Mä ymmärrän, ettei tuomari aina näe joka tilannetta, mutta henkilökohtaisesti mua vituttaa se, että tuomarilla on suora näköyhteys, kun pelaajaa vaikka kahvataan käsille, mutta käsi ei nouse. Mua kiinnostaisi ihan helvetisti se syy, miksi ei nouse. Onko tuomariportaassa sovittu jotain muuta, kuin virallinen linja on, onko tuomarilla joku henkilökohtainen syy olla antamatta sitä jäähyä juuri tuolle joukkueelle/pelaajalle, vai mikä se syy on? Hyvänä esimerkkinä oli vaikka tuo Kulonummen roikkuminen maassa maaten ainakin viisi sekuntia tapparalaisen mailassa, vaikka tämä yrittää päästä irti hänestä. Miksi tuomari sä et viheltänyt siitä jäähyä, miksi? Sä sait viisi sekuntia katsella kaverin mailasta kiinnipitämistä ilman käden nousemista.
Mun mielestä voitais loppupleijarit noudattaa sellaista tuomarillekin yksinkertaista tapaa, että jos sä näet jäähyn arvoisen rikkeen, sä nostat sen kätesi pystyyn miettimättä mitään muuta ja annat sen jäähyn. Kaikki muiden asioiden psykologinen arpominen yksittäisessä tilanteessa heikentää koko ottelun tuomarisuoritusta. Kun sä näet....., vihellä.