Onko Enlundia mainittu muualla kuin ilvesfoorumilla?Lehterä ja Enlund -> Tappara
Onko Enlundia mainittu muualla kuin ilvesfoorumilla?Lehterä ja Enlund -> Tappara
Lehterä ja Heponiemi kuulemma tosiaan Tapparaan. Enlundista en ole kuullut mistään mitään.Uskon enemmän siihen Heponiemi-huhuun mitä Enlundiin.
Samaa olen kuullut.. Lehterä ja, Heponiemi ovat kuulemma tehneet sopparit Tampereen ykkösiin. Lehterälle käsittääkseni on joku Sveitsi optio, mutta Suomessa jos pelaa niin Tapparassa.Lehterä ja Heponiemi kuulemma tosiaan Tapparaan. Enlundista en ole kuullut mistään mitään.
Lehterän varma diili kuultu parista eri lähteestä. Heponiemi yhdestä. Sen verran vedetään käsijarrusta, että lähteet eivät nyt ole sieltä luotettavimmasta päästä. Yleensä olen tykännyt heittää vain kaikista luotettavimpien lähteiden juttuja tänne hyvällä osumisprosentilla mutta tylsäähän se on jos kaikki osuu niin annetaan nyt parille lähteelleni mahdollisuus nostaa omia osakkeitaan.
Näiltä luotettavammilta lähteiltä olen kuullut että Jokipakka kartoittaa markkinoita myös kotimaassa jo. Pitkään oli ulkomaat se ainoa tavoite mutta asia on muuttunut.
Ens kaudella saa taas yrittää. Tampereen ykkösiä ei makkarat ole olleet enää... Mitäs, neljään kauteen?kuulemma tehneet sopparit Tampereen ykkösiin.
Ens kaudella saa taas yrittää. Tampereen ykkösiä ei makkarat ole olleet enää... Mitäs, neljään kauteen?
En keksi yhtään syytä, miksi JJ siirtyisi Tapparaan Ilveksen sijaan. En ainuttakaan. Alusta alkaen ollut aivan järjetön mielestäni tämä huhu, mutta katsellaan.Näiltä luotettavammilta lähteiltä olen kuullut että Jokipakka kartoittaa markkinoita myös kotimaassa jo. Pitkään oli ulkomaat se ainoa tavoite mutta asia on muuttunut.
Vaikka Ilves on nyt voittanut pronssia, niin eiköhän Tappara kuitenkin vielä toistaiseksi ole näistä kahdesta se seura, jolla on varaa maksaa isompaa palkkaa.En keksi yhtään syytä, miksi JJ siirtyisi Tapparaan Ilveksen sijaan. En ainuttakaan. Alusta alkaen ollut aivan järjetön mielestäni tämä huhu, mutta katsellaan.
Varmaan se, että saa asua kotikaupungissaan nauttien parempaa palkkaa ja parempia menestymismahdollisuuksia. Enkä miettinyt tätä kovinkaan kauaa.En keksi yhtään syytä, miksi JJ siirtyisi Tapparaan Ilveksen sijaan. En ainuttakaan.
Itse olen hyvin varmasta lähteestä kuullut Jokipakan ainakin neuvotelleen Tapparan kanssa. Sehän ei vielä mitään tarkoita, mutta tosissaan Tappara hänen perässään ainakin oli. Austinin sekä mahdollisesti Seppälän tilalle Tappara tarvitsisikin nimekästä puolustajaa.Näiltä luotettavammilta lähteiltä olen kuullut että Jokipakka kartoittaa markkinoita myös kotimaassa jo. Pitkään oli ulkomaat se ainoa tavoite mutta asia on muuttunut.
Äläs nyt... Tää tulee täytenä yllätyksenä Ilveksen leiriin. Siellä ollaan "menestyksen" huumassa leijuttu täysin eri ulottuvuuteen.Varmaan se, että saa asua kotikaupungissaan nauttien parempaa palkkaa ja parempia menestymismahdollisuuksia. Enkä miettinyt tätä kovinkaan kauaa.
Hahah ai näinkö? Jos haluat laajemman otannan ilvesläisten mielenmaisemasta, niin voisin suositella vaikka pikaista tutustumiskäyntiä ilvesfoorumilla ja toki myös täällä Ilveksen osiossa paljon samaa teemaa :). "Meille ei tule ketään, rosteri on paska, muut ovat valovuoden edellä" jne.Äläs nyt... Tää tulee täytenä yllätyksenä Ilveksen leiriin. Siellä ollaan "menestyksen" huumassa leijuttu täysin eri ulottuvuuteen.
Et ilmeisesti ymmärrä Ilveksen ja Tapparan eroa Tampereella? Toki pelaajat nyt vaihtavat seuroja paikallisissakin (esim. Haapala joka ei Tapparaan mahtunut), mutta Jokipakka, joka on kova Ilves ollut aina tuskin haluaisi mennä Tapparaan hieman isommalla palkalla. Mistään en mitään tiedä, mutta Jokipakka mahtuisi helposti Ilvekseen. Siksi pidän tätä erikoisena.Varmaan se, että saa asua kotikaupungissaan nauttien parempaa palkkaa ja parempia menestymismahdollisuuksia. Enkä miettinyt tätä kovinkaan kauaa.
Huomenna klo10 kärppien IG live jossa julkaistaan "kesän puhutuin siirtouutinen" - Lasse Kukkonen
Huhuja?
Aina yhtä hienoa nämä yleistykset.Äläs nyt... Tää tulee täytenä yllätyksenä Ilveksen leiriin. Siellä ollaan "menestyksen" huumassa leijuttu täysin eri ulottuvuuteen.
Mörkö ?
Aika erikoista kun ottaa huomioon, että Tapparan rosterissa on leftin pakkeja jo valmiiksi paljon niin laadullisesti kuin määräällisestikin. Seppälä, Tuulola, Vittasmäki, Jürgens. Onko Jokipakalle edes tarvetta?Itse olen hyvin varmasta lähteestä kuullut Jokipakan ainakin neuvotelleen Tapparan kanssa. Sehän ei vielä mitään tarkoita, mutta tosissaan Tappara hänen perässään ainakin oli. Austinin sekä mahdollisesti Seppälän tilalle Tappara tarvitsisikin nimekästä puolustajaa.
Onko Seppälä ens kaudella? NHL saattaa kesällä kutsua.
Siellä näyttäisi olevan Stretsin vaimo tuoreena Kärppien Instagram-seuraajana ainakin.