Viestin lähetti Boris
Saarelaa enempää eivät ainakaan penkkaa Harikkala, Toivonen, Helenius tai Mäkiaho. Vopatista ei ole mitään käsitystä.
Eivät varmasti penkkaakaan, koko ajan olen sanonut, että 170+ on huikea lukema kiekkoilijalle. Kertooko Pahi Bodauksessa näin? Jokereissa pelatessaan oli kyllä kesäisin ainakin 170-kunnossa, 140:llä meni 8-10 sarjoja, samalla penkillä ollaan oltu ja olin 10 kiloa jäljessä samoilla toistomäärillä. Ja kun mun kaltaisen kukkakepin (89 kg tuolloin, nyt säälittävästi pudonnut) maksimi oli 160, niin ei perkele voi olla Pahilla vain 155? Tosin, niinkuin tiedätkin, ykkösiä ei pahemmin haeta, kun ei olla bodaamassa sen takia. Helenius ei ole erityisen vahva käsistään, tämän hän vahvistaa itsekin, Mäkkäristä näkeekin, että hänellä on enemmän tilannevoimaa kuin rujoa maksimipotkua; Mäkkärillähän on sprintterin lihasrakenne eli samanlaiset kädet kuin mustien miesten jalat. Pakko olla, kun se on niin nopea :)
Idästä tulevat kaverit, mm-. Vopat, Vajzmikin, Kantor, Zidlicky eivät paljon puhele punttituloksistaan, jotka varsinkin kesäloman aikana kotipuolessa kasvavat todella runsaasti. Ilmeisesti hyvät aamupuurot mammat keittelevät siellä. Kantorillahan oli parhaimmillaan rasvat 4%:n paikkeilla mitoilla 183/97 ja HIFKissä ainakin junnupojat melkein pelkäsivät tätä yrmyä mustalaista. Vanhan koulukunnan tsekki tai ruski on kasvanut magnesiumpölyisen koulun jumppa- ja punttisalin yhdistelmässä. Ei mamman tai papan Bemarin takapenkillä matkalla lätkäharkkoihin.