Liigan kannattajatoiminta 2022–2023

  • 220 115
  • 1 545

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Vähän laajemmin asiaan kantaa ottaen; nythän on ihan selkeästi havaittavissa etenkin nuorten valkoisten miesten keskuudessa nouseva vastaliike feminismille ja ns. "toxic white male privilige" - aatteelle. Jordan Peterson avasi peliä ja Andrew Tate on räjäyttänyt potin. Uskomattoman nopeasti saanut suuren suosion ja on jo jonkinlainen jumalhahmo länsimaisten, nuorten miesten keskuudessa. Ja narratiivi on tiivistettynä "kaikki naiset ovat huoria joiden tehtävä on miellyttää miehiä".

Laajemmin jonkin toisen ketjun aiheita, mutta en yllättyisi jos "tateismi" olisi eilisen huutelun takana.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
En toki, mutta kai täällä silti saa virheelliset väittämät korjata?

Mikä se virheellinen väittämä nyt oli? Alkuperäinen kirjoittaja sanoi määräksi 2/3 ja ipafoorumilla puhutaan puolesta fanikatsomosta. On tuossa toki eroa, mutta kumpikaan ei mairittele Ilveksen faneja.
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Näkyi olevan enemmän tuon huutelun tuomitsevia kuin sitä puolustelevia nimimerkkejä.
Nopealla laskemisella meidän leiriläiset pois lukien tosiaan seitsemän tuominnutta nimimerkkiä. Mutkuttelijoita ja vähättelijöitä vain kuusi, joten olet teknisesti ottaen oikeassa.

Varmasti tuon palstan käyttäjien keskuudessa perseilyn kannatus on alle 50 prosenttia. Sen sijaan Osaston keskuudessa vaikutta olevan enemmistö näitä, joiden mielestä on lutuuria aiheuttaa pahennusta säännöllisin väliajoin. Muu yhteisö ympärillä on liian munattomia puuttumaan Osaston sisäisiin asioihin ulkoapäin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Ketä nää o?

Varmaan jotain Osaston jäseniä!

Asiaan. Kovasti piti Tapparan fanitoiminnan parantua viime kaudesta ja seisomakatsomon uudistua, mutta eihän täällä ole sanan sanaa asiasta kun ensimmäinen paikallispeli on pelattu. Totaalista dominointia eilenkin Osasto 41:ltä äänessä ja näyttävyydessä. Turha näköjään odottaa kilpailua tällä saralla tälläkään kaudella.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Varmaan jotain Osaston jäseniä!

Asiaan. Kovasti piti Tapparan fanitoiminnan parantua viime kaudesta ja seisomakatsomon uudistua, mutta eihän täällä ole sanan sanaa asiasta kun ensimmäinen paikallispeli on pelattu. Totaalista dominointia eilenkin Osasto 41:ltä äänessä ja näyttävyydessä. Turha näköjään odottaa kilpailua tällä saralla tälläkään kaudella.
Pari kautta sitten mulla alkoi olla sellainen iloinen ja pörröinen olo kun Ilves alkoi näyttämään kynsiään ja uusi ylväs tuleminen alkoi näkymään jo vähän kaikessa tekemisessä, Areena valmistumassa ja sehän tietää hyviä asioita. Vielä alkuvuodesta olin vilpittömän iloinen ja innoissani uuden Areenan nostamasta buustista Tamperelaiselle ja toki myös Suomalaiselle kiekolle. Kevät toi jo negatiivisia piirteitä ja ajatuksia Ilveksen kannattajista, kesän kun on täältä lukenut sitä kasvavaa paskaa mikä kusen kanssa nousee ylöspäin.. se saa mielen murheelliseksi. Miten noin nopeasti voikaan nousta päähän. Kaikenlaiset senttterikinastelut ja ristiin puhumiset niissä, oman pesän puhdistusyrityksiä, katkarapuleipien dissaamista ja nyt tämän lainauksen kaltaiset ylimieliset oksennukset muuttaa käsitystä siitä Ilveksestä mitä mä olisin halunnut salaa vähän fanittaa. Mä haluaisin että Osaston väki olisi sitä samaa mukavaa kannattajajoukkoa mihin sai törmäillä keväällä matseissa. Taitaa olla aivan liikaa toivottu, ja toisaalta, sehän olis vaan mun oma henkilökohtainen toive.

Yrittäkää edes, takkia voi vielä laittaa vähän kiinnii, yksi poffisarjan voitto ei vielä anna aihetta keulimiseen.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Varmaan jotain Osaston jäseniä!

Asiaan. Kovasti piti Tapparan fanitoiminnan parantua viime kaudesta ja seisomakatsomon uudistua, mutta eihän täällä ole sanan sanaa asiasta kun ensimmäinen paikallispeli on pelattu. Totaalista dominointia eilenkin Osasto 41:ltä äänessä ja näyttävyydessä. Turha näköjään odottaa kilpailua tällä saralla tälläkään kaudella.

Se on hyvä, että katsomotoiminta lämmittää siellä mieltä naapurin viedessä jäällä kaiken mitä on vietävissä.
 

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Pari kautta sitten mulla alkoi olla sellainen iloinen ja pörröinen olo kun Ilves alkoi näyttämään kynsiään ja uusi ylväs tuleminen alkoi näkymään jo vähän kaikessa tekemisessä, Areena valmistumassa ja sehän tietää hyviä asioita. Vielä alkuvuodesta olin vilpittömän iloinen ja innoissani uuden Areenan nostamasta buustista Tamperelaiselle ja toki myös Suomalaiselle kiekolle. Kevät toi jo negatiivisia piirteitä ja ajatuksia Ilveksen kannattajista, kesän kun on täältä lukenut sitä kasvavaa paskaa mikä kusen kanssa nousee ylöspäin.. se saa mielen murheelliseksi. Miten noin nopeasti voikaan nousta päähän. Kaikenlaiset senttterikinastelut ja ristiin puhumiset niissä, oman pesän puhdistusyrityksiä, katkarapuleipien dissaamista ja nyt tämän lainauksen kaltaiset ylimieliset oksennukset muuttaa käsitystä siitä Ilveksestä mitä mä olisin halunnut salaa vähän fanittaa. Mä haluaisin että Osaston väki olisi sitä samaa mukavaa kannattajajoukkoa mihin sai törmäillä keväällä matseissa. Taitaa olla aivan liikaa toivottu, ja toisaalta, sehän olis vaan mun oma henkilökohtainen toive.

Yrittäkää edes, takkia voi vielä laittaa vähän kiinnii, yksi poffisarjan voitto ei vielä anna aihetta keulimiseen.
Tämä tämä tämä! Ilves on niin hieno seura, että se ansaitsisi paljon paremman kannattajakulttuurin, kuin tällaista Jokerifanit on tour/roadman-sekoilua. Ipalle soisin kaiken menestyksen Manngardin vuosien jälkeen, mut näille osastoille ei mitää muuta kun samoja keskareita, mitä viljelevät pikkunulikoista lähtien.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivon ja haluan uskoa siihen, että siellä Osasto41:ssä pysyisi kuitenkin focus olennaisessa, eli toiminta on näyttävää läpi ottelun ja chäntit raikaavat äänekkäästi seuraa tukien.

Eiköhän kyse taas yksittäisten hönöjen yksittäisen ottelun aivopieruista, ja on varmasti hävitäkseen yhtä nopeasti kuin on noussut pintaankin.

Ja koskee ihan muitakin päätyjä. Energiaa ei pitäisi jäädä typeryyksiin kun tehoja palaa jo ihan riittävästi siihen kun paukkuja lyödään äänekkäästi seuran puolesta, vaikka tähän tyyliin:

Borussia Dortmund BVB 09 Borussia Dortmund BVB Schalalalalalalalalalalalalalalala
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ilves
Pari kautta sitten mulla alkoi olla sellainen iloinen ja pörröinen olo kun Ilves alkoi näyttämään kynsiään ja uusi ylväs tuleminen alkoi näkymään jo vähän kaikessa tekemisessä, Areena valmistumassa ja sehän tietää hyviä asioita. Vielä alkuvuodesta olin vilpittömän iloinen ja innoissani uuden Areenan nostamasta buustista Tamperelaiselle ja toki myös Suomalaiselle kiekolle. Kevät toi jo negatiivisia piirteitä ja ajatuksia Ilveksen kannattajista, kesän kun on täältä lukenut sitä kasvavaa paskaa mikä kusen kanssa nousee ylöspäin.. se saa mielen murheelliseksi. Miten noin nopeasti voikaan nousta päähän. Kaikenlaiset senttterikinastelut ja ristiin puhumiset niissä, oman pesän puhdistusyrityksiä, katkarapuleipien dissaamista ja nyt tämän lainauksen kaltaiset ylimieliset oksennukset muuttaa käsitystä siitä Ilveksestä mitä mä olisin halunnut salaa vähän fanittaa. Mä haluaisin että Osaston väki olisi sitä samaa mukavaa kannattajajoukkoa mihin sai törmäillä keväällä matseissa. Taitaa olla aivan liikaa toivottu, ja toisaalta, sehän olis vaan mun oma henkilökohtainen toive.

Yrittäkää edes, takkia voi vielä laittaa vähän kiinnii, yksi poffisarjan voitto ei vielä anna aihetta keulimiseen.
Vanhan liiton kannattajan mietteitä tähän väliin, jos sallinet.

Pöhinä Ilveksen ympärillä ja Ilves-yhteisön sisällä on ollut viime aikoina varsin voimakasta. Nopeahko nousu reilun viiden vuoden takaisesta konkurssikypsästä sylkykupista vakavasti otettavaksi Liiga-organisaatioksi, on ollut omiaan ruokkimaan kaikenmoisia lieveilmiöitä Ilveksen liepeillä.

Tälläkin palstalla on muutamia Ilvesmielisiä nimimerkkejä jotka ovat, ehkä liiankin nopeasti, omaksuneet menestyvän seuran kannattajien negatiivisimmat ominaisuudet. Provosointihalu joka suuntaan herättää luonnollisesti ärtymystä.

Toki se, että nostetaan oman joukkueen potentiaalisia pelaajia esille on sinällään kovin luonnollista. Vertailu toisen joukkueen pelaajiin on mielestäni lähtökohtaisesti kovin hedelmätöntä, varsinkin ennen kauden alkua. Tosin se kertonee enemmän innosta ja Ilveksen noususta vakavasti otettavaksi kiekko-organisaatioksi.

Mitä Liigassa suorittavan Ilveksen organisaatioon liittymättömän Osaston pelien aikaiseen toimintaan tulee, olen pääosin tyytyväinen. Itse istuin viime kaudella sekä Hakametsässä, että Areenassa varsin lähellä kyseistä ryhmää. Merkittäviä ylilyöntejä pelien aikana en havainnut (yksi peli tosin jäi paikanpäällä näkemättä). Mieleeni jäi ainoastaan yksi paikallispeli, jossa Tapparan kannattaja koki tarpeelliseksi provosoida Osaston suuntaan pari penkkiriviä alempaa.

Itse en ole tällä hetkellä suoranaisesti sidoksissa Ilvekseen, Osastoon tahi oikeastaan mihinkään muuhunkaan yhdistykseen tai osakeyhtiöön, paitsi nykyiseen työnantajaani.

Ja nyt mennään suoraan lautasen äärelle pihviosastoon.

Tälläkin palstalla on peräänkuulutettu niinkin epämääräisen käsitteen kuin Ilves-yhteisön laajamittaista irtisanoutumista Ilveksen seisomakatsomon käyttäytymisestä, jonka kautta ulkoinen paine pakottaisi yksittäiset kannattajakatsomossa peliä seuraavat ojennukseen. Periaatteen tasolla kannatettava idea. Käytännön puolella herää muutama kysymys.

Miten määritellään Ilves-yhteisö?

Millainen puuttuminen on riittävän laajaa ja ongelmaan toimivaa?

Onko Ilves osakeyhtiönä velvollinen puuttumaan ylilyönteihin?

Mikä on yksittäisen tavan kannattajan vastuu? Soo-soo sormenheiluttelu? Sanallinen tahi fyysinen puuttuminen?

Olenko itse huono ihmisenä tai kannattajana jos en välittömästi puutu huonoon käytökseen, epäoikeudenmukaisuuteen saatikka nimimerkkien takaa suoritettuun nettikirjoitteluun?

Tarkennan vielä loppuun oman kantani. Tuomitsen aivan kaiken perseilyn kannattamani seuran sisällä. lähipiirissä ja kannattajakunnassa.

Toki elämää jonkin verran eläneenä, olen todennut valtaosan asiattomasta käytöksestä kannattajien keskuudessa suoritetun nuoremman väen toimesta (30 ja alle). Tätä se on kun testotasot ovat luokkaa merkittävät. Harmillisesti kaikkinainen huono käytös urheiluseuran liepeillä liitetään oikeutetustikin itse seuraan, vaikka kyseessä olisi yksittäinen tai yksittäiset fanit tahi nettikirjoittelijat.

Toki optimistina toivon, ettei Ilvekseen liittyisi ulkopuolelta negatiivista toimintaa, joka lokaisi rakastamani seuran logoa. Pessimisti sisälläni muistuttaa, että kusipäisiä Ilvesfaneja on tavattu jo ennen uuden Ilveksen tulemista. Heistä enin osa on vieläkin yhteisön liepeillä. Ihan kuten muissakin Liigan yhteisöissä.

Toivon ettei Ilveksen kiekko-organisaation tekemistä arvotettaisi pelkästään perseilevien fanien ylilyöntien kautta. Valtaosa kannattajista on ihan tavallisia, mukavia ja muut huomioon ottavia ihmisiä. (Itseni lasken vain tavalliseksi)
 
Viimeksi muokattu:

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vanhan liiton kannattajan mietteitä tähän väliin, jos sallinet.

Pöhinä Ilveksen ympärillä ja Ilves-yhteisön sisällä on ollut viime aikoina varsin voimakasta. Nopeahko nousu reilun viiden vuoden takaisesta konkurssikypsästä sylkykupista vakavasti otettavaksi Liiga-organisaatioksi, on ollut omiaan ruokkimaan kaikenmoisia lieveilmiöitä Ilveksen liepeillä.

Tälläkin palstalla on muutamia Ilvesmielisiä nimimerkkejä jotka ovat, ehkä liiankin nopeasti, omaksuneet menestyvän seuran kannattajien negatiivisimmat ominaisuudet. Provosointihalu joka suuntaan herättää luonnollisesti ärtymystä.

Toki se, että nostetaan oman joukkueen potentiaalisia pelaajia esille on sinällään kovin luonnollista. Vertailu toisen joukkueen pelaajiin on mielestäni lähtökohtaisesti kovin hedelmätöntä, varsinkin ennen kauden alkua. Tosin se kertonee enemmän innosta ja Ilveksen noususta vakavasti otettavaksi kiekko-organisaatioksi.

Mitä Liigassa suorittavan Ilveksen organisaatioon liittymättömän Osaston pelien aikaiseen toimintaan tulee, olen pääosin tyytyväinen. Itse istuin viime kaudella sekä Hakametsässä, että Areenassa varsin lähellä kyseistä ryhmää. Merkittäviä ylilyöntejä pelien aikana en havainnut (yksi peli tosin jäi paikanpäällä näkemättä). Mieleeni jäi ainoastaan yksi paikallispeli, jossa Tapparan kannattaja koki tarpeelliseksi provosoida Osaston suuntaan pari penkkiriviä alempaa.

Itse en ole tällä hetkellä suoranaisesti sidoksissa Ilvekseen, Osastoon tahi oikeastaan mihinkään muuhunkaan yhdistykseen tai osakeyhtiöön, paitsi nykyiseen työnantajaani.

Ja nyt mennään suoraan lautasen äärelle pihviosastoon.

Tälläkin palstalla on peräänkuulutettu niinkin epämääräisen käsitteen kuin Ilves-yhteisön laajamittaista irtisanoutumista Ilveksen seisomakatsomon käyttäytymisestä, jonka kautta ulkoinen paine pakottaisi yksittäiset kannattajakatsomossa peliä seuraavat ojennukseen. Periaatteen tasolla kannatettava idea. Käytännön puolella herää muutama kysymys.

Miten määritellään Ilves-yhteisö?

Millainen puuttuminen on riittävän laajaa ja ongelmaan toimivaa?

Onko Ilves osakeyhtiönä velvollinen puuttumaan ylilyönteihin?

Mikä on yksittäisen tavan kannattajan vastuu? Soo-soo sormenheiluttelu? Sanallinen tahi fyysinen puuttuminen?

Olenko itse huono ihmisenä tai kannattajana jos en välittömästi puutu huonoon käytökseen, epäoikeudenmukaisuuteen saatikka nimimerkkien takaa suoritettuun nettikirjoitteluun?

Tarkennan vielä loppuun oman kantani. Tuomitsen aivan kaiken perseilyn kannattamani seuran sisällä. lähipiirissä ja kannattajakunnassa.

Toki elämää jonkin verran eläneenä, olen todennut valtaosan asiattomasta käytöksestä kannattajien keskuudessa suoritetun nuoremman väen toimesta (30 ja alle). Tätä se on kun testotasot ovat luokkaa merkittävät. Harmillisesti kaikkinainen huono käytös urheiluseuran liepeillä liitetään oikeutetustikin itse seuraan, vaikka kyseessä olisi yksittäinen tai yksittäiset fanit tahi nettikirjoittelijat.

Toki optimistina toivon, ettei Ilvekseen liittyisi ulkopuolelta negatiivista toimintaa, joka lokaisi rakastamani seuran logoa. Pessimisti sisälläni muistuttaa, että kusipäisiä Ilvesfaneja on tavattu jo ennen uuden Ilveksen tulemista. Heistä enin osa on vieläkin yhteisön liepeillä. Ihan kuten muissakin Liigan yhteisöissä.

Toivon ettei Ilveksen kiekko-organisaation tekemistä arvotettaisi pelkästään perseilevien fanien ylilyöntien kautta. Valtaosa kannattajista on ihan tavallisia mukavia ja muut huomioon ottavia ihmisiä. (Itseni lasken vain tavalliseksi)
Taidat kuulua heihin joiden kanssa sain keväällä vaihtaa ajatuksia. Tekstistäsi yksi sana.. Arvostan!
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Taidat kuulua heihin joiden kanssa sain keväällä vaihtaa ajatuksia. Tekstistäsi yksi sana.. Arvostan!
Ajatusten vaihdosta juuri sinun kanssasi ei ole varmuutta. Pitkän halleilla luuhuamishistoriani aikana olen törmännyt paria poikkeusta lukuunottamatta ainoastaan mukaviin, jääkiekosta kiinnostuneisiin ihmisiin.

Ja kiekosta kinnostuneet ihmiset ovat oikeasti pääosin helposti lähestyttävää ryhmää. Jopa kaltaiselleni erakkoluonteelle.

Tämän johdosta en koe, että koko organisaatiota olisi syytä tuomita sen liepeillä liihottavien osasten toiminnasta tahi käytöksestä. Kusipäiden ja idioottien määrä liennee ollut vakio aikojen alusta lähtien.

Sosiaalinen media on viimeisen reilun kymmenen vuoden aikana ottanut valtavan roolin vahvistimena kaiken maailman mielipiteille. Tämä jos mikä on epäterve kehityslinja. Ennen oli suodattimia mielipiteiden välissä. Nyt voi jokainen tuutata mielipiteensä suurenkin lukijakunnan keskuuteen. Yhtä moderoimatonta yleisönosastoa. En kyllä tykkää.

Huonon käytöksen tuomitsen, vaikka itsekään en historialtani mikään puhdas pulmunen ole. Kehittynyt toki, kaukana täydellisestä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tälläkin palstalla on muutamia Ilvesmielisiä nimimerkkejä jotka ovat, ehkä liiankin nopeasti, omaksuneet menestyvän seuran kannattajien negatiivisimmat ominaisuudet. Provosointihalu joka suuntaan herättää luonnollisesti ärtymystä.

Ei, kyllä tämä on alkanut jo lähes tarkalleen 14 vuotta sitten.

Hei ystavat hyvat ja Sinionssit,jattakaa nyt herrajumala Osasto rauhaan ja keskittykaa johonkin, vaikka omiin asiohin ,vai pitaa pahaa Osasto on teille tehnyt?!
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Suosikkijoukkue
Ilves
Sun pitäis varmaan tietää, kun samassa viestissä aiemmin siitä puhuit...


Sanoisin että vähemmän tyhmiä filosofisia kysymyksiä, enemmän toimia perseilyn kitkemiseksi, Ilves-yhteisö.
Monilajiseuran kannalta asiaa ajattelin. Kiekkoyhteisön puolelta kommentoin.

Ja mitkä ovat nyt ne konkreettiset toimet? Joitakin ehdotin. Hähmäinen on taho nimeltä Ilves-yhteisö.

Tyhmiä mielestäsi olivat nostamani kysymykset. Viitoitahan oikeat kysymykset ja toimet.

Mikä on toimiva toimintamalli mielestäsi? Mikä on riittävä perseilystä irtisanoutumisen taso yksittäisen kannattajan osalta?
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Jos Tapparan organisaatio sai viime keväänä yhteyden yksittäiseen rasistiin, niin ei varmaan joltain Ilvekseltä luulisi olevan paha nakki saada joku Osastossa asioista määräävä puhelimen päähän ja selvennettyä vähän, että mitä siellä hallilla sopii huudella?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Osittain totta, varsinkin tällä palstalla. Kusipäisyyttä ja provosointia on omien tutkimusten mukaan esiintynyt aiemminkin. Myös Ilves-mielisten keskuudessa, Valitettavasti.
Ja Ässien, Lukon sekä suippokorvien keskuudesta samaa on esiintynyt jo vuodesta 233 eKr.

Mutta ai saatana jos tamperelaiset alkavat näyttämään tunteitaan vuonna 2022 palstalla saati jääkiekko-ottelussa! Media paikalle! Kaikille porttikielto ja suljettuun osastoon!

Nousee hirvee haloo varsinkin Mouhijärvellä ja muualla missä ei tapahdu ikinä yhtään mitään.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Ja Ässien, Lukon sekä suippokorvien keskuudesta samaa on esiintynyt jo vuodesta 233 eKr.

Mutta ai saatana jos tamperelaiset alkavat näyttämään tunteitaan vuonna 2022 palstalla saati jääkiekko-ottelussa! Media paikalle! Kaikille porttikielto ja suljettuun osastoon!

Nousee hirvee haloo varsinkin Mouhijärvellä ja Turussa.
Isot ja menestyspotentiaaliset organisaatiot herättävät kiinnostusta.

Perseilyt ovat perseestä yksittäisestä organisaatiosta riippumatta.

Mediaa kiinnostavat mestaruus-potentiaaliset seurat. Mitä suurempi menestyspotentiaali, sitä pienempi perseily nousee otsikoihin. Tässä tapauksessa kaikki julkisuus ei ole hyvästä.

Toki jokaisen kiekko-organisaation kannattajien perseily, koosta riippumatta, on tuomittavaa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Yksi harjoitupelihän sen kertoo. Turha näköjään odottaa kilpailua kentällä tälläkään kaudella.
Aijaa. Vaikka juuri niin kuin teillä päin vannotaan että keskinäiset eivät merkkaa yhtään mitään?

Varsinkin kun Ilves on ne vienyt muutaman vuoden aivan suvereenisti. Tapparalla ja Tapolalla on käynyt hirveä onni ja munkki etteivät ole Myrrän Ilvestä kohdanneet pudotuspeleissä. Olkoon että TPS pudotti Ilveksen viime kaudella vaikka Tapparalle TPS sopi. Legendaarinen kolmen joukkueen ja pelitapojen ristiin pelaaminen.

Voisitteko siis kenties jo päättää siellä Mouhijärvellä että onko keskinäisillä merkitystä vai ei ja mouhota vasta sitten jos aihetta on?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tottakai niillä on merkitystä. Jokaisessa pelissä on panoksena 3p lisää sarjataulukkoon. Playoffeissa se on sitten aivan se ja sama miten paikalliset ovat runkosarjassa päättyneet.
No miksi sitten nostit harjoituspelin tuloksen esiin kannattajatoimintaketjussa? Vieläpä ainoana pointtinasi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös