Liigajoukkueiden voimasuhteet kaudella 2023–2024

  • 962 337
  • 4 518

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Peräpää jopa näyttäisi aika realistiselta miten kaudella tulee käymään.
Kyllä näin, ja mitäs mieltä kärkiporukoista siellä Kuopion suunnalla? Samalla lailla? Aika realistiset suuntaviivat on nyt piirretty. :)
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ketä liigapelaajia lähdössä NHl leirille kauden alussa? Aatu Jämsen paikallislehden haastiksessa, että lähtee tänään viikoksi Kingsin mukaan, jonka jälkeen palaa Lahteen.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ketä liigapelaajia lähdössä NHl leirille kauden alussa? Aatu Jämsen paikallislehden haastiksessa, että lähtee tänään viikoksi Kingsin mukaan, jonka jälkeen palaa Lahteen.
Aleksi Heimosalmi lähti/lähtee Canesin leirille.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Jos jotain yksittäistä pelaajaa vertaa suhteessa organisaatioon niin sanoisin että Leo Komarovin vaikutus Hifkin joukkueeseen on kova.
Leksan takana ei kukaan halua/ voi olla vaan pellailemassa.
Tulee olemaan jäätävä asioiden takana oleva pelaaja Hifkille. Oon kateellinen.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos jotain yksittäistä pelaajaa vertaa suhteessa organisaatioon niin sanoisin että Leo Komarovin vaikutus Hifkin joukkueeseen on kova.
Leksan takana ei kukaan halua/ voi olla vaan pellailemassa.
Tulee olemaan jäätävä asioiden takana oleva pelaaja Hifkille. Oon kateellinen.
Leksalla on huhujen mukaan kausi jo ohi.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jos jotain yksittäistä pelaajaa vertaa suhteessa organisaatioon niin sanoisin että Leo Komarovin vaikutus Hifkin joukkueeseen on kova.
Leksan takana ei kukaan halua/ voi olla vaan pellailemassa.
Tulee olemaan jäätävä asioiden takana oleva pelaaja Hifkille. Oon kateellinen.
Hauska tämä ajoitus kun just tullut vahvaa huhua, että joutuu puukon alle ja kausi sitä myöten taputeltu.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Hauska tämä ajoitus kun just tullut vahvaa huhua, että joutuu puukon alle ja kausi sitä myöten taputeltu.
No voi paska. Komarov on niitä pelaajia joita haluaisin nähdä pelaavan liigassa.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Taitaa olla niin että kärpä - sport finaaleja seurataan keväällä… ei tässä taida muilla enää aikaa korjata kurssia…
Noh noh, TPS tasapisteissä, mites nuo maalierot?

Alkava kausi näyttää kyllä näin treenipelien perusteella valoisalta täällä Turussa. Kaksi unettavaa kautta takana ja Miettinen on tuonut erittäin raikkaan tavan pelata jääkiekkoa tänne Turkuun ja pelit ovat olleet mukavan viihdyttäviä katsella. Yllättävän nopeasti on joukkue vastannut huutoon mitä valmennus haluaa ja mikä mukavinta, näyttää pitkästä aikaa että joukkue myös nauttii tavasta jolla jääkiekkoa saa pelata. Ei tietenkään neljän joukkoon ihan noin vain mennä mutta sija kuusi olisi ainakin minun mielestä erittäin hyvä suoritus ja miksi ei myös mahdollinen.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No voi paska. Komarov on niitä pelaajia joita haluaisin nähdä pelaavan liigassa.
Itse olin alkuun vähän nääh Komaroville, mutta sitten kun kentällä näki, niin onhan se hyvä kaveri ja todellinen piristysruiske koko liigalle. Harmi jos tämä meni nyt näin. Onneksi IFK:n meininkiä Leksan poissaolo ei nyt kuitenkaan hetkauta mihinkään suuntaan, koska oli vaan puhdas bonari hankinta.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Harmillinen juttu vaikkei HIFK:n menestyminen nyt mitenkään Komarovista kiinni ollut alkujaankaan. Mitenkään Leksan kokemusta ja pelisilmää aliarvioimatta, pukukopissa varmasti olisi ollut se hänen suurin arvo IFK:lle. Muutenkin Liigan kannalta enemmänkin sellainen yleisömagneetti. Harmi juttu. Kroppa epäilemättä on kokenut uralla kovia, mutta toivottavasti ensi kaudella sitten kestää vielä pelata.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onneksi IFK:n meininkiä Leksan poissaolo ei nyt kuitenkaan hetkauta mihinkään suuntaan, koska oli vaan puhdas bonari hankinta.

Runkosarjaläpsyttelyissä Komarovin panosta ei HIFK olisi mihinkään tarvinnutkaan, mutta kyllä Komarov on yksi niistä pelaajista joka olisi saattanut olla se HIFK:n ”Savinainen”, joka omalla henkilökohtaisella tahdollaan/taistelullaan hakkaa tarvittavat ”voittomaalit” tiukoissa pudotuspeleissä, kun muut ei siihen pysty.

Siinä on nyt iso tontti täytettäväksi.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eli hifkilta kolmas konkari sivuun kaudeksi ennen kuin kausi on edes alkanut. Paskaa tuuria, vai tehdäänkö siellä jotain päin helvettiä.
 

MK47

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Eli hifkilta kolmas konkari sivuun kaudeksi ennen kuin kausi on edes alkanut. Paskaa tuuria, vai tehdäänkö siellä jotain päin helvettiä.
Uskomaton kierre jatkuu vuodesta toiseen, mutta kyllä siellä on fysiikkavalmentaja niin raudanluja ammattilainen että tuskin on siitä kyse.
 

Anselmoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaakonkulma
En aivan ymmärrä millä perusteella Pelicansin materiaalin väitetään parantuneen viime kaudesta ja puhutaan Pelicansin panostaneen joukkueeseen ennennäkemättömän paljon yms.

Pois lähtivät kuitenkin:

Jasek-Kelleher-Kangasniemi-Kivenmäki-Vilen-Eronen-Ikonen-Blood-Persson-Anderson-Mylläri-Nordgren-J.Jämsen-Bartosak

Sisään tuli:

Lasch-Carlsson-Horky-Kral-Niemelä-Jordan-Olkinuora

Minun silmään pikemminkin heikentynyt joukkue ja kaventunut kärkipelaajien materiaali
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
En aivan ymmärrä millä perusteella Pelicansin materiaalin väitetään parantuneen viime kaudesta ja puhutaan Pelicansin panostaneen joukkueeseen ennennäkemättömän paljon yms.

Pois lähtivät kuitenkin:

Jasek-Kelleher-Kangasniemi-Kivenmäki-Vilen-Eronen-Ikonen-Blood-Persson-Anderson-Mylläri-Nordgren-J.Jämsen-Bartosak

Sisään tuli:

Lasch-Carlsson-Horky-Kral-Niemelä-Jordan-Olkinuora

Minun silmään pikemminkin heikentynyt joukkue ja kaventunut kärkipelaajien materiaali

Tämä on aina pikkuisen epäreilua vertailla kevään ja syksyn rostereita keskenään. Pelicans tuskin pelkästään vain näillä sisääntulleilla pelaa koko kautta. Ja eivät hekään mitään heikkoja ole.
 

Anselmoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaakonkulma
Tämä on aina pikkuisen epäreilua vertailla kevään ja syksyn rostereita keskenään. Pelicans tuskin pelkästään vain näillä sisääntulleilla pelaa koko kautta. Ja eivät hekään mitään heikkoja ole.
Vaikka vertailisi kauden aloituskokoonpanoja, niin silti en puhuisi Pelicansin vahvistumisesta materiaaliltaan tälle kaudelle. (Kelleher ja Blood kesken kauden sisään viime kaudella)
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
En aivan ymmärrä millä perusteella Pelicansin materiaalin väitetään parantuneen viime kaudesta ja puhutaan Pelicansin panostaneen joukkueeseen ennennäkemättömän paljon yms.

Pois lähtivät kuitenkin:

Jasek-Kelleher-Kangasniemi-Kivenmäki-Vilen-Eronen-Ikonen-Blood-Persson-Anderson-Mylläri-Nordgren-J.Jämsen-Bartosak

Sisään tuli:

Lasch-Carlsson-Horky-Kral-Niemelä-Jordan-Olkinuora

Minun silmään pikemminkin heikentynyt joukkue ja kaventunut kärkipelaajien materiaali
Ei tuossa poistuneiden listalla montaa sellaista nimeä ole, joita jotenkin erityisesti jäisi ikävöimään. Etenkin, kun katsotaan sisääntulleita nimiä. Harvinainen tilanne sikäli, että näin on.
 

Anselmoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaakonkulma
Ei tuossa poistuneiden listalla montaa sellaista nimeä ole, joita jotenkin erityisesti jäisi ikävöimään. Etenkin, kun katsotaan sisääntulleita nimiä. Harvinainen tilanne sikäli, että näin on.
:O Kova kommentti
Ottaen huomioon, että kaksi parasta pistemiestä lähti ja 8, 13 parhaasta..
 

Liitteet

  • DF9599F4-598A-4AEA-9745-E725CCCE811D.jpeg
    DF9599F4-598A-4AEA-9745-E725CCCE811D.jpeg
    592 KB · kertaa luettu: 405
Suosikkijoukkue
Pelicans
:O Kova kommentti
Ottaen huomioon, että kaksi parasta pistemiestä lähti ja 8, 13 parhaasta..
Niin, itse näin kaikki viime kauden pelit, en tuijota pelkkiä tehopisteitä. Jos poistuneista pitäisi kolme nimeä mainita, keiden olisin toivonut jatkavan myös tällä kaudella, ne olisivat Bartosak, Eronen ja Mylläri.
 

Anselmoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaakonkulma
Niin, itse näin kaikki viime kauden pelit, en tuijota pelkkiä tehopisteitä. Jos poistuneista pitäisi kolme nimeä mainita, keiden olisin toivonut jatkavan myös tällä kaudella, ne olisivat Bartosak, Eronen ja Mylläri.
Kovaa puhetta, finaaliin yltäneestä joukkueesta, jos yhdenkään hyökkääjän lähtö ei kirpaise
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös