Itse en näe syitä miksi Järvinen ei voisi tehdä sitä 30 pistettä. Järvisen luistelu on edelleen erittäin hyvää, eikä se peliäly todellakaan ole mihinkään kadonnut.
Se miksi Järvisen viime kausi meni noin huonosti tehojen osalta, niin en tiedä, mutta toisaalta kukaan sentteri ei siellä Salzburgissa tehnyt enempää pisteitä kun Järvinen. Arposen dataa on tässä hankinnassa hyödynnetty. Mutta tuo 19p Ruotsissa ei mikään huono ole, taakse jäi Kiiskinen, Ojamäki ja Strömberg. Kaikki pelimiehiä Liigassa.
Itse en näe syitä miksi Järvinen ei voisi tehdä sitä 30 pistettä. Järvisen luistelu on edelleen erittäin hyvää, eikä se peliäly todellakaan ole mihinkään kadonnut.
Hyvin nuo Järvisen kaltaiset playmakerit on Liigassa pärjännyt, mm. Kuusela, Kontiola, Rissanen, JMA ja Asplund. Järvisellä näistä taitaa luistin liikkua parhaiten.
Kyllähän tuo voikin tehdä. En ole väittänyt missään kohtaa ettei voi. Mielestäni se olisi ennakko-odotuksiin nähden loistokausi Järviseltä mikäli 30 pinnaa menee rikki, juuri mitä Ässät tarvitsee.
Jos et näe syitä miksi Järvinen ei mahdollisesti pysty enää 30 pisteen kauteen niin katsot asiaa vahvojen värilasien takaa. Senttereistä Florian Baltram teki viime kaudella saman määrän pisteitä samassa joukkueessa mutta pelasi 7 peliä vähemmän. Peli sen lopulta näyttää ja tämä on vain minun mielipide, mutta olen yllättynyt mikäli Järvinen pelaa niin hyvän kauden mitä sinä odotat.
Ässät tarvitsee ensi kaudella huomattavasti enemmän tehoja hyökkäyssuuntaan, ja tuossa rosterissa ei yksinkertaisesti ole juurikaan pelaajia siihen. Barach pystynee kolkuttelemaan sitä 35-40pts sesonkia, mutta muutoin toi hyökkäys on täynnä sitä tasapaksua 20-30 pisteen pelaajaa
Jos kärkikenttien laiturit on Erholtz/Joensuu/Barach/Rohdin niin kärkisentterien pitää pystyä oikeasti tekemään tulosta hyökkäyssuuntaan.
E: Lainaus meni jotenkin hassusti enkä sitä nyt puhelimella saa korjailtua