Brookbank ei saa edustaa Lukkoa CHLssä niin tämä ainakin tämän kauden osalta on turhuutta.
Jos Lukko menee jatkoon tältä kierrokselta niin saa lisätä pelaajia "CHL-rosteriin". Tai näin ainakin olen ymmärtänyt.Eikos niita ole aina saanut lisailla kesken kauden? Missa vaiheessa rosterit lyodaan lukkoon CHL:n osalta?
Voi tietenkin olla, että säännöt ovat muuttuneet täksi kaudeksi, mutta viime kaudella pelaajia sai lisätä viimeisen kerran lohkovaiheen jälkeen. Kesken pudotuspelivaiheen ei uusia miehiä enää voinut tuoda.Jos Lukko menee jatkoon tältä kierrokselta niin saa lisätä pelaajia "CHL-rosteriin". Tai näin ainakin olen ymmärtänyt.Eikos niita ole aina saanut lisailla kesken kauden? Missa vaiheessa rosterit lyodaan lukkoon CHL:n osalta?
Onko mitään tietoa Pitkäsestä muuten missä kunnossa jne.?
Niin Pitkänen kävi pelaamassa jo Kapasen juhlapelissä. Ihmettelen kyllä jos mies rupee olemaan pelikunnossa ja KalPa olisi osoite eikä Kärpät. Tosin jos Junnolla on näpit pelissä niin kaikki on mahdollista.Nyt huhu, joka liikkuu Kuopiossa. Joni Pitkänen tulossa KalPaan! Itse en tähän oikeastaan usko, mutta näin nuo puhhuu.
Kuten olen monesti sanonut aiemminkin, Pitkäsen valintoja ohjaa raha. Vaikka hän asuu Oulussa ja on Kärppä-kasvatti, se ei todellakaan tarkoita automaattisesti sitä että Jonin ura jatkuu Kärpissä, jos se ylipäätään jossakin vielä jatkuu. Pitkänen on aina viitannut kintaalla kaiken maailman seurauskollisuuksille ja logoille pelaamisille. Joni menee sinne, missä maksetaan eniten. Kärpillä ei ole tällä hetkellä pakille tarvetta, eikä siten lähteä kilpalaulantaan Pitkäsestä. Sen sijaan KalPa saattaisi hyvinkin ottaa harkitun riskin ja tarjota vähän isommalla kädellä. Kyllähän Pitkänen edelleen pelimies voisi olla, vaikka pitkä tauko onkin alla.
Kuten olen monesti sanonut aiemminkin, Pitkäsen valintoja ohjaa raha. Vaikka hän asuu Oulussa ja on Kärppä-kasvatti, se ei todellakaan tarkoita automaattisesti sitä että Jonin ura jatkuu Kärpissä, jos se ylipäätään jossakin vielä jatkuu. Pitkänen on aina viitannut kintaalla kaiken maailman seurauskollisuuksille ja logoille pelaamisille. Joni menee sinne, missä maksetaan eniten. Kärpillä ei ole tällä hetkellä pakille tarvetta, eikä siten lähteä kilpalaulantaan Pitkäsestä. Sen sijaan KalPa saattaisi hyvinkin ottaa harkitun riskin ja tarjota vähän isommalla kädellä. Kyllähän Pitkänen edelleen pelimies voisi olla, vaikka pitkä tauko onkin alla.
Ehkä Sami tekee entiselle pelikaverilleen palveluksen ja auttaa pääsemään pelikuntoon. Tuollainen parin kuukauden koeaika ja sitten jos pelikunnossa niin sinne missä maksetaan eniten.KalPalla ei tosiaan ole varaa ottaa talouden suhteen mitään riskejä.Jos mies rahan perässä juoksee, niin KalPaan ei kannata tulla. KalPan budjetti kun on kuulemma jo ylitetty ennen kauden alkua ja Junnila kiinnitettiin juuri viime viikolla loppukaudeksi. Jos huhu pitää paikkaansa, niin eiköhän Jonille ole ykkösprioriteetti saada peliaikaa. Kärppien kovassa rosterissa tuskin peliaikaa olisi tarjolla. KalPa taas on ennenkin auttanut näitä puolikuntoisia ukkoja takaisin työelämään (lue Lammassaari) pienellä riskilläkin.
Minulle on jäänyt Pitkäsestä kuva, jottei kyseessä ole se kaikkein seurauskollisin mies. Toki voin olla väärässäkin asian suhteen. Muistan Pitkäsen viimeisen kauden Kärpissä. Kaveri veti runkosarjassa täysin suvereenisti. Kevätkaudella tuli loukkaantuminen, eikä Joni enää Kärpissä pelannut. Ilkeät huhut väittivät Jonin olleen pelikunnossa pudotuspelien aikaan ja tulevan NHL-seuran Flyersin sanan painaneen paljon pelaamattomuuden puolesta. Jos pelaaja jättää pudotuspeleissä mestaruudesta taistelevan joukkueensa suosiolla pulaan tulevan kauden sopimuksen takia, niin ei voi arvostaa. Korostan, etten tiedä asiasta lopullista totuutta.Millä mittarilla Pitkänen ei oo seurauskollinen!? Onko Joni jossain mediassa näin sanonut vai meinaako vieläkin harmittaa, kun ei tullutkaan lakkokaudella 2004-2005 Kärppiin vetään. Kyllä mää luulen, että Kärpilläkin on tuon tason puolustajalle käyttöä, jos kuntoon pääsee!
En missään nimessä tuomitse minäkään. Ei kenelläkään ole velvollisuutta maajoukkuetta edustaa, varsinkin, jos ei koe olevansa kunnossa. Jokainen valitsee reittinsä ja niin on Pitkänenkin tehnyt. Kova kiekkoilija, mutten häntä mihinkään Mikko Koivuun lähtisi leijona-sydämenä vertaamaan. Mitä Kärppiin tulee, pidän esimerkiksi K-Laserin kasvattia Pekka Rinnettä enemmän kärppänä kuin Pitkästä. Näin se vaan on, Pitkänen ei ole minulle seurauskollinen mies, enkä kirjoita tätä pahalla.Itse en ainakaan ala ketään tuomitsemaan sen mukaan jos ei NHL-kauden jälkeen lähde enää keväällä MM-kisoihin pelaamaan, etenkin jos jo kauden aikana on tullut erilaisia kolhuja vastaan. Ylipäätään tuo "kieltäytyminen MM-kisoista" on saanut vähän turhan voimakkaan leiman, koska onko sekään nyt niin paha asia jos pelaaja ei itse koe olevansa siinä kunnossa että kokee olevansa riittävästi hyödyksi maajoukkueelle, ja jättää sen vuoksi kisat väliin? Mielestäni tällaisessa ei ole mitään pahaa.
Ilkeät huhut väittivät Jonin olleen pelikunnossa pudotuspelien aikaan ja tulevan NHL-seuran Flyersin sanan painaneen paljon pelaamattomuuden puolesta. Jos pelaaja jättää pudotuspeleissä mestaruudesta taistelevan joukkueensa suosiolla pulaan tulevan kauden sopimuksen takia, niin ei voi arvostaa. Korostan, etten tiedä asiasta lopullista totuutta.
Ilvesfoorumilla huhuillaan Soinnun pakkaavan kamppeensa. Huhun kohteena JYP.
Samaisella nimimerkillä taitaa olla lähes pelkästään huteja meriittilistalla. Olikin ovelasti suojannut nyt selustansa laittamalla "Ei 100% varma siirto" viestiinsä.