Pula-ajan Tretjak
Jäsen
Omiin periaatteisiin ei kuulu tuomita peliäkään näkemättä, enkä niin ole tekemässäkään vaikka Kärpät julkistaisi mitä sinne peräpäähän. Nimellisesti Kärppien puolustus oli kuluvana vuonna niin ylivoimainen, että en usko moista enää olevan mahdollista koota. Kivihalmeen, Hakanpään ja Ohtamaan takana kun vielä olivat Hehska ja Kukkonen luutimassa, niin varmaan jokainen ymmärtää että Liiga-tasolle oli tuo aivan järkyttävän kova.
Kärppien puolustus oli todella kova kauteen lähtiessä, mutta onhan se selvää ettei normaalisti noin kovia nimiä tarvita mestaruuteen. Yleensä riittää oikean roolin perushyvä pakisto. Olikohan toissa kaudella, kun Tapparalla oli aivan yhtä kova pakisto nimiltään(ja vielä nimekkäämpi hyökkäys), kun sitten nämä Kärppien nobodyt (sittemmin tähtisikermä) voittivat mestaruuden.
En ymmärrä yskää, kun olen ainoastaan todennut omia näkemyksiäni kuinka tässä vaiheessa ennustan mahdollisia vaikeuksia Kärpille, niin se tulkitaan sitten niin että aliarvioin Kärppien taitoja hankkia korvaavat pelaajat, taikka vastaavasti olen tuominnut Kärpät.
Ei vaan et ymmärtänyt minusta toisen kirjoittajan pointtia. Minusta itse mielipiteessä ei sinällään ollut vikaa. Sehän on vain vastakkainen.