Kyllä näin, ja mitäs mieltä kärkiporukoista siellä Kuopion suunnalla? Samalla lailla? Aika realistiset suuntaviivat on nyt piirretty. :)Peräpää jopa näyttäisi aika realistiselta miten kaudella tulee käymään.
Kyllä näin, ja mitäs mieltä kärkiporukoista siellä Kuopion suunnalla? Samalla lailla? Aika realistiset suuntaviivat on nyt piirretty. :)Peräpää jopa näyttäisi aika realistiselta miten kaudella tulee käymään.
Taitaa olla niin että kärpä - sport finaaleja seurataan keväällä… ei tässä taida muilla enää aikaa korjata kurssia…Eilisen jälkeen ainoa tappioton joukkue on Sport kun Kärpätkin otti 0-1 tappion.
Aleksi Heimosalmi lähti/lähtee Canesin leirille.Ketä liigapelaajia lähdössä NHl leirille kauden alussa? Aatu Jämsen paikallislehden haastiksessa, että lähtee tänään viikoksi Kingsin mukaan, jonka jälkeen palaa Lahteen.
Leksalla on huhujen mukaan kausi jo ohi.Jos jotain yksittäistä pelaajaa vertaa suhteessa organisaatioon niin sanoisin että Leo Komarovin vaikutus Hifkin joukkueeseen on kova.
Leksan takana ei kukaan halua/ voi olla vaan pellailemassa.
Tulee olemaan jäätävä asioiden takana oleva pelaaja Hifkille. Oon kateellinen.
Mitä häh? Oisko mahdollisuutta hieman avata asiaa? Vaikka YV jos ei muuten...Leksalla on huhujen mukaan kausi jo ohi.
Hauska tämä ajoitus kun just tullut vahvaa huhua, että joutuu puukon alle ja kausi sitä myöten taputeltu.Jos jotain yksittäistä pelaajaa vertaa suhteessa organisaatioon niin sanoisin että Leo Komarovin vaikutus Hifkin joukkueeseen on kova.
Leksan takana ei kukaan halua/ voi olla vaan pellailemassa.
Tulee olemaan jäätävä asioiden takana oleva pelaaja Hifkille. Oon kateellinen.
No voi paska. Komarov on niitä pelaajia joita haluaisin nähdä pelaavan liigassa.Hauska tämä ajoitus kun just tullut vahvaa huhua, että joutuu puukon alle ja kausi sitä myöten taputeltu.
No voi paska. Komarov on niitä pelaajia joita haluaisin nähdä pelaavan liigassa.
Noh noh, TPS tasapisteissä, mites nuo maalierot?Taitaa olla niin että kärpä - sport finaaleja seurataan keväällä… ei tässä taida muilla enää aikaa korjata kurssia…
Itse olin alkuun vähän nääh Komaroville, mutta sitten kun kentällä näki, niin onhan se hyvä kaveri ja todellinen piristysruiske koko liigalle. Harmi jos tämä meni nyt näin. Onneksi IFK:n meininkiä Leksan poissaolo ei nyt kuitenkaan hetkauta mihinkään suuntaan, koska oli vaan puhdas bonari hankinta.No voi paska. Komarov on niitä pelaajia joita haluaisin nähdä pelaavan liigassa.
Onneksi IFK:n meininkiä Leksan poissaolo ei nyt kuitenkaan hetkauta mihinkään suuntaan, koska oli vaan puhdas bonari hankinta.
Varmasti näin, case Lepistö lienee varmin todiste.Eli hifkilta kolmas konkari sivuun kaudeksi ennen kuin kausi on edes alkanut. Paskaa tuuria, vai tehdäänkö siellä jotain päin helvettiä.
Uskomaton kierre jatkuu vuodesta toiseen, mutta kyllä siellä on fysiikkavalmentaja niin raudanluja ammattilainen että tuskin on siitä kyse.Eli hifkilta kolmas konkari sivuun kaudeksi ennen kuin kausi on edes alkanut. Paskaa tuuria, vai tehdäänkö siellä jotain päin helvettiä.
Juuri näin. IFK hankki Lepistölle sydänvian. Seuraavaksi IFK hoitaa Lehterälle ruton ja Vesalaiselle syövän polveen.Varmasti näin, case Lepistö lienee varmin todiste.
En aivan ymmärrä millä perusteella Pelicansin materiaalin väitetään parantuneen viime kaudesta ja puhutaan Pelicansin panostaneen joukkueeseen ennennäkemättömän paljon yms.
Pois lähtivät kuitenkin:
Jasek-Kelleher-Kangasniemi-Kivenmäki-Vilen-Eronen-Ikonen-Blood-Persson-Anderson-Mylläri-Nordgren-J.Jämsen-Bartosak
Sisään tuli:
Lasch-Carlsson-Horky-Kral-Niemelä-Jordan-Olkinuora
Minun silmään pikemminkin heikentynyt joukkue ja kaventunut kärkipelaajien materiaali
Vaikka vertailisi kauden aloituskokoonpanoja, niin silti en puhuisi Pelicansin vahvistumisesta materiaaliltaan tälle kaudelle. (Kelleher ja Blood kesken kauden sisään viime kaudella)Tämä on aina pikkuisen epäreilua vertailla kevään ja syksyn rostereita keskenään. Pelicans tuskin pelkästään vain näillä sisääntulleilla pelaa koko kautta. Ja eivät hekään mitään heikkoja ole.
Ei tuossa poistuneiden listalla montaa sellaista nimeä ole, joita jotenkin erityisesti jäisi ikävöimään. Etenkin, kun katsotaan sisääntulleita nimiä. Harvinainen tilanne sikäli, että näin on.En aivan ymmärrä millä perusteella Pelicansin materiaalin väitetään parantuneen viime kaudesta ja puhutaan Pelicansin panostaneen joukkueeseen ennennäkemättömän paljon yms.
Pois lähtivät kuitenkin:
Jasek-Kelleher-Kangasniemi-Kivenmäki-Vilen-Eronen-Ikonen-Blood-Persson-Anderson-Mylläri-Nordgren-J.Jämsen-Bartosak
Sisään tuli:
Lasch-Carlsson-Horky-Kral-Niemelä-Jordan-Olkinuora
Minun silmään pikemminkin heikentynyt joukkue ja kaventunut kärkipelaajien materiaali
:O Kova kommenttiEi tuossa poistuneiden listalla montaa sellaista nimeä ole, joita jotenkin erityisesti jäisi ikävöimään. Etenkin, kun katsotaan sisääntulleita nimiä. Harvinainen tilanne sikäli, että näin on.
Niin, itse näin kaikki viime kauden pelit, en tuijota pelkkiä tehopisteitä. Jos poistuneista pitäisi kolme nimeä mainita, keiden olisin toivonut jatkavan myös tällä kaudella, ne olisivat Bartosak, Eronen ja Mylläri.:O Kova kommentti
Ottaen huomioon, että kaksi parasta pistemiestä lähti ja 8, 13 parhaasta..
Kovaa puhetta, finaaliin yltäneestä joukkueesta, jos yhdenkään hyökkääjän lähtö ei kirpaiseNiin, itse näin kaikki viime kauden pelit, en tuijota pelkkiä tehopisteitä. Jos poistuneista pitäisi kolme nimeä mainita, keiden olisin toivonut jatkavan myös tällä kaudella, ne olisivat Bartosak, Eronen ja Mylläri.