Liigan siirtohuhut kaudelle 2022–2023

  • 1 777 847
  • 5 139
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Ja irtisanoo sopimuksen jos tilanne pitää paikkaansa.

Toki en ihmettelisi jos sopimus jatkuisi ja ensimmäisessä pelissä ämyreistä tulee ”tule Lahteen, Suomen Chicagoon” kun Barto tulee kentälle.
Menee vähän off topic tämä keskustelu mutta normi työsuhdetta ei voi ilman hoitoon ohjausta purkaa. Työnantajan velvollisuus on ohjata mahdollinen päihteiden väärin käyttäjä hoitoon…no urheilijasopimukset erikseen
 
Huonoltahan tuo Bartosakin tilanne näyttää historia huomioonottaen, mutta itse nyt antaisin tuomioistuimen tehdä ensin tehtävänsä ennen kuin mitään potkuja aletaan jakelemaan. Ei nyt vertaudu täysin, mutta esimerkiksi Johnny Depp menetti aikoinaan kaikki työnsä pelkän toisen osapuolen väitteen takia, jotka sittemmin osoittautui tekaistuksi.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei nyt vertaudu täysin, mutta esimerkiksi Johnny Depp menetti aikoinaan kaikki työnsä pelkän toisen osapuolen väitteen takia, jotka sittemmin osoittautui tekaistuksi.
Lainvoimaisen tuomion mukaan (Iso-Britannia 2020 Depp vs Sun) Johnny Deppiä on luvallista sanoa vaimonhakkaajaksi (wife-beater). Oikeuden mukaan lehden väitteet kotiväkivallasta olivat "substantially true", ja 12/14 väitetyistä välikohtauksista oli oikeasti tapahtunut.

Toinen oikeusjuttu Yhdysvalloissa tuotti sitten erilaisen tuloksen.

Eli joskus näistä oikeusjutuistakaan ei selvyyttä asiaan tule. Riippuu kai sitten vähän viran vastuullisuudesta ja firman julkisuuspolitiikasta, miten reagoidaan siinä väliaikana tuomiota odotellessa. Joku ojankaivaja saanee jatkaa siihen asti kunnes häkki heilahtaa, jostain muista tehtävistä joutuu syrjään heti.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Uskon enemmän siihen Heponiemi-huhuun mitä Enlundiin.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
En kyllä Tapparan näkökulmasta näe mitään muuta järkeä Enlundin hankinalle, paitsi, jos Lehterä tulee sen ansiosta samalla oven avauksella. En tiedä ovatko he kavereita, mutta molemmat ovat ainakin pääkaupunkiseudulta kotoisin ja Pitäjänmäen Tarmon kasvatteja samasta ikäluokasta. Ei Enlundista mitään muuta saa kuin rotaatio/alempien ketjujen duunaripelaajan. Olisi kyllä täysin järjetön hankinta, jos tollaiselle pelaajalle yritettäisiin leipoa jotain tulosyksikön roolia.

 

theZ

Jäsen
Uskon enemmän siihen Heponiemi-huhuun mitä Enlundiin.
Lehterä ja Heponiemi kuulemma tosiaan Tapparaan. Enlundista en ole kuullut mistään mitään.

Lehterän varma diili kuultu parista eri lähteestä. Heponiemi yhdestä. Sen verran vedetään käsijarrusta, että lähteet eivät nyt ole sieltä luotettavimmasta päästä. Yleensä olen tykännyt heittää vain kaikista luotettavimpien lähteiden juttuja tänne hyvällä osumisprosentilla mutta tylsäähän se on jos kaikki osuu niin annetaan nyt parille lähteelleni mahdollisuus nostaa omia osakkeitaan.

Näiltä luotettavammilta lähteiltä olen kuullut että Jokipakka kartoittaa markkinoita myös kotimaassa jo. Pitkään oli ulkomaat se ainoa tavoite mutta asia on muuttunut.
 

Baumanrene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara/Liverpool
Lehterä ja Heponiemi kuulemma tosiaan Tapparaan. Enlundista en ole kuullut mistään mitään.

Lehterän varma diili kuultu parista eri lähteestä. Heponiemi yhdestä. Sen verran vedetään käsijarrusta, että lähteet eivät nyt ole sieltä luotettavimmasta päästä. Yleensä olen tykännyt heittää vain kaikista luotettavimpien lähteiden juttuja tänne hyvällä osumisprosentilla mutta tylsäähän se on jos kaikki osuu niin annetaan nyt parille lähteelleni mahdollisuus nostaa omia osakkeitaan.

Näiltä luotettavammilta lähteiltä olen kuullut että Jokipakka kartoittaa markkinoita myös kotimaassa jo. Pitkään oli ulkomaat se ainoa tavoite mutta asia on muuttunut.
Samaa olen kuullut.. Lehterä ja, Heponiemi ovat kuulemma tehneet sopparit Tampereen ykkösiin. Lehterälle käsittääkseni on joku Sveitsi optio, mutta Suomessa jos pelaa niin Tapparassa.
 

ilves61

Jäsen
Näiltä luotettavammilta lähteiltä olen kuullut että Jokipakka kartoittaa markkinoita myös kotimaassa jo. Pitkään oli ulkomaat se ainoa tavoite mutta asia on muuttunut.
En keksi yhtään syytä, miksi JJ siirtyisi Tapparaan Ilveksen sijaan. En ainuttakaan. Alusta alkaen ollut aivan järjetön mielestäni tämä huhu, mutta katsellaan.
 
En keksi yhtään syytä, miksi JJ siirtyisi Tapparaan Ilveksen sijaan. En ainuttakaan. Alusta alkaen ollut aivan järjetön mielestäni tämä huhu, mutta katsellaan.
Vaikka Ilves on nyt voittanut pronssia, niin eiköhän Tappara kuitenkin vielä toistaiseksi ole näistä kahdesta se seura, jolla on varaa maksaa isompaa palkkaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Powerplayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näiltä luotettavammilta lähteiltä olen kuullut että Jokipakka kartoittaa markkinoita myös kotimaassa jo. Pitkään oli ulkomaat se ainoa tavoite mutta asia on muuttunut.
Itse olen hyvin varmasta lähteestä kuullut Jokipakan ainakin neuvotelleen Tapparan kanssa. Sehän ei vielä mitään tarkoita, mutta tosissaan Tappara hänen perässään ainakin oli. Austinin sekä mahdollisesti Seppälän tilalle Tappara tarvitsisikin nimekästä puolustajaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: theZ

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varmaan se, että saa asua kotikaupungissaan nauttien parempaa palkkaa ja parempia menestymismahdollisuuksia. Enkä miettinyt tätä kovinkaan kauaa.
Äläs nyt... Tää tulee täytenä yllätyksenä Ilveksen leiriin. Siellä ollaan "menestyksen" huumassa leijuttu täysin eri ulottuvuuteen.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Äläs nyt... Tää tulee täytenä yllätyksenä Ilveksen leiriin. Siellä ollaan "menestyksen" huumassa leijuttu täysin eri ulottuvuuteen.
Hahah ai näinkö? Jos haluat laajemman otannan ilvesläisten mielenmaisemasta, niin voisin suositella vaikka pikaista tutustumiskäyntiä ilvesfoorumilla ja toki myös täällä Ilveksen osiossa paljon samaa teemaa :). "Meille ei tule ketään, rosteri on paska, muut ovat valovuoden edellä" jne.

Ilvesläinen pessimismi on suorastaan taidetta, vuosikymmenet ovat jättäneet jälkensä. Ymmärrät varmaan miksi.
 
Viimeksi muokattu:

ilves61

Jäsen
Varmaan se, että saa asua kotikaupungissaan nauttien parempaa palkkaa ja parempia menestymismahdollisuuksia. Enkä miettinyt tätä kovinkaan kauaa.
Et ilmeisesti ymmärrä Ilveksen ja Tapparan eroa Tampereella? Toki pelaajat nyt vaihtavat seuroja paikallisissakin (esim. Haapala joka ei Tapparaan mahtunut), mutta Jokipakka, joka on kova Ilves ollut aina tuskin haluaisi mennä Tapparaan hieman isommalla palkalla. Mistään en mitään tiedä, mutta Jokipakka mahtuisi helposti Ilvekseen. Siksi pidän tätä erikoisena.

Ero menestymismahdollisuuksissa ja palkassa ei ole enää kovin iso, toisin kuin mitä se oli vaikka 6 vuotta sitten. Tappara ei pysty maksamaan Jokipakalle jotain 100 tonnia enempää kuin Ilves toisin kuin ennen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös