Kun katsotaan Virran kahta viimeistä kautta, niin en oikein ymmärrä mistä löytyy se usko, että hänen pelikirjallaan menestytään.
Siinä vaiheessa, kun Ässät teki Virran kanssa sopimuksen näytti siltä, että a) Kivi on näyttönsä päävalmentajana antanut b) mahdollisia liigavalmentajia ei Ässiin ollut ihan kovin pitkäksi jonoksi asti c) Virralla oli alla vasta yksi epäonnistuminen.Vai meinasitko, että porilaiset ihan ehdoin tahdoin palkkasivat sarjan heikoimman valmentajan.
... Se tyyli ei sopinut Turkuun eikä ainakaan Poriin, mutta Kuopio on eri asia...
Ei tartte Kuopiossa vetää yhtään hernettä nenukkaan mutta onhan se nyt aika selkeää että KalPan maalivahtiosasto tulee pettämään. Miettikää nyt itse; henkilöjohtamiseltaan nollatasoinen Pekka Virta päävalmentajana ja pääkopaltaan täysin onneton, jopa hermoheikko Kilpeläinen ykkösveskarina. Ei vaan voi toimia.
Sen verran velmu mies se Dufva, että rivien välissä lukee enemmän kuin rivillä. Kun nyt ei sattuis käymään orjalaivaporukalla samalla lailla kun niillä merirosvoilla lopulta aina kävi niissä Asterixeissa.
Niemisen? Minä en ihmettele, ei kai se Niemisen sohva nyt mikään vitsi kuitenkaan ollut?Tappara on ainakin CHL:n perusteella sekaisin kuin seinäkello. Parikytä minsaa ovat varmaan yhteensä pelanneet hyvin tähän mennessä ja kaikki heidän CHL-ottelut on tullut nähtyä. Jengi on käytännössä lähes kokonaan sama kuin viime kaudella, mutta se näyttää siltä että se olisi lyöty pari viikkoa sitten jäälle ja puoli jengiä uusittu.
Jännä nähdä miten Tapolan aikakausi lähtee käyntiin. Vaikea kuvitella, että yhden miehen vaihto pistäisi pakan noin sekaisin.
Jännä nähdä miten Tapolan aikakausi lähtee käyntiin. Vaikea kuvitella, että yhden miehen vaihto pistäisi pakan noin sekaisin.
Perusteluna kertakaikkisen upea peli-ilme, tahtotila, totaalinen paneettomuus ja pelkät makuupaikat mikki hiiri-hyökkääjille maalinedustalla. Ja niitähän Liigassa riittää. Kun saa pikkusen kivitalolta kipiää, ei hetkeen tee mieli ryysätä vastustajan maalille ottamaan seuraavaa tälliä.
Tottakai Tapola on jonkinlainen arpa Kahvakorpeen verrattuna, mutta kannattaa muistaa myös se, ettei Tappara viime kauttakaan kovin häävisti aloittanut. Eiköhän siellä ole taas tehty hommia loppukevättä silmällä pitäen.
Tätä mä oon miettiny kauan. Miten sä teet kesällä hommia kevättä ajatellen? Se prosessi tapahtuu kauden aikana.
...Bensa loppui kesken ja koko kauden ajan hallussa ollut pudotuspelipaikka menetettiin viimeisellä kierroksella pitkän tappioputken päätteeksi.
Tätä mä oon miettiny kauan. Miten sä teet kesällä hommia kevättä ajatellen? Se prosessi tapahtuu kauden aikana.
En tiedä mihin tämä Sportin "kovuus" maalin edessä perustuu, uhoon? Joukkueessa ei ole kuin pari pelaajaa, jotka voivat parhaillaan olla oikeasti kovia, muissa jengeissä suurimmiltaosin rutkasti enemmän, värilasit pois jo.
Pakit:
Mäenpää - Schira
Kalteva - Nikkilä
Luoma - Grönholm
Hietanen - Bruun
Viitanen - Vainio
Kemiläinen - Laakso
Salonen - Niemi
Auvinen - Tuulola
Mäenpää tietenkin selkeästi paras mutta sen jälkeen Jypillä ei ole kiekollista taitoa yhtään.
Jaa sä tunnet vissiin herrojen Kemiläinen ja Salonen pelaamista niin hyvin, että pystyt dumaamaan ne kiekollisesti lahjattomiksi?