Mäntylä #18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Panthers,
Järvisen ja Greenin valinnasta Kärppien ykkösen keskelle rohkenen olla eri mieltä. Pikkaisen meni höpöttelyksi nyt sinulta. Ykkössentteriä olen kuvitellut Tapparan etsivän. Tälläkin palstalla on useaan otteeseen mainittu, jotta Green on teidän kolmossentteri. Sinä taisit ylempänä kirjoittaa, jotta sentterihankinnan myötä Joonas Kemppainen löytäisi itsensä Tapparassa nelosketjusta. Voutilainen pelasi teidän ykkössentterinä ratkaisupelit. Hän palasi käsittääkseni KalPaan. Tällaisia perusteita minulla oli siihen, että haette ykkössentteriä. Tiedostan, että tapparalaiset ovat paremmin kartalla joukkueensa tilanteesta. Minä vain asettelen kysymyksiä näin ulkopuolisena.
Niin vaikka etsiikin ykkössentteriä ei se tarkoita sitä että siinä piilisi joku kysymysmerkki kun rosterissa on jo kaksi "ykkössentteriä". Missään vaiheessa en sanonut ettei Tappara etsi ykkösen keskelle pelaajaa mutta se ei välttämättä tarkoita että olisi Tapparan paras sentteri vaan sopii siihen paikalle paremmin kuin Green tai Järvinen (tai no Järvisen tapauksessa hän sopii niin hyvin Palolan kenttään) ja toki tuo Palolan kenttä luultavasti se ykkönen onkin.