"siirtohuhut joka heitetään tänne totuutena" Täyty käydä oikein katsomassa mikä on palstan nimi, mutta sanan Huhu tuossa olen lukenevani ja huhuna tämä heitettiin. Myönnättäköön, että valtaosa huhuistani ei ole maaliin täysin mennyt, mutta tuulesta temmattuja ne ei ole ja lähes aina ollaan jonkun verran jäljillä, eli on käyty keskustelua ym. Valitettavasti en voi avata mistä olen kuullut. Vielä kuukausi sitten Kaski oli menossa yrittämään rapakon taakse, mutta nyt kuului tällainen.
Dont shoot the messenger on ihan hyvä muistaa. Lukosta ja Kaskesta sen verran, että Sahlstedt kertoi päivän lehdessä seuran neuvottelevan Klokin ja Nemecekin kanssa, mutta hän pitää epätodennäköisenä molempien jäävän, koska rahat ei välttämättä riitä ja Pitsiturnauksella on iso merkitys pelaajabudjettiin. Myönsi ihan selkeästi, että koodinimi Lukas Klok on se mitä halutaan, joten tähän juttuun peilaten Kaski tuntuu hyvin epärealistiselta huhulta, jos rahat ei riitä välttämättä edes tähän kaksikkoon.
Toki kertoi, että "meidän rahatilanne on nyt niin paljon heikompi, vaatisi, että pelaaja meille tosi paljon haluaisi" ja jos Kaski rakkaudesta Lukkoon tulee pelaamaan alle markkina-arvon, niin sitten kaikki on mahdollista.
Mutta epärealistista sanon minä.