Ennen viime kautta Joonas Järvinen oli joonasjärvinen, joka tuli Lahteen kehittymään Pelimieheksi. Toki ennen viimekin kautta mies oli potentiaaliaan väläytellyt, mutta se lopullinen breikkaus kuitenkin tapahtui kauden kuluessa kun sai vastuuta, joukkue onnistui maksimaalisesti ja itseluottamus oli tapissa.
Juuri tätä tarkoitin, tähän uskon Richmondin pystyvän ja ottavan sen isännän roolin Pelicans puolustuksessa, pisteitä odotellaan ennenkaikkea Seikolalta, myös Latvalalta ja varauksella Pietilältä. Richmondia ei hankittu yyvee nikkariksi, kuten ei myöskään Järvistä. Pidän Richmondia nimenomaan näiden kavereiden takana/vierellä sellaisena pakkiparin herrana, oman pään luutijana, mikä kuitenkin on se Joonaksenkin suurin vahvuus.
nimimerkki Kaivanto : oivoi, on se niin saatanan kivaa kun kaikin keinoin koitetaan kääntää toisen sanoja sitä itseään vastaan. Etkai sinäkään niin saatanan tyhmä ole ettet lähtökohtaisesti ymmärrä mitä tässä ollaan puhuttu. Kesällä 2011 Joonas Järvinen ei ollut mikään superstarba pakki liigassa, vai oliko..?? Jos sinun mielestä niin fine, yleisesti ei. Kyllä ihan muista pakeista puhuttiin starboina.. Seikolaa, Södeä, Kousaa, Vatasta, Lintneriä etc etc... Ja oman pään luutijana Väänänen oli / on niitä arvostetuimpia ja kesällä -11 tuskin kukaan piti Järvistä yhtä hyvänä tai parempana..
Veikkaan että 95% palstalaisista ymmärtänee mitä minä tarkoitan. Ja ei hänen tarvitse samaa mieltä olla mutta ei hän tule suoranaisesti leukaansakkaan loksuttelemaan minun mielipidettäni vastaan.
Pidä sinä omista kiinni ja valitse ne helpoimmat mistä kukaan tuskin on kanssasi eri mieltä (Huml, Dixon ja Perrin). Minä uskallan sanoa mielestäni jonkun toisenkin nimen mikä ei ehkä kaikkien mielestä ole se varmin/paras. Mutta kuten jo aiemmin olen sanonut, voin tulla myöntämään että olinpas minä pahasti väärässä jos näin tapahtuu..
Terveisin : Itsensä pussiin puhunut tietämätön nilkki.
*Edit : Aika nopeasti viime vuonna Kuopiossakin opittiin pitämään ja huomaamaan minkälainen pelimies on/oli Ryan Lannon, harmi että loukkaantui.. Samaa ainakin minä odotan herrasta Richmond Lahdessa.