Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Mitä pelaajalle, joka on AHL:ssä pelannut ~0.5 pistettä per. peli sitten mielestäsi kuuluisi maksaa?Vastaavilla statseilla tulevalle P-Amerikkalaiselle ei kyllä maksettaisi tuota liksaa.
Mitä pelaajalle, joka on AHL:ssä pelannut ~0.5 pistettä per. peli sitten mielestäsi kuuluisi maksaa?Vastaavilla statseilla tulevalle P-Amerikkalaiselle ei kyllä maksettaisi tuota liksaa.
Pelaajalle, joka ei ole ammattilaisurallaan kertaakaan ylittänyt 30 pistettä, eikä erottunut mitenkään massasta edelliskaudella Pelsuissa. Joku 100-120 000.Mitä pelaajalle, joka on AHL:ssä pelannut ~0.5 pistettä per. peli sitten mielestäsi kuuluisi maksaa?
Oho, onko näin? Laitoit kyllä mielenkiintoisen huhun, mistä kuulit tämän?Ai sori. Luulin lukevani huhuketjua. Mitä ihmettä täällä väännetään?
Pelaajalle, joka ei ole ammattilaisurallaan kertaakaan ylittänyt 30 pistettä, eikä erottunut mitenkään massasta edelliskaudella Pelsuissa. Joku 100-120 000.
En laittanut. Luulin lukevani. Mutta jos nyt niitä huhuja tarvitaan niin se Kunyk ei taida olla ihan pois suljettu. Tämä siis varma huhu.Oho, onko näin? Laitoit kyllä mielenkiintoisen huhun, mistä kuulit tämän?
Ennemmin maksaisin Tommi Tikalle 180k kuin vielä kohtalaisen raakile Sompille. Tommi Tikan kohdalla seura tietää täysin mitä tulee samaan, Somppi menee arvan puolelle vielä. Toki nämä ovat makuasioita ja eiköhän Lukon seurajohto ole Sompin tarjoamasta paketista paremmin perillä kuin minä..Onneksi pelaajascouttaus on sillä tasolla että maksetaan sen perusteella mitä tulee tekemään eikä sen perusteella mitä on tehnyt. Myös yhdeksän ottelun lainapesti pari kautta sitten on tosi laadukas ja hyvä otanta arvioida pelaajaa.
Ei tää nyt mikään Tommi Tikka tietenkään ole mutta Sompin perässä oli yli puolet Liigaseuroista.
Unohtamatta mestaruutta valmentajana 2006Aiemmin vertailtiin noita utj ukkoja keskenään. Aikalailla on moni paperia kun vertaa Mika Toivolaan. Kahden pikkuseuran kasaaminen mestariksi. Siitä kokeilemaan perässä...
Unohtamatta mestaruutta valmentajana 2006
Mä en maksaisi senttiäkään Tommi Tikalle, kyseessä on ns. häviävä pelaaja. Sompille voisin sen sijaan laittaa tuon rahasumman tai vaikka samantien 400k euroa vittuillakseni, koska Lukko ja Ilves on asetelmana "rikas seura" vs. "köyhä seura". Noin kärjistettynä.Ennemmin maksaisin Tommi Tikalle 180k kuin vielä kohtalaisen raakile Sompille. Tommi Tikan kohdalla seura tietää täysin mitä tulee samaan, Somppi menee arvan puolelle vielä. Toki nämä ovat makuasioita ja eiköhän Lukon seurajohto ole Sompin tarjoamasta paketista paremmin perillä kuin minä..
Tai no siis yhden pienen seuran ja yhden ison. Mutta kuitenkin.Aiemmin vertailtiin noita utj ukkoja keskenään. Aikalailla on moni paperia kun vertaa Mika Toivolaan. Kahden pikkuseuran kasaaminen mestariksi. Siitä kokeilemaan perässä...
Taimen pitäisi maksaa 180k, jotta mahtuisi minun kannattamaani seuraan ja sillä ei vielä pelipaikkaa saisi.Ennemmin maksaisin Tommi Tikalle 180k kuin vielä kohtalaisen raakile Sompille. Tommi Tikan kohdalla seura tietää täysin mitä tulee samaan, Somppi menee arvan puolelle vielä. Toki nämä ovat makuasioita ja eiköhän Lukon seurajohto ole Sompin tarjoamasta paketista paremmin perillä kuin minä..
Eikö puhe ollut Tikasta eikä Taimesta? Tommi kuin Tommi?Taimen pitäisi maksaa 180k, jotta mahtuisi minun kannattamaani seuraan ja sillä ei vielä pelipaikkaa saisi.
Olihan se. Taaskaan ei malttanut lukea kunnolla. Tikan olisin ottanut kyllä Lukkoon.Eikö puhe ollut Tikasta eikä Taimesta? Tommi kuin Tommi?
Tuulolaa on muuten "huhuiltu" Lukkoonkin :DRauma vs Tampere näytti jo reilu vuosi sitten potentiaalia Ipa-Lukko pleijarisarjan aikoihin ja samanlainen nokkela, piikittelevä ja kerrassaan nerokas dialogi puolin ja toisin näyttää jatkuvan edelleen :D Köyhä Ilves vs Rikas Lukko, Kunykit ja Shumakovit jne.. Tätä lisää, eipähän pääse kiinnostus ja keskustelu kuihtumaan, vastakkainasettelua muutenkin tämä liiga kaipaa lisää. Hienoa jätkät!
Mitä huhuihin tulee: Eetu Tuulola -huhu voimistuu ja Ilves ilmeisesti suuntana. Pliis Spinet ja kumppanit - antakaa mun olla jos meneekin vihkoon!
Tämäkin vielä :D Perkule, nyt joku Sahlstedt vs Koskela debatti äkkiä pystyyn vai käytiinkö se jo?Tuulolaa on muuten "huhuiltu" Lukkoonkin :D
Eetusta on taidettu enemmän fantasioida Lukon puolella :)Tuulolaa on muuten "huhuiltu" Lukkoonkin :D
Tuli sieltä Henri Ikonen myös. Ja hyvä vahvistus olikin. Parempi kuin Koskelan kaappaama Marko.KHL:n joukkopaon aikana Sahlstedt kalasteli markkinoilta yhden venäläisen mysteerimiehen ja Janis Svanenbergsin.
Näinpä!Ei jumalauta kuinka väsynyttä keskustelua viime ajat :D
Onneksi kohta tulee seuroilta lisää julkistuksia pelaajista niin ei tarvi lukea näitä puolin ja toisin katkeria vuodatuksia.