Osala...
Patti pistää varmasti loput 19 nimeä.
Olet näemmä vastannut jollekin mun ignorelistatulle, joten en tiedä, mitä tarkoitat tolla 19 nimellä???
Ja edelleen... On tää vittu outo foorumi nykyään, vai pyöriikö täällä vaan kesällä kaikki helvetin vääntäjät? Mä en ole edelleenkään mielestäni yhdelläkään sanalla ainakaan kehunut Sportin tuotantoa. Vai olenko?
Jos nyt tosta vastauksestani "Sport sentään tuottaa nykyään tasaisesti" jonkun pitää saada vääntö aikaiseksi, niin siinähän odotatte vääntöä. Miten vittu tää tätä foorumia ja ketjua nyt sitten edistää?
Jos tuo 19 tarkoittaa Sportin tuotantoa, niin en kyllä ymmärrä, mistä luvun tempaisit? Jos ottaa viimesen 10 vuotta Liigatason tuotantomme, joka ei edelleenkään hurraa huutoja aiheuta, niin tulee mieleen nimet....
Osala, Nikko, Fågström (SHL), Kivimäki, Salo, Väkelä, Luomala, Suoranta ja periaatteessa Niko Peltola (Ässä-kannattajathan pitää esim ainakin Fageruddia vastaavasti omana kasvattinaan, koska pelannut ylimmät junnuvuodet heillä kuten ilm. Komaroviakin pitävät??) sekä Liiga tasolla pelanneet ja lopettaneet Jämsä sekä Nabb. En tiedä, keitä muita tarkoitit?!?
Mulle nyt on ihan sama, miten KooKoo hommaansa pyörittää, mutta olen ymmärtänyt asian, kuten kirjoitin heidän omista kirjoituksistaan päätellen, eikä mieleeni kyllä tule viimeajoilta, kuin Immonen Liigatasolta. Varmaan muitakin löytyy, muttei tule tasaisesti. Tuo oli muutenkin enemmänkin loppukaneetti palstatoverille vastauksessa, kuin kikkelinvenytys.
E: kait se Miika Koivistokin on tietty mainitsemisen arvoinen, joten heitetään hänet vielä mukaan. Saattaa toki edelleen joku puuttua.