Hyvin puhuttu.IFK-kapteeni Kim Hirschovitsin tammikuun saldo on aika vakuuttava: 13 ottelua, 4+15=19.
Corson piikkiin lienee viisasta lisätä yhden ottelun pelikielto menneen kuukauden aikana... pisteitä mahdollisesti menetti, tai mahdollisesti menetti mahdollisuuteensa "valtikkaan" kun oli niin ilkeä ja paha poika, notta oikein hanskansa pudotti.sinänsä kyllä mun ääni menee Corsolle!
No Hirschovits kannatteli välillä lähes yksin IFK:n hyökkäystä tammikuun aikana. Lisäksi teki tosiaan aika paljon pisteitäkin. Itse en Hirsoa valitsisi, mutta vaikka joidenkin mielestä kyseessä on vastenmielinen pelaaja, niin ei tuo hirveä oikeusmurha olisi jos Hirso valittaisiin.Corso pelasi kyllä huikean tammikuun, omalla panoksellaan ratkaisi useita pelejä Kärppien hyväksi! Joku mainitsi Kim Hirschovitsin, toivottavasti ei ollut tosissaan.
Corso pelasi kyllä huikean tammikuun, omalla panoksellaan ratkaisi useita pelejä Kärppien hyväksi! Joku mainitsi Kim Hirschovitsin, toivottavasti ei ollut tosissaan.
Niin, mitäpä väliä, mutta näyttäisi silti vituttavan urakalla. Puusilmäinen "valitsijaraati" tuijottaa pelkkiä tehopinnoja, vaikka objektiiviset Kärppäfanit olisivat huomattavasti asiantuntevampia kiekkoniiloja. Mun puolesta voitte rauhassa pitää tunkkinne ja kuukauden pelaajanne, ei auta IFK:ta yhtään ylemmäs sarjataulukossa. Paitsi tietty jos Hirso pystyisi puhumaan joukkueelleen hieman lisää pinnoja?Näyttää siltä, että tuo kuukauden pelaajan valitseva raati ei näe tehopisteiden taakse ollenkaan.Tämän perusteella olisin odottanut, että Corso valittaisiin mutta mitäpä väliä tuolla loppujen lopuksi on.
Mas@ kirjoitti:2. Ville Niemisen naurettavaakin naurettavampi ottelurangaistus
Vaikka meneekin hieman OT:ksi niin tähän on kyllä pakko puuttua. Vastustajan potkaiseminen on ala-arvoisinta mitä jääkiekossa voi tehdä. Vielä ala-arvoisempaa on selitellä tekosiaan horjahduksella sun muulla p:llä. Katso video ja tule uudestaan kertomaan. Ei mulla muuta.
Ketkäköhän tuonkin valinnan ovat tehneet? Stadilaiset toimittajat? Kyllähän tuo nyt oli aikamoinen vitsi valinnaksi, kuten joku jo totesi ennen valintaa. Mielestäni Kärppien Corso ja TPS:n Vahalahti olivat aikalailla samalla viivalla, sitten T. Koivisto ja sitten vasta Hirschovits. Eikös ne tehopisteet olleet muuten 4+14? :)
Viitsisitkö/osaisitko vielä perustella jotenkin, miksi Hirso oli "aikamoinen vitsi" kuukauden pelaajaksi? Kun kerran nuo 19 (tai 18, miten vaan) tehopinnaa 13 matsissa eivät riitä, niin näitkö kenties montakin Hirson peliä, jonka vuoksi kykenet sanomaan, miksei Hirsoa olisi pitänyt valita? Pidä toki mielipiteesi, vaikka se perseestä onkin.Kyllähän tuo nyt oli aikamoinen vitsi valinnaksi, kuten joku jo totesi ennen valintaa. Mielestäni Kärppien Corso ja TPS:n Vahalahti olivat aikalailla samalla viivalla, sitten T. Koivisto ja sitten vasta Hirschovits.
Eipä näytä puolustajat ja maalivahditkaan paljo näissä kuukauden pelaaja -valinnoissa juhlivan.
Vedetään törkeästi kotiinpäin, mutta kuukauden pelaaja Lukon ulkopuolelta olisi huutava vääryys. KalPan Tuomas Kiiskinen on ainoa jota voi pitää haastajana, mutta kyllä koko kuukauden pelkkiä voittoja napsineen joukkueen pelaajan tulisi palkinto saada.
Täysin eri mieltä, kyseinen palkinto on SM-liigan kuukauden pelaaja, ei kuukauden joukkueen joku pelaaja. Itse ojentaisin trophyn Kiiskiselle.Vedetään törkeästi kotiinpäin, mutta kuukauden pelaaja Lukon ulkopuolelta olisi huutava vääryys. KalPan Tuomas Kiiskinen on ainoa jota voi pitää haastajana, mutta kyllä koko kuukauden pelkkiä voittoja napsineen joukkueen pelaajan tulisi palkinto saada.
Täysin eri mieltä, kyseinen palkinto on SM-liigan kuukauden pelaaja, ei kuukauden joukkueen joku pelaaja. Itse ojentaisin trophyn Kiiskiselle.