Ja mitä tuohon rumpukommenttiin niin yrittäkää edes hillitä sitä. Rummun tehtävänä ei suinkaan ole tuottaa mahdollisimman paljon ääntä, sitä teistä lähtee taatusti ilman niitäkin. Jäänyt itseäni vain ihmetyttämään kun jossain vaiheessa siellä oli ainakin kaksi rumpua käytössä? Tuli mieleen vanha kunnon jyväskyläläinen Sambaryhmä.
Tähän vaan lyhyesti: tunnistan ongelman. Varsinkin vähän vaisummissa peleissä kun tsäntti ei oikein lähde, tämä korostuu. Itse vaihtaisin rummun sellaiseen josta tulee hieman kumeampi soundi, ja muutenkin keskittäisin sen vielä enemmän pelkkään tahdin antamiseen, mutta tämä on vain yksittäisen kannattajan mielipide.
Domin hjuumoriviestiin vaan sen verran, että hulvatonta miten "Lukko-faneilla karkasi HU-kohu taas käsistä", kun hurjat kaksi raumalaista antoi kritiikkiä (noh, vittuili). Niin, ja ihan yhtälailla Raumalla ja vaikka Lappeenrannassa, Hämeenlinnassa etc se koko halli kannustaa kuin Porissakin. Eli ei kauhean hyvin. Ja tästä tulikin mieleeni, että se myytti Isomäen hurjasta perjantai-/lauantai-illan tunnelmasta on kyllä ihan täyttä kuraa ainakin 2010-luvun osalta, tästä on omakohtaista kokemusta niin derbyistä, Ruutu-palvelun kautta kuin ei-Lukko peleistä (kyllä, niitäkin jokunen on erinäisistä syistä tullut Isomäessä nähtyä). Tämän voi nyt lyödä alennuskompleksin, katkeruuden tai minkä vaan piikkiin, mutta fakta on fakta. Välillä vaan huvittaa kun monissa otteluennakoissa muistutetaan tästä myyttisestä friday night madnessistä. Samaa huttua se on kun muuallakin. Tai omasta mielestäni useaakin liigapaikkakuntaa paskempaa, mutta siitä nyt ei tarvitse väittelyä aloittaa.
Jos nyt tuohon valtavat mittasuhteet saaneeseen HU-chanttiin otan kantaa vielä sen verran, että viime viikolla olin vielä sitä mieltä että vittu mitä pelleilyä, mutta olen liennyttänyt kantaani. En toivo että sitä Raumalla koskaan tullaan vetämään, mutta varmaan tuollaisessa voiton jälkeisessä euforiassa ihan hauska juttu. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
E. Jahas, ja näköjään sieltä on
@korkki kerinnyt jo liihottamaan paikalle marttyyrina kitisemään
väärinkannattamisesta, vaikka
taaskaan kukaan raumalaisista ainakaan ei ole siitä ketään syyttänyt. Tämä ja termi
kuorolaulanta on ko. nimimerkin anti näihin keskusteluihin, joka ainut kerta.