Krö-höm, mitähän tämä tarkoittaa ?Viestin lähetti JHag
Speltti on myös jees.
Ei sillä että itse olisin muutoin fyysinen, mutta minua on paljon. Oletan kinkun olevan oivallista ravintoa, kunhan päällysteenä on riittävästi sinappia.
Krö-höm, mitähän tämä tarkoittaa ?Viestin lähetti JHag
Speltti on myös jees.
Jos speltistä röhiset, niin sehän on ikiwanha viljalaji, oikein terveellinen ja maukas. Suomen tasavallasta saa spelttiä niin jauhona kuin valmiina leipinäkin, tosin ei ihan joka kaupasta.Viestin lähetti bozik
Krö-höm, mitähän tämä tarkoittaa ?
Kiitokset, tätä juuri pohdin. Tulipahan taas paljastettua "tietojeni" kaikenkattavuus. Nyt kun puhuit ja kerroit viljasta, tiedän kyllä moisen eläimen olemassaolosta.Viestin lähetti aika epeli
Jos speltistä röhiset, niin sehän on ikiwanha viljalaji, oikein terveellinen ja maukas. Suomen tasavallasta saa spelttiä niin jauhona kuin valmiina leipinäkin, tosin ei ihan joka kaupasta.
Tuota, voisitko tarkentaa ylläolevaa hiukan, arvon jiihakki. Jos rasvojen terveellisyydestä puhutaan, eikö eläinrasvaa tulisi nimenomaan välttää?Viestin lähetti JHag
Hunaja, luonnontuote, on suositeltavaa makeaa ja kylmästi vaan eläinrasvaa kasvirasvan sijaan.
Viestin lähetti sampio
Tuota, voisitko tarkentaa ylläolevaa hiukan, arvon jiihakki. Jos rasvojen terveellisyydestä puhutaan, eikö eläinrasvaa tulisi nimenomaan välttää?
Veikkaisin, että liittyy jotenkin aspartaamiin. Eikös ko aine ollut kielletty Suomessa ennen EU:a? Tosin aika monta litraa light colaa saa tintata, ennenkuin alkaa haittaa ilmetä, näin olen antanut itseni ymmärtää. Itse juon light-limuja ilman suurta maailmantuskaa.Viestin lähetti Pula-ajan Tretjak
Ja kaiken maailman light tuotteista hömpötys on turhaa.. miksi luulette, että lääkärit suosittelee lapsille light limppari kieltoa? Olisiko niissä jotain vikaa...