sinnepäinsä
Jäsen
Itse ainakin aion heittää rantaleluja jäälle ratkaisevan finaalin jälkeen. Siitäs saavat molemmat joukkueet vähän tuta kunnioittamattomuuttani.
Koko laji on kopioitu ulkomailta.
Eikö suomalaisempaa olisi vaikkapa "Mene Kerho mene"?Laji kopioitu Kanadasta, joten pitänee lopettaa chanttaily ja muu eurooppalaistyyppinen kannattamistoiminta kokonaan.
*kaikki yhteen ääneen kimeällä äänellä*: Go Kerho go. Go Kerho go. Go Kerho go. Go Kerho go.
Ja tietenkin hassuilla teksteillä täytettyjä A3:sia mukaan katsomoon: "Telia-TV - olen täällä, kuvatkaa mua".
En gång TBK, alltid TBK -lakanat olisi ollut kyllä komeat.Vähän olin kyllä pettynyt, kun HIFK:n kannattajilla ei ollut mitään Kom Igen Tappara -tempausta eilen. Olisi piristänyt kummasti tällaisen katastrofikauden päätteeksi.
Vähän olin kyllä pettynyt, kun HIFK:n kannattajilla ei ollut mitään Kom Igen Tappara -tempausta eilen. Olisi piristänyt kummasti tällaisen katastrofikauden päätteeksi.
Laitetaas tännekin, niin saadaan dataa ihan "asiakkaidenkin" suusta...
Ei näitä asioita saataisi koskaan kuntoon, jos niitä ei toisi julki jossain. Pitkään on myös puhuttu SLO-toiminnan (wikipedia) tuomisesta myös jääkiekon puolelle (futiksesta löytyy jo, Ruotsissa on molemmissa lajeissa), niin jos näillä saisi vähän hoputettua prosessia.Hienoa, että näet vaivaa tällaiseen.
En ole itse käynyt tätä Mikkelissä toteamassa, joten mikä siitä tekee niin toimivan?On tullut käytyä kaikissa liigan halleissa vieraskannattajakatsomossa. Mikkelissä aivan ylivoimaiset olosuhteet.
Tarpeeksi iso aito seisomakatsomo keskellä päätyä. Katsomossa saa juoda kaljaa. Kaikki palvelut toimivat muutenkin nopeasti ja moitteetta.En ole itse käynyt tätä Mikkelissä toteamassa, joten mikä siitä tekee niin toimivan?
Kyselyn avulla kartoitetaan jokaisen seuran hyviä ja huonoja puolia erilaisissa asioissa, mitkä tavalla tai toisella liittyy vieraskannattajien olosuhteisiin. Kuten tuossa ylempänä mainitsin, niin julkaisen tuloksia ensi kuun loppupuolella täällä jatkoajassa.Kertokaas nyt vielä että mihin kyselyllä pyritään? Käytetäänkö dataa kannattajaryhmien tai jopa joukkueiden keskuudessa kehityssuunitteluissa?
Omassa telkkarissa ei ihan koko areena näyttänyt mukana olevan, mutta onhan tuo meininki ihan eri tasolla kuin Suomessa. Ei täällä pääse yksikään halli edes lähellä tuota.
Toisaalta onhan Ruotsissa ihan ykkösluokan meno myös futispuolella.
Joka tappauksessa kovin poikkeavaa, josta varmaan yhtä mieltä.
Menee pikemminkin niin että Ruotsissa on myös lätkäpuolella hyvä meno. Kyllä se futispuolelle juurensa juontaa, kun on maan ykköslaji.Omassa telkkarissa ei ihan koko areena näyttänyt mukana olevan, mutta onhan tuo meininki ihan eri tasolla kuin Suomessa. Ei täällä pääse yksikään halli edes lähellä tuota.
Toisaalta onhan Ruotsissa ihan ykkösluokan meno myös futispuolella.