Mistä olet päähäsi saanut, että oltaisiin markkinoiden ykkösheppojen perässä? Lainaa se viesti tähän jos sellainen löytyy.
Joukkueita varmasti on apajilla syksyllä paljon, mutta myös pelaajia. Ei Ässien tarvitse mihinkään mestistasoisiin pelaajiin tyytyä. Laatupelaajia varmasti on tarjolla, vaikka ei ykkösheppoihin olekaan mahdollisuuksia.
Yleisesti mitä olen lukenut, niin teidän suunnalla odotetaan vain niitä kärkipelaajia mukaan syksyllä, joita tarkoitin ykkösheppoina. En nyt todellakaan kuvittele, että Ässät esimerkiksi mistään Kontiolasta lähtee kilpahuuteluun.
Olen jo aikaisemmin sanonut, että uskon kyllä siihen, että Ässiin saapuu se yksi tai kaksi kärkipelaajaa, joka sitä myös nimellisestikin on, mutta en enempää jos pitää hankkia vielä maalivahti, pari pakkia ja kenties pari hyökkääjää ja rahaa on käytettävissä se 600k, jota ei varmaan polteta syksyn aikana kaikkia. Lähtijät kun ovat mm. Niemeläinen, Taimi, Spinkit, Salmio ja Tarasov niin en usko että näitä pelaajia pystytään korvaamaan tolla rahasummalla mitenkään, vaikka kuinka olisi korona ja olen saanut sen käsityksen, että tässä uskossa ja toivossa siellä ollaan.
Tuskin sieltä on tulossa teille tolla summalla niitä pelkkiä mestispelaajia, mutta en nyt henkeä pidättelisi, että ne nimet ovat mitään jesjes-reaktiota aiheuttavia.
Syksyllähän sen sitten näkee.