Mutta eiköhän joku miehen halua enemmän.
Palasi sinne mistä lähtikin eli SaiPaan.
Mutta eiköhän joku miehen halua enemmän.
Tilaa JYPissä olisi todella hyvin, kaksi hyökkäyskenttää telakalla ja maalinteko on aika tuskaista tällä hetkellä.Tyni taisi alkukaudesta mainita että kassassa on kyllä liikkumavaraa, mikäli tarvetta myöhemmin tulee. Nyt Holtari voisi katsoa tän Pare kortin loppuun asti.JYPissä ois tilaa, mutta kassa taitaa olla tyhjä, ellei sponsorit kaiva kuvettaan.
Minun muistikuvani mukaan Paree on lähinnä yksilöurheilija, joka veti ainakin Tepsissä härskisti omaan pussiinsa koko ajan. Varasti puolustuspelissä ronskisti ja ainoa mikä hepun päässä tuntui soivan oli "minä, minä, minä". Älkää vaan Tapparaan tätä haikailko, menee peli ihan vituralleen, jos näitä ei joukkuepelaajia on yksikään porukassa.Tapparaanhan kaikkia huhutaan, joten mikä jottei Parékin menisi. Ehdottomasti tykkäisin, jos pelaisi Kaksosen paikalla. Saataisiin samalla hyvää pelaavuutta neljään ketjuun.
Minun muistikuvani mukaan Paree on lähinnä yksilöurheilija, joka veti ainakin Tepsissä härskisti omaan pussiinsa koko ajan. Varasti puolustuspelissä ronskisti ja ainoa mikä hepun päässä tuntui soivan oli "minä, minä, minä". Älkää vaan Tapparaan tätä haikailko, menee peli ihan vituralleen, jos näitä ei joukkuepelaajia on yksikään porukassa.
Millä Liigan joukkueella olisi tarvetta saada Noronen penkilleen istumaan? Sportilla?Mika Noronen ilmeisesti jättämässä Malmön, joten mahtaakohan suuntana olla Liiga?
Eikös jossain lukenut, että Noronen palasi kotiin perheen luokse (Malmölle yllätyksenä) eli olisiko siellä jotain mikä ajaa jääkiekon edelle? Tässä tapauksessa tuskin lähtee heti uudelle euroopan kierrokselle....
Viime kaudella teki sopimuksen Slovakiaan, mutta ei päässyt Pirkkalan lähtöselvitystiskiä pidemmälle (Aamulehden uutinen). Ehkä mies vain viihtyy kotona.
Itse henkilökohtaisesti olen melkoisen varma siitä, että jos Pitkänen liigassa pelaa tänä tai ensi vuonna, niin joukkue on Kärpät.
Pitkänen kiisti tämän jossain iltahölynpölyn jutussa. Kärppien mukana harjoittelee ja testaa jalan kestoa, mutta tuohon Suomi-Sarja -joukkueeseen ei ole menossa.Laitetaan nyt tänne, kun Joni Pitkänen siirtyy suomisarjaan Uleåborg AIK:n riveihin hakemaan pelituntumaa. Todennäköinen osoitehan loppukaudeksi on Kärpät.
Lähde: Samuli Aho twitterissä.
Olisihan se vähintäänkin toivottavaa, että Pitkäsen jalka kestää lajin rasitukset. Pakki parhaassa iässään ja vielä pitäisi lopulle elämää ehtiä edes vähän tekemään tiliä.
Mahtuisi minun Kärppiini.. ;)
Kaksi ja puoli kautta sitten Hurricanesin paidassa kaatui jalat edellä päin laitaa, jolloin kantapää hajosi palasiksi. Eikä ole sen jälkeen pelejä pelaillut.Mitä kaikkea Jonilla on nyt ollut? Kuinka kauan pois peleistä? Tullut tosi vähän luettua juttuja hänestä, et mitä kaikkia vaivoja on ollut.
Pakki parhaassa iässään ja vielä pitäisi lopulle elämää ehtiä edes vähän tekemään tiliä.
Tuossa lainatussa viestissä oli vitsi.Meinaatko, että NHL:stä tulleet 21,8 miljoonaa dollaria ei riitä?
Joni Pitkanen NHL Salary History ( $21,800,600 )
Ehkäpä se perhe-elämä ei ole niin auvoisaa kun aikanaan Kapasen Samin nurkissa asustelu. Yksi peli Samin joukkueessa on jo pelattunakin, joten miksei pelaisi jatkossakin?No miksi ihmeessä se ois kalpaan menossa jos Oulussa perhe ja kärpissä mahdollisuus reenata? :D mistähän tuokin huhu peräisin... Mikä suhde sillä on kalpaan verrattuna kärppiin?
Itse asiassa olen kuullut itsekin suht. luotettavalta taholta että jotain keskusteluja Pitkäsen siirtymisestä KalPaan olisi käyty, mutta lienee kyseessä sitten enemmänkin sellaista vanhojen pelikavereiden läpän heittoa. Pitkänen ja Kapanenhan pelasivat samaan aikaan Philadelphiassa, joten onhan Sami voinut toimia NHL-uraansa aloittaneelle Pitkäselle jonkinlaisena mentorina tuolloin.No miksi ihmeessä se ois kalpaan menossa jos Oulussa perhe ja kärpissä mahdollisuus reenata? :D mistähän tuokin huhu peräisin... Mikä suhde sillä on kalpaan verrattuna kärppiin?