Joukko yliarvostettuja:
<BR>
<BR>-Petri Varis. Pakko laittaa, mutta tässä vähän perusteluja: pehmeä, todella usein suorastaan LÖYSÄ. Sitten tosin kyllä väläyttelee aina pari kertaa pelissä, ja on silloin ehkäpä liigan vaarallisin mies. Mutta ainakin tämän kauden kokemuksien perusteella on suurimman osan peliajasta varjojen mailla, ja väläyttelee pari kertaa. Monille tämäkin riittäisi, mutta ei mielestäni silti ansaitse kaikkea hypeä mitä saa. Aravirtakin on jo aikoja sitten tajunnut millainen mies Varis on, siksi vain yhdet(?) MM-kisat takana. Oli täysin näkymätön maajoukkueturnauksissa, ja luulen että sama jatkuu kun liigassa tulee kovat pelit eteen. Näiden takia Varis on listallani. Selityksistä voisi käydä, että Varis on vaan aina ollut unessa Bluesia vastaan, sillä niiden otteluiden perusteella olen tullut tähän tulokseen.
<BR>
<BR>-Marek Zidlicky: käsittämätön määrä turhia kakkosia. Hyökkäyspäässä hyvä, puolustuksessa lähinnä hutkii mailalla ja katselee kun Stepanek raataa. Onhan hän yksi liigan parhaita pakkeja, muttei yksin paras, kuten Hockey Night ja kumppanit haluaisivat hehkuttaa. Muutenkin tyypillinen tsekki: mielialapelaaja. Itse arvostan enemmän tasaisen hyvää kuin \"silloin kun mä viitsin\" -hyvää.
<BR>
<BR>-Järventie, ehkä myös Koivisto. Hyökkää, hyökkää, hyökkää. Ja sitten soi omissa. Itseluottamusta enemmän kuin kykyjä.
<BR>
<BR>
<BR>Aliarvostettuja:
<BR>
<BR>-kaikki liigan näkymättömät puurtajat. Bluesissa mm. Hirvonen, Siren, Jämsänen, Kalto... uskomaton määrä työtä ja uhrautumista joukkueen eteen.
<BR>
<BR>-Arto Laatikainen. Joulutauon jälkeen todella huikeassa vedossa, llloistava kiekollinen pakki. Ensi vuonna saman tahdin jatkuessa te muutkin tulette tutustumaan tähän nimeen tarkemmin. Mutta siis arvostusta saisi tulla jo nyt.
<BR>
<BR>-Krykov. Tarvinneeko selitellä.
<BR>
<BR>-Jiri Vykoukal. Aliarvostettu kunnes liigan paras pakki. Epätyypillinen tsekki: töitä joukkueen puolesta aina, mieliala ei vaikuta peliin. Henkisesti tärkeä pelaaja, esimerkillinen käytös. Moninkertainen maailmanmestari. Bluesissa varakapteeni. Yksi parhaimmista pakeista hyökkäyksessä. Ei juurikaan turhia jäähyjä.
<BR>
<BR>-Norrena. TPS:n maalivahdit eivät saa koskaan kunnolla gloriaa, koska TPS:n puolustuksen oletetaan aina olevan lähes virheetön. Näin ei kuitenkaan aina ole.
<BR>
<BR>-Willman: pintapuolinen kuva pelkästä nyrkkeilijästä elää liikaa. Parhaimmillaan hyvä ärsyttäjä, ihan keskitason pakki. Miinuksena satunnaiset tyhmät jäähyt. Ei niin huono kuin mitä moni luulisi.
<BR>
<BR>Onhan niitä muitakin vaikka kuinka, tässä painotin enemmän niitä YLIarvostettuja. Aliarvostettuja onkin jo huomattavasti enemmän. Elitserienistä on pakko mainita Ikosen Juha. Käsittämätöntä miksei Aravirralta ole käynyt kutsua harkkaturnauksiin. Elitserienin toiseksi paras aloittaja, ja hyvä pelisilmä. Sen lisäksi asenteeltaan esimerkillinen. Kapteenina luonnonlahjakkuus, ikitsemppari. No, nyt mentiin jo SM-liigastakin ulos, ehkä paras lopettaa tähän.[addsig]