Rasvasektori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, HIFK, Junnut
Suomalaisen byrokratian tietäen käsittelyaika 5-7 viikkoa.Ehditäänköhän käsitellä valitus ennen kuin pelikielto on ohi?
Siinä tapauksessa toki varmasti, jos TPS:n kausi päättyy runkosarjaan.
Suomalaisen byrokratian tietäen käsittelyaika 5-7 viikkoa.Ehditäänköhän käsitellä valitus ennen kuin pelikielto on ohi?
Siinä tapauksessa toki varmasti, jos TPS:n kausi päättyy runkosarjaan.
Kyllä, se käy ensin lausuntokierroksen ja huhtikuun puolivälin jälkeen on kaikki asianomaiset ja heidän sukulaisensa kuultu.Suomalaisen byrokratian tietäen käsittelyaika 5-7 viikkoa.
Ei tarvinut ensi kauteen odotella, vaan saatiin käsiteltyä eilen perjantaina ja päätös pysyi.Valitusta tuskin ehditään käsitellä tämän kauden aikana. Teissalan taklaus ei minusta missään nimessä ollut 3 matsin pannan arvoinen, selkeä virhe kurinpidolta. 0 matsia olisi minusta ollut oikea päätös.
– Asia käsiteltiin heti perjantaina. Päätös oli se, että Liigan langettama kolmen ottelun mittainen rangaistus jää voimaan, sanoo TPS:n urheilujohtaja Rauli Urama Iltalehdelle.
Ihan turhaa noista valittaa. Ei ne halua noihin puuttua, sitä ovat muutkin kokeilleet.Ei tarvinut ensi kauteen odotella, vaan saatiin käsiteltyä eilen perjantaina ja päätös pysyi.
![]()
TPS haastoi SM-liigan kabinetissa – Näin kävi
TPS ja Leevi Teissala eivät sulattaneet pelaajaan saamaa kolme ottelun mittaista pelikieltoa. Urheilun oikeusturvalautakunta sai töitä.www.iltalehti.fi
Ihan turhaa noista valittaa. Ei ne halua noihin puuttua, sitä ovat muutkin kokeilleet.
En kyllä tiedä miksi eivät halua noihin puuttua.
Siis kuka haluaa pelaamaan liigaan missä voit yhtäkkiä saada pelikieltoa tilanteesta mitä et välttämättä edes itse pelaajana huomannut tapahtuneen pelissä? Jos olisin Hifk fani niin kyllä vituttais tää tuomioSiis mitä helvettiä mä just näin? Knotille 2 peliä siitä että nousi jäästä ylös. Jossain kohtaa mulla nousi jo luotto kurinpitoon mutta taas on lottokoneen asetukset päin persettä olleet jo jonkun aikaa
Minä olen fani ja kyllä, tämä vituttaa. Varmasti on punaiset lasit jne mutta eikö tämä nyt ole ihan täysi vitsi antaa pelikieltoa?Siis kuka haluaa pelaamaan liigaan missä voit yhtäkkiä saada pelikieltoa tilanteesta mitä et välttämättä edes itse pelaajana huomannut tapahtuneen pelissä? Jos olisin Hifk fani niin kyllä vituttais tää tuomio
No minä en ole edes Hifk fani ja silti tuo vituttaa. Onhan tuo täysin vitsi pelikietloMinä olen fani ja kyllä, tämä vituttaa. Varmasti on punaiset lasit jne mutta eikö tämä nyt ole ihan täysi vitsi antaa pelikieltoa?
Siis mitä helvettiä mä just näin? Knotille 2 peliä siitä että nousi jäästä ylös. Jossain kohtaa mulla nousi jo luotto kurinpitoon mutta taas on lottokoneen asetukset päin persettä olleet jo jonkun aikaa
Minä olen fani ja kyllä, tämä vituttaa. Varmasti on punaiset lasit jne mutta eikö tämä nyt ole ihan täysi vitsi antaa pelikieltoa?
Niin ja siis Knothan nousee nopeasti ylös koska pitäis lähteä puolustamaan. Ei varmaan ollut tarkoitus osua Kärppäpelaajaa polveen. Ja Tardifin osuma Knotin jalkaan varmasti vaikutti asiaanKärppien pelaaja vetää ite siihen polveen... Eihän tuossa mitään ole
Mun mielestä tossa ei kauheesti hallintaa ole kun liu’ut toinen polvi jäässä. Osuma laitaan vielä niin oot pikkasen matkustaja vielä ennen kun saat molemmat terät jäähän. Se nimenomaan kieltämättä näyttää ojennukselta, mutta on mielestäni ihan luonnollinen jatkumo tilanteesta.Siis onhan tuo Knotin jalan levitys todella erikoinen. Yleensä jos koitan nousta jäästä ylös, polvet on about eteenpäin eikä 90 asteen kulmassa sivulle. En mä tiedä hakiko osumaa vai oliko muuten vaan venyttelemässä jalkojaan, mutta kyllä mä ton kakun ostan, tosi erikoinen liike.
Mä en osta ollenkaan sitä, että Knot työntäisi polven eteen. Jo siksi, että tuossa asenossa merkittävän liikkeen tekeminen on vaikeaa. Näkisin, että Knot pyrkii nouseemaan ylös ja samalla kääntyy luistelemaan peliä kohden. Toisin, kuin Kärppä pelaajalla, joka luistelee suoraan maassa olevaa Knottia päin. Hän on pystyssä ja pystyy kontrollomaan liikettään koko tilanteen ajan.Minä ostan myös Knotin pelikiellon. Ylös saa nousta ei ole siitä kyse. Mutta työntää polvensa Kärppä äijän eteen eikä edes näytä vahingolta. Knot pelasi itsensä ulos tilanteesta jolloin tuli kiire blokata Kärppä äijän vauhti ettei tule pahaa vastahyökkäystä.
Mitä olen kurinpidon tuomioita seurannut jotenkin tuntuu että kaikki lytätään vääriksi ihan periaatteen vuoksi. Nykyään on muotia valittaa kaikesta.