edelleen joukkueen parasta. Sydänhän on kirveenmuotoinen, joten olisiko sittenkin Tapolan korvaaja??
Nyt kun monet kirjoittelevat kuinka tökerö Ilves oli kun Myrrä ei saanut nähdä joukkuetta enää(olen toki osittain samaa mieltä, mutta varaan tähän sen, että taustalla on voinut olla jotain mitä emme tiedä), meinaatteko tosiaan, että Ilves on ainoa seura ollut lähivuosina, joka ei ole päästänyt valmentajaa hyvästelemään kasvokkain joukkuetta?
Erittäin hyvä analyysi.Pelaajat taatusti kokee myös erittäin ristiriitaisena tämän. Voittoja tuli, eilen viimeksi ja sitten heitetään valmentaja bussin alle koska?
On hyvin erikoinen tapa vaihtaa valmentajaa.
Saadaan Pennanen joka tietenkin kiristellyt Ilvestä koko syksyn :) ja hänellä ei ole enään kuin hävittävää. Voi tunnelma kiristyä jos tuohon nyt muutaman matsin tappioputkea puskee.
Ilvekselle tuli liian kiire mestaruuteen ja unohti samalla inhimillisen puolen.
Taustoja tietämättä todella, todella paska, suorastaan kuvottava ja halveksittava toimintatapa Ilveksen johdolta: ollaan sarjakärjessä, kengitään päävalmentaja pois ja vielä estetään tätä käymästä kiittämässä joukkuettaan.
Hyh hyh.
Ok, tätä en muistanut ja istun korjattuna. Mutta siis kyse oli nyt siitä, että Ilveksessä ei vaan toiminut ja se joku tuntui kokoajan puuttuvan.Ojanen meni päätyyn asti kaksi kertaa Tapparan kanssa.
Tuliko Sinusta nyt vielä Moderaattorikin? Etten saisi kirjoittaa omaa mielipidettäni paskasta toiminnasta johtonne taholta? Tuloksien taakse, hekoheko. Kärjessä olette, on peli, millaista tahansa. Olisiko voinut kehittyä 50 pelin aikana?Kumma juttu, että raumalaiset kera muiden seurojen fanien, eivät näe tuloksien taakse ollenkaan vaan suu vaahdoten vaahtoaa täällä.
Jep, varmaan kaikille parempi, ettet ketjuun kirjoittele hetkeen.
Tässä on kyllä Risto heittäytynyt ahneeksi kun haluaa jokaiselta kolmelta kaudelta mestaruuden. Antin sopimuskin muuttui salamaniskusta kolme vuotiseksi, tai Ipassahan se voi katketa vaikka jo huomenna, sarjataulukosta huolimatta.EI kannata veikata, Jalo kertonut, että soppari oli 23-25 kausista jo rustattuna ja Ilves itse halusi Pennasen nyt jo valmentamaan koska näki sen mestaruuden kannalta parempana
Niin loistava valmentaja kuin Pennanen onkin, niin minusta hän on epäonnistunut jo kaksi kertaa U20-peräsimessä.Luen itseni Ilveksen kannattajiin.. olen lukenut jo vuodesta 1977. En tiedä mitä ajattelisin ja seuraan nyt tarkasti tulevaa.. tässä on seuraavaksi seurajohdon omat munat puntarissa. Voi olla että ratkaisu oli lottovoitto ja Pennanen ei yleensä ole epäonnistunut. Ei tässä nyt kukaan osaa tarkalleen sanoa, että mitä ajattelee.. muutama tunti sitten tipahti tieto.
Kuten sanot jo itsekin, poikkeuksiakin on. Aika poikkeukselliset olivat potkutkin, joten poikkeukselliset olisivat voineet olla hyvästitkin.Missä joukkueessa potkut saanut valmentaja päästetään kokoamaan joukkue vielä yhteen hyvästejä varten? Käsitykseni mukaan tuo on poikkeuksia lukuunottamatta urheilumaailmassa ihan yleinen käytäntö että poislukien toimistolla lähtiessä vastaantulevat henkilöt niin nämä hyvästit tapahtuvat puhelimitse?