Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onhan tääkin valinta sitten totaalinen vitsi, jollei Ilkka Heikkinen voita. Jätkä tulee 7 kuukauden mökkiremonttilomalta kesken kauden pelaamaan ja paiskaa tammikuuhun 8 pinnaa 11 peliin ja + 13-0 -pörssi. Ja jos joku jonne ei tiedä, niin pakin paikalta.

Ässät-Lukko 19.1.2008 2-3, Petri Vehanen 60 torjuntaa, Jokerit-Lukko 22.1. 2008 3-0, Petri Vehanen 62 torjuntaa! Petri Vehanen, Maailmanmestari mallia 2011!

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Setäsen saldokaan ei riitä, koska pelasivat Lehtisen kanssa Tammikuun puoliksi. Saldo 5-0-0-0 torjuntaprosentilla 95,38% ja päästettyjen maalien keskiarvolla 1,2 on kuitenkin suorituksena vähintään kohtuullinen.
KooKoon Haukeland pistää veskariosastolta vielä kovemmat tilastot pöytään vuoden 2020 alusta lähtien.

Saldona
- 8/8 voittoa
- 4 nollapeliä !!!
- torjuntaprosentti 95,20%

"Perusperiaatehan on ihan sama. Mahdollisimman vähän jarrua ja kaasu pohjassa." -Kalle Rovanperä
"I don’t really like to cook. I like to eat." - Jesse Puljujärvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
KooKoon Haukeland pistää veskariosastolta vielä kovemmat tilastot pöytään vuoden 2020 alusta lähtien.

Saldona
- 8/8 voittoa
- 4 nollapeliä !!!
- torjuntaprosentti 95,20%
Joo, Haukeland olisi pitänyt mainita tuossa omassa kirjoituksessani ja niin meinasinkin tehdä, mutta tuli vähän muuta ohjelmaa silloin siinä kohtaa. Haukelandin tilastoilla saisi kyllä tällä kertaa mennä muiden edelle.

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights
Chris DeSousa 9 ottelua tammikuussa, tehot 9+3=12

Ihan hyvät tehot sarjajumbossa. Tosin Sport ei kyllä juurikaan voittanut otteluita ja silläkin on varmaan merkitystä valinnassa

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Tämä oli hyvä päätös maalivahdit harvemmin näitä saaneet. Ja eihän tuossa noilla näytöillä mukisemista ole vaikka tottakai joukkue on pelannut myös hyvin.

Mikä ihmeen apukoulun kokoontumisajo tämä on? -palle fontän 13.10.2017

Tämä ei ole mikään vesisänky, jossa saa yhdellä työnnöllä kuusi vapaata. - Ville Nieminen 2.11.2019

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juu, oikein meni, vaikka tuossa aiemmin Heikkisen puolesta liputinkin. Hauken statsit itseltä menneet ohi.

Ässät-Lukko 19.1.2008 2-3, Petri Vehanen 60 torjuntaa, Jokerit-Lukko 22.1. 2008 3-0, Petri Vehanen 62 torjuntaa! Petri Vehanen, Maailmanmestari mallia 2011!

Yabada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tämä oli hyvä päätös maalivahdit harvemmin näitä saaneet. Ja eihän tuossa noilla näytöillä mukisemista ole vaikka tottakai joukkue on pelannut myös hyvin.
Kun tuossa linkin historiaa läpi kävi, niin lähes joka kausi on maalivahti ollut kuukauden pelaaja.

Ansaitusti Haukelandille, ei tuommoisia tilastoja voi ohittaa. Ilkka Heikkiselle sitten voidaan keksiä, joku oma palkinto?

Korpikoski ja Suomi Haukelandin kovimmat haastajat, ansaitusti.

Suosikkijoukkue
⚠Vaadin, että löylyhuoneen voi ignorata
Polasek ja pelien viimeiset 2 minuuttia
Polášek on Liigan paras yleispuolustaja otteluiden ensimmäiset 58 minuuttia, ja viimeisillä kahdella minuutilla kilpailee huonoimman tittelistä Jere Sneckin kanssa.

Liity yhteiseen rintamaan! Vaadimme, että löylyhuoneen voisi piilottaa! Osoita tukesi kopioimalla lihavoitu teksti allekirjoitukseesi.

he’s like a lizard, the way a lizard takes his tongue and sticks it as far as it does and retrieves what it was trying to do - Paul Fenton, 2019

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tuo on kuitenkin aika epätodennäköistä.
Sanoisin kuitenkin, että helmikuun tilastoihin nojaten, on jopa todennäköistä että Tyson tekee tänään pisteen tai pari.

******************************************** The only card I need is the Ace of Spades *********************************************

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Sanoisin kuitenkin, että helmikuun tilastoihin nojaten, on jopa todennäköistä että Tyson tekee tänään pisteen tai pari.
Samoin Setäsen statseihin nojaten on todennäköistä, että Ässistä ei tee kukaan pisteitä.

Minä ja Pena Prisman valoissa,
Minä ja Pena Osmantuvassa,
Minä ja Pena Äijänsuollaaa-aaa-aaa

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Setäsen torjuntaprosentit viimeisissä 5 pelissä: 100%, 100% , 33,33%, 100% ja 100%. Tilastojen mukaan tänään olisi tuon 33,33% vuoro.
Tämä pitää paikkansa varsinkin, jos pelaa taas kipeänä.

Minä ja Pena Prisman valoissa,
Minä ja Pena Osmantuvassa,
Minä ja Pena Äijänsuollaaa-aaa-aaa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy