Haiskahtaa kilometrien päähän joltain paikalliselta Marko Luomalalta, joka on nyt saanut jonkun suoneenvedon.
Näin ollen tarvisi "oman elämän kivenmäen" rinnalleen.
Haiskahtaa kilometrien päähän joltain paikalliselta Marko Luomalalta, joka on nyt saanut jonkun suoneenvedon.
Oma tuote parempaan kuntoon olisi paras mahdollinen vastaisku tuolle propagandaliigalle, joka kyllä toistaiseksi on rupliensa kanssa melkoinen vastustaja.
Käsittämätön tilanne, että Suomessa pelaa KHL-seura. Toivottavasti Saksassa, Sveitsissä ja Saksassa pysyisi järki päässä jatkossakin eikä tuo Venäjän sarja pääse jalkautumaan noihin maihin.
Kiiskisellä tänään vika peli SaiPan paidassa. Tosta paikkaaja meille. Kelpaa näin alustavasti!Onneksi muilla on, Albin Lundinista ollaan kiinnostuneita Liigassa. 12 matsia ja 23 pinnaa Allsvenskanissa on kova alku
Finskt intresse för Timrå-stjärnan
sportbloggare.com
Esimerkiksi ilman Red Bullin rahoja Saksassa olisi tilanne erilainen jne jne..
Niin? Jokerit löysi rahaa ja sekös katkeroituttaa niitä jotka jäävät koko ajan jälkeen Euroopassa. Ilman ryssien rahoja Jokerit olisi samassa remmissä jäämässä jälkeen, eikä kuollut ja haudattu.Esimerkiksi ilman ryssien rahoja Jokerit olisi kuopattu ja haudattu.
Ei niin, mutta aika monta viestiä täälläkin on aiheesta. Hyvä.No tämä ei tänne kuulu.
Ilahduttavaa on myös huomata, että KHL:än puolella seurataan Liigan ketjuja.Ilahduttava huomata, että täälläkin ketjussa keskustellaan Jokereista ja KHL:stä.
Itse ainakin seuraan, koska olen suuri jääkiekon ystävä ja seuraan melkein kaikkea mahdollista.Ilahduttavaa on myös huomata, että KHL:än puolella seurataan Liigan ketjuja.
Niin. Hyvin pitkälti sama asia. Sen kerran kun joskus kuitenkin on käynyt Jokereiden puolella, niin et ehkä aina anna muille tuota mahdollisuutta, jos ymmärrät mitä tarkoitan.Itse ainakin seuraan, koska olen suuri jääkiekon ystävä ja seuraan melkein kaikkea mahdollista.
Itseasiassa en ymmärrä. En ole käsittääkseni hyökännyt koskaan kenenkään kimppuun, vaan toivottanut muidenkin joukkueiden kirjoittajat tervetulleiksi. Tottakai, jos sinne tullaan vain haukkumaan ja naljailemaan, niin saa takaisin.Sen kerran kun joskus kuitenkin on käynyt Jokereiden puolella, niin et ehkä aina anna muille tuota mahdollisuutta, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Ei tarvitse mennä edes vuotta taaksepäin, kun kirjoittelit esimerkiksi näin. Tuossa mielestäni melko erikoisin sanoin toivotetaan kaikki tervetulleeksi.Itseasiassa en ymmärrä. En ole käsittääkseni hyökännyt koskaan kenenkään kimppuun, vaan toivottanut muidenkin joukkueiden kirjoittajat tervetulleiksi. Tottakai, jos sinne tullaan vain haukkumaan ja naljailemaan, niin saa takaisin.
Ja tähän nyt vielä:Tähän on hyvä laittaa Jatkoaika tauolle. Jatkakaa vain itkemistä sieltä Liigan päästä Jokerien perään meidän ketjuissa. Osoittaa vaan, kuinka te tarvitsette meitä, kun pitää haikailla perään vielä 5-8 vuoden jälkeenkin.
... Eikä tässäkään tarvitse kauas mennä, kun Liiga ei kiinnostanutkaan. Riippuu ilmeisesti kysyjästä ja ketjusta.Itse ainakin seuraan, koska olen suuri jääkiekon ystävä ja seuraan melkein kaikkea mahdollista.
Niinku en nyt seuraa Liigaa ku Jokerit ei pelaa siellä, koska sarjana se ei oo kiinnostava. Sen mukana mennään missä Jokerit menee.
Niin? Luehan noita edellisiä tekstejä ennen tuota lainausta. Kyllä mua laittaa pännimään, että muualta tullaan kertomaan provoilevasti, että mikä on Jokereille parasta ja vähättelemään ja vittuilemaan nykytilanteesta. Kyllä siinä tapauksessa saa takasinkin. Ymmärrät varmaan, jos tulisin HPK-osioon lällättelemään tasaisin väliajoin jostain, niin kyllä se ärsyttäisi siellä.Ei tarvitse mennä edes vuotta taaksepäin, kun kirjoittelit esimerkiksi näin. Tuossa mielestäni melko erikoisin sanoin toivotetaan kaikki tervetulleeksi.
Olen myös kirjoittanut tällä kaudella monesti, että seuraan tällä hetkellä Liigaa enemmän kun vuosiin, koska NHL ei jaksa enää sytyttää.Eikä tässäkään tarvitse kauas mennä, kun Liiga ei kiinnostanutkaan. Riippuu ilmeisesti kysyjästä ja ketjusta.
Aikamoinen itsestäänselvyys. Pieniä asioita voi tehdä paremmin, mutta kyllähän merkittävä tuotteen parannus tarvitsisi merkittävästi rahaa lisää. Ilman rahaa on vaikea suuresti viedä hommia eteenpäin nykyisestä. Uudet hallit toki toisivat uutta pöhinää lisää. KHL toimii Liigaan ja moneen muuhun Eurooppalaiseen sarjaan verrattuna täysin epäreiluilla säännöillä, siellä pumpataan rahaa miljoonien eurojen edestä tappioiden kuittaamiseksi. Pääosin muut seurat Euroopassa (ja ihan maailmallakin vaikka NHL:ssä) tekvät itse oman rahansa eikä näiden takana ole mitään namusetiä.
Käsittämätön tilanne, että Suomessa pelaa KHL-seura. Toivottavasti Saksassa, Sveitsissä ja Saksassa pysyisi järki päässä jatkossakin eikä tuo Venäjän sarja pääse jalkautumaan noihin maihin.
Niin? Jokerit löysi rahaa ja sekös katkeroituttaa niitä jotka jäävät koko ajan jälkeen Euroopassa. Ilman ryssien rahoja Jokerit olisi samassa remmissä jäämässä jälkeen, eikä kuollut ja haudattu.
Ilahduttava huomata, että täälläkin ketjussa keskustellaan Jokereista ja KHL:stä. Kehittyäkseen muun Euroopan mukana on löydettävä rahaa. Jokerit löysi rahaa ja sekös katkeroituttaa taas ihmisiä. Meinaatteko että kaikki seurat Euroopassa pyörisivät ilman sponsorirahaa? Esimerkiksi ilman Red Bullin rahoja Saksassa olisi tilanne erilainen jne jne..
------------------------------------------
Albin Lundin haisee Tepsin mieheltä.
Joo ei se noin yksinkertaista ole ja samaa mieltä olen siitä, että ei roistovaltion lonkeroita tarvisi Suomalaiseen tai Eurooppalaiseen jääkiekkoon tarvittaisi KHL:n kautta.
Sen sijaan olen sitä mieltä, että Jokereista saisi siirtyä pelaajia mun puolesta Liigaan kesken kauden. Aika yksinkertaista kuvitella, että tuo liigaseurojen keskenään sopima "sakko" jotenkin laittaisi kapuloita KHL:n rattaisiin. Puhutaan kuitenkin yksittäisistä pelaajista silloin tällöin. Enemmän tuo tosiaan tuntuu Venäjän kaltaisen diktaattorivaltion touhulta.
Boldasin. Joten sopii kuin nenä päähän edes "keskisormena" siihen suuntaan takaisin.. Itse taas ymmärrän hyvin mistä tuo tulee, eikä haittaa pätkääkään että sellainen on. Hyvä vain.
Ja ainoa jotka tästä kärsivät ovat muutama suomalainen jääkiekkoilija.
Ja ainoa jotka tästä kärsivät ovat muutama suomalainen jääkiekkoilija.
Byhyy. Hyötyjiä taasen on tuhansia enemmän..
Toivotaan, että VAHVISTUKSIA olis tulossa. Toivottavasti tosin lähteesi siitä, että Kiiskisellä on sopimus Kalpan kassakaapissa ei ollut Saksman.En ole moderaattori mutta luulin tulleeni lukemaan siirtohuhuja enkä seuraamaan munan mittailua trash talkilla.
Aiheeseen: Kalpan tj Saksman sano viikonloppuna että vahvistus tulossa. Pitemmällä aikavälillä kaksi. Huhuissa toivotaan Maionea ja pelätään Janne Jalasvaaraa. Vähän näkökulmasta riippuen.
Kärpistä taasen ollaan ulostamassa muutamaakin kaveria. Joten Anttila ja Ronkainen, tervemenoa Kalpaan.Aiheeseen: Kalpan tj Saksman sano viikonloppuna että vahvistus tulossa. Pitemmällä aikavälillä kaksi. Huhuissa toivotaan Maionea ja pelätään Janne Ja