Lahelainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, sympatiat SaiPa
Ilvesfoorumilla oli dumattu tää siirto täysin. Kuulemma Tappara on epätoivoinen ja ihan tyhmä kun hankkii Heljangon. Ja Heljanko on tissiposki ja maitojunailija kun menee Tapparaan. Ja kuulemma parasta ennen jo mennyt. Ja Metsolan motivaatiokin kuulemma meni loppukaudeksi.
Itselle kyllä maistuu, jos todella pitää paikkansa. Uskon että Tapparassa homma taas toimisi ja mun mielestä ihan hyvän ikäinen vielä ja prime vasta tulossa. Mutta ei nyt vielä innostuta liikaa, koska on vasta huhu, vaikka lehdissä jo väitetään "varmaksi".
Ymmärrän myös itse molemmat puolet tästä.Kyllä, mutta helvetin hyvä maalivahti kiinnitys pitkällä sopimuksella Tapparaan. Hieman kyllä ihmetyttää Heljanko eikö tosissaan halua todistaa tasoaan muualla, Tapparalle kyllä loistava kiinnitys.
Toisaalta on tosi outoa, että Heljanko, joka on jo kaiken mahdollisen Tapparassa voittanut, jatkaa silti samassa joukkuessa eikä lähde koittamaan tasoaan paremmissa sarjoissa.
Toisaalta taas tuon tason seurarakkaus on harvinaista, ja erittäin kunnioitettavaa. Eikä taida olla Heljangolla rahasta kiinni peliura, vaan olin joskus lukevinani jostain sijoituskuvioistakin ja että uran jälkeinen elämä on jo pedattu.