Huhun takana oleva nimimerkki on Ilvesfoorumin luotettavin huhuilija. Tällä kertaa hän mainitsee kuitenkin erikseen lähteensä olevan jonkin mestisjoukkueen UTJ. Itse pidän siis Manner-huhua yhtä luotettavana, kuin jos jonkun mestisjoukkueen UTJ olisi sen minulle kertonut - mutta ei mulla ole mitään hajua miten hyvin mestisjoukkueen UTJ on kartalla Liigan valmentajaruletista..
Voisi olla esim. KooVeen UTJ:na toiminut entinen Ilves-hyökkääjä Juha Järvenpää, joka pelasi sen verran pitkän uran, että tuttuja kiekkomaailmassa on varmasti. Esimerkiksi Raimo Helminen, jolla varmasti on jotain tietoa myös TPS:n tulevaisuudensuunnitelmista, jos ja kun hänen on tarkoitus olla jonkinlainen murroskauden valmentaja.
Hokissa UTJ on Joonas Karjalainen, Ketterässä Turkka Partanen, Peliitoilla Pekka Saittakari, RoKilla Jani Mikkola ja TuTossa Elmo Aittola. IPK:lla tai SaPKossa ei ole UTJ-titteleillä ketään. Ei myöskään KeuPalla, mutta heillä on pelaajakoordinaattorina olennaisesti TPS:iin linkittyvä Tomas Westerlund. UTJ:tä ei ole myöskään Vantaalla, mutta toimitusjohtajana on Kai Sointu.
Jokipojissa UTJ:nä toimii päävalmentaja Joni Petrell. Hermeksen toiminnanjohtajan nimi on Juha Manner, mutta en tiedä onko sukua Mikolle. Tuskin.
Jos siis lähde on oikea ja siitä kerrotut tiedot pitävät paikkansa, niin veikkaisin vahvasti Järvenpäätä, jolla voisi olla asiasta myös faktatietoa.