LiutunLätty
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Tähän kohtaan sopii vissiin kysyä taas, että "mikä v***u teitä porilaisia vaivaa"?
Eikö tuo edelläolevan viestin allekirjoitus kerro jo kaiken? ;)Tähän kohtaan sopii vissiin kysyä taas, että "mikä v***u teitä porilaisia vaivaa"?
Aivan. Eli kun sä haluat kyseenalaistaa vieraskannattamisen ja sitä kautta katsomokulttuurin kehityksen, ja mä kysyn sulta, että mikä sun agendasi on, niin se tekee musta marttyyrin. Aivan.Marttyyri...
Ja tarkoitinkin että huono homma jos vieraspeleissä käydään tuhaalamassa rahaa kotipelien kustannuksella.
Minä ainakaan en halua olla kenellekään muulle seuralle mieliski kuin omalle.
Mutta en kiellä sinua ryyppämästä vieraspeleissä. En voisi sitä muutenkaan valvoa joten tee mitä lystäät
Ennen kaikki oli paremmin.vastaisitko kysymykseen? Eli mikä sun agendasi tässä oikeastaan on?
Olet samaa kirjoitellut Assat-osiossakin, etta ei mitaan valoshow'ta tms. vaan kahvia ja makkaraa, peli keskioon. Eli ei muuta kuin pelit ulkojaille, vaikka keinotekoiselle, kylla se peli itsessaan vetaa porukan paikalle. Siinahan saastaisikin aivan pirusti kustannuksista, voisi nostaa pelaajabudjettiakin.Ennen kaikki oli paremmin.
Ja tarkoitinkin että huono homma jos vieraspeleissä käydään tuhaalamassa rahaa kotipelien kustannuksella.
Syksyllä ässien kyntäessä eksyin katsomaan SaiPa-KalPa peliä.
Juuri näin. Eikä siitä tarvitse edes hakea mitään vastakkain asettelua tai vastustajan provosointia. Esim. Nordenskiöldinkadun kirkko on tästä hyvä esimerkki: ”tavallisessa” pelissä fanikulman seisomakatsomosta vain osaa jaksaa pitää ääntä yllä ja saattaa mennä helposti kymmenenkin minuuttia putkeen, kun kaikki ovat hiljaa. Tämä tietenkin korostuu, jos peli on tylsä seurata pääasiassa kotijoukkueen otteiden takia, ja niitä pelejä on ollut liikaa tällä kaudella. Vaan heti kun paikalle tulee äänekkäämpi ja suurempi (puhuttaisiin edes kymmenistä ihmisistä samalla mentaliteetilla) vastustajan faneja kannustamaan omiaan, niin se nostaa kannustuksen määrää myös omassa fanipäädyssä. Koska eihän kukaan nyt halua jäädä vierasfaneille kakkoseksi.Kyllähän vierasfanien saaminen Raksilaankin tuo aina otteluun oman lisämausteensa. Ja vieraspeleissä on aina mukava käydä.
Selvennykseksi vielä että katsoin telia tv:stä, en minä sentään paikan päälle lähtenyt :DTiettyä ristiriitaisuutta havaittavissa. Toki eksymiseen voi olla monia syitä, eikä ne minulle kuulu. Eikä ollut tarkoitus pottuilla nimimerkille Porilainen miäs.
Marttyyri...
Mutta en kiellä sinua ryyppämästä vieraspeleissä. En voisi sitä muutenkaan valvoa joten tee mitä lystäät
Otitko huomioon sen, että ei oikeastaan ole mahdollista tuhaalata rahojaan vieraspeliin kotipelin kustannuksella, koska omalla suosikkijoukkueella ei voi näitä kahta olla samaan aikaan? Luultavasti aika harva tekee poissulkevaa valintaa näiden kahden välillä. Mikä siis on se skenaario, jossa rahat tuhaalataan väärässä paikassa ja se on samalla omalle suosikkijoukkueelle haitallista (ei mieliski)?
Leikitään että käyt lauantaina Oulussa. Bensakulut päivineen tuhlasit 50€
Jääkin ostamatta tiistain kotiottelussa 10€ edestä oheista. Kuten jo sanoit, epätodennäköistä, mutta silti mahdollista.
Ehkä vähän huono vertaus, mutta jos toimistolta ostat n. 250e arvoisen gameworn-pelipaidan kerran (puhumattakaan siitä et joku saattaa tehdä tämän useampaan otteeseen) niin saa aika monta muovituopillista kiskoa kaljaa, lonkeroa tai väkevämpiä väkijuomia jonkun toisen joukkueen hallissa ennenkuin ollaan tasalukemissa...Ja tarkoitinkin että huono homma jos vieraspeleissä käydään tuhaalamassa rahaa kotipelien kustannuksella.
Hyvin kuuluu vaasalaisten mökä jopa telia teeveen kautta kotikatsomoon!
Hyvin oli myös HPK:n faneja paikalla,
Omasta puolestani pitää myös kiittää hyvistä keskusteluista Ipa-kannattajien kanssa. Hyvässä hengessä pientä kaverillista kuittailua. Arvostan suuresti.Pitääpä erikseen oikein kiittää.. hyvä meininki katsomossa ja hyviä keskusteluja erätauolla. Hyvä tunnelma oli matshissa, hienoa reagointia "puusilmiin" ja omien kannustamista.
Viihdyin
Oli kyllä mukava reissu Tampereelle lopputuloksesta huolimatta.Pitääpä erikseen oikein kiittää.. hyvä meininki katsomossa ja hyviä keskusteluja erätauolla. Hyvä tunnelma oli matshissa, hienoa reagointia "puusilmiin" ja omien kannustamista.
Viihdyin