Kunyk oli jostain syystä koko kauden kaiken kritiikin ulkopuolella Kärppäosiossa, samalla kun tietyt nimet keräsivät kaiken paskan niskaansa. Kunyk oli aina uhri, muut syypäitä paskaan suoritukseen. Välillä kiekko liikkui kivasti, mutta erityisesti jäi mieleen ulkopuolella surffailu ja maalinteon käsittämätön tehottomuus. Yksi maali vaati viitisentoista laatupaikkaa.
Viime kauden Kärpissä kaikki pelasivat kaikkien kanssa. Ketjulotto lauloi hoosiannaa koko kauden. Kemppainen oli Kunykia huomattavan paljon parempi, vaikka hyvää arvosanaa hänellekään ei ole annettavissa.
No, ei Kunyk kyllä loppukaudesta välttynyt kritiikiltä, kun oli aidosti huono. Mutta joo, kuten sanoin, niin
paremmassa ympäristössä Kunykista olisi ollut paljon enemmän hyötyä joukkueelleen. Kyllä siellä se +40 pisteen mies vielä on, ja tulee tekemään kovat tehot Saksassa, jos sinne päätyy.
Tuosta olen eri mieltä, että Kemppainen olisi ollut huomattavan paljon parempi. Kemppainen oli ykkössentteri, ja tehoton sellainen. Kunyk oli ajoittain dominoiva pelillisesti, mikä osittain tuota kritiikkiä vähensi, vaikka tehot laahasivat. Eikä ihmekään, kun Heikkalakin siinä vierellä pelasi varmaan +15 ottelua.
Mutta mulla on nyt sun mielipide tiedossa ja sulla mun. Että jos nyt jätettäisiin tämä aihe tähän, eikä jatkettaisi enää täällä?