Liigan siirtohuhut kaudelle 2022–2023

  • 1 782 197
  • 5 139

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
20v pohjamudissa Tampereen kokoisessa kaupungissa ja kaikki päin helvettiä ja kun parina vuotena päästään playoffeihin niin kusiviiksillä keulii kulli villisti.

Huhutkin on jo kova paikka jos ne ei ole "kaikki ilvekseen".

Nyt mä ainakin lopetan huhuketjun raiskaamisen mun osalta. Suomen jonneimpien kanssa ei vaan jaksa eikä voi edes kinata.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pystytkö näyttämään viestin, jossa on kerrottu Kunykin varmasta siirrosta Lukkoon? Itse löysin nopeasti vain "näyttää siltä" - ja "taitaa siirtyä" -viestejä, en mitään varmaksi väitettyä.

No vedetään nyt sen verran takaisin ettei asiaa kukaan suorasanaisesti 100% varmana julistanut, vaan muutama viesti oli jossa annettiin olettaa että viestin kirjoittajan tietojen mukaan siltä se vähintäänkin vahvasti näyttää.

Rauman suunnalta ei ole mitään huhuja Kunykin suhteen ollut joten pidän epätodennäisenä että tuo huhu enää paikkaansa pitäisi. Varmasti jotain neuvotteluita on käyty ja voitu olla lähelläkin.

Hagan sopimuspurkukin saatiin juuri vasta julki, eikä huhuissa ole tällä hetkellä pyörinyt ketään sentteriä tuon Sompin jälkeen, joten varsin oletettavasti Lukolla vielä se haku on kesken.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei kai nyt sentään. Kuulostaa aivan liian isolta hintalapulta.
Köyhille kaikki on kallista.

Oikeastaan on ihan sama vaikka tienaisi kolmesataa tuhatta, jos täyttää paikkansa kaukalossa.

Mutta kun Liiga on nykypäivänä mennyt siihen, että jokaisen pelaajan pitäisi enemmistön mielestä olla helvetin halpa tai mieluummin ilmainen, että se voidaan joukkueeseen ottaa. Millään kriteerillä ei ole väliä, kunhan se on vittu HALPA ja toivotaan jotain olemattoman potentiaalin realisoitumista.

Sitten kun joku ostaa jonkun valmiin pelaajan, niin täällä ivaillaan ja kauhistellaan, kun se saa varmaan niin saatanan isoa liksaa.

Ihan naurettavaa, ammattiurheilussa jossa pelataan tuloksesta ja voitosta.
 
Viimeksi muokattu:

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Köyhille kaikki on kallista.

Oikeastaan on ihan sama vaikka tienaisi kolmesataa tuhatta, jos täyttää paikkansa kaukalossa.

Mutta kun Liiga on nykypäivänä mennyt siihen, että jokaisen pelaajan pitäisi enemmistön mielestä olla helvetin halpa tai mieluummin ilmainen, että se voidaan joukkueeseen ottaa. Millään kriteerillä ei ole väliä, kunhan se on vittu HALPA ja toivotaan jotain olemattoman potentiaalin realisoitumista.

Sitten kun joku ostaa jonkun valmiin pelaajan, niin täällä ivaillaan ja kauhistellaan, kun se saa varmaan niin saatanan isoa liksaa.

Ihan naurettavaa, ammattiurheilussa jossa pelataan tuloksesta ja voitosta.
Joo köyhille kaikki on kallista. Vastaavilla statseilla tulevalle P-Amerikkalaiselle ei kyllä maksettaisi tuota liksaa. Mulle henkilökohtaisesti aivan sama vaikka Kalle pistäisi 400t tuohon.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ai sori. Luulin lukevani huhuketjua. Mitä ihmettä täällä väännetään?
Oho, onko näin? Laitoit kyllä mielenkiintoisen huhun, mistä kuulit tämän?
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Monet täällä tuntuvat haikalevan sinne puoliammattilaisuuden aikaan, kun pelaajat tekivät pelaamisen ohella muutakin duunia kun lätkää.

Syljettää tämä joidenkin fanien kulttuuri ettei edes haluta nähdä ketään tähtipelaajia tässä sarjassa. Tärkeintä on, että on halpa, mieluiten ilmainen, jos vain jotenkin olisi mahdollista. Olisihan se varmaan hauskaa, jos tässä sarjassa pelaisi 15 HPK:ta täynnä pelkkiä halpoja rividuunareita.
 
Viimeksi muokattu:

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pelaajalle, joka ei ole ammattilaisurallaan kertaakaan ylittänyt 30 pistettä, eikä erottunut mitenkään massasta edelliskaudella Pelsuissa. Joku 100-120 000.

Onneksi pelaajascouttaus on sillä tasolla että maksetaan sen perusteella mitä tulee tekemään eikä sen perusteella mitä on tehnyt. Myös yhdeksän ottelun lainapesti pari kautta sitten on tosi laadukas ja hyvä otanta arvioida pelaajaa.

Ei tää nyt mikään Tommi Tikka tietenkään ole mutta Sompin perässä oli yli puolet Liigaseuroista.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Onneksi pelaajascouttaus on sillä tasolla että maksetaan sen perusteella mitä tulee tekemään eikä sen perusteella mitä on tehnyt. Myös yhdeksän ottelun lainapesti pari kautta sitten on tosi laadukas ja hyvä otanta arvioida pelaajaa.

Ei tää nyt mikään Tommi Tikka tietenkään ole mutta Sompin perässä oli yli puolet Liigaseuroista.
Ennemmin maksaisin Tommi Tikalle 180k kuin vielä kohtalaisen raakile Sompille. Tommi Tikan kohdalla seura tietää täysin mitä tulee samaan, Somppi menee arvan puolelle vielä. Toki nämä ovat makuasioita ja eiköhän Lukon seurajohto ole Sompin tarjoamasta paketista paremmin perillä kuin minä..
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aiemmin vertailtiin noita utj ukkoja keskenään. Aikalailla on moni paperia kun vertaa Mika Toivolaan. Kahden pikkuseuran kasaaminen mestariksi. Siitä kokeilemaan perässä...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Aiemmin vertailtiin noita utj ukkoja keskenään. Aikalailla on moni paperia kun vertaa Mika Toivolaan. Kahden pikkuseuran kasaaminen mestariksi. Siitä kokeilemaan perässä...
Unohtamatta mestaruutta valmentajana 2006
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ennemmin maksaisin Tommi Tikalle 180k kuin vielä kohtalaisen raakile Sompille. Tommi Tikan kohdalla seura tietää täysin mitä tulee samaan, Somppi menee arvan puolelle vielä. Toki nämä ovat makuasioita ja eiköhän Lukon seurajohto ole Sompin tarjoamasta paketista paremmin perillä kuin minä..
Mä en maksaisi senttiäkään Tommi Tikalle, kyseessä on ns. häviävä pelaaja. Sompille voisin sen sijaan laittaa tuon rahasumman tai vaikka samantien 400k euroa vittuillakseni, koska Lukko ja Ilves on asetelmana "rikas seura" vs. "köyhä seura". Noin kärjistettynä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aiemmin vertailtiin noita utj ukkoja keskenään. Aikalailla on moni paperia kun vertaa Mika Toivolaan. Kahden pikkuseuran kasaaminen mestariksi. Siitä kokeilemaan perässä...
Tai no siis yhden pienen seuran ja yhden ison. Mutta kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ennemmin maksaisin Tommi Tikalle 180k kuin vielä kohtalaisen raakile Sompille. Tommi Tikan kohdalla seura tietää täysin mitä tulee samaan, Somppi menee arvan puolelle vielä. Toki nämä ovat makuasioita ja eiköhän Lukon seurajohto ole Sompin tarjoamasta paketista paremmin perillä kuin minä..
Taimen pitäisi maksaa 180k, jotta mahtuisi minun kannattamaani seuraan ja sillä ei vielä pelipaikkaa saisi.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Rauma vs Tampere näytti jo reilu vuosi sitten potentiaalia Ipa-Lukko pleijarisarjan aikoihin ja samanlainen nokkela, piikittelevä ja kerrassaan nerokas dialogi puolin ja toisin näyttää jatkuvan edelleen :D Köyhä Ilves vs Rikas Lukko, Kunykit ja Shumakovit jne.. Tätä lisää, eipähän pääse kiinnostus ja keskustelu kuihtumaan, vastakkainasettelua muutenkin tämä liiga kaipaa lisää. Hienoa jätkät!

Mitä huhuihin tulee: Eetu Tuulola -huhu voimistuu ja Ilves ilmeisesti suuntana. Pliis Spinet ja kumppanit - antakaa mun olla jos meneekin vihkoon!
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rauma vs Tampere näytti jo reilu vuosi sitten potentiaalia Ipa-Lukko pleijarisarjan aikoihin ja samanlainen nokkela, piikittelevä ja kerrassaan nerokas dialogi puolin ja toisin näyttää jatkuvan edelleen :D Köyhä Ilves vs Rikas Lukko, Kunykit ja Shumakovit jne.. Tätä lisää, eipähän pääse kiinnostus ja keskustelu kuihtumaan, vastakkainasettelua muutenkin tämä liiga kaipaa lisää. Hienoa jätkät!

Mitä huhuihin tulee: Eetu Tuulola -huhu voimistuu ja Ilves ilmeisesti suuntana. Pliis Spinet ja kumppanit - antakaa mun olla jos meneekin vihkoon!
Tuulolaa on muuten "huhuiltu" Lukkoonkin :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös