Mikäli huhut pitävät paikkaansa ja Jokerit tiedottaa huomenna Karalahden sopimuksesta on tuo puolustus häikäisevää tasoa kotoiseen liigaamme. Jokainen puolustaja pelaavassa kokoonpanossa tulisi mahtumaan muissa joukkueissa top3 puolustajiin.
Itse näen Jokerit suurempana suosikkina, kuin edellisillä kausilla. Yleensä joukkue on hajonnut (pl. viime kausi) lähes täysin ja joukkueeseen on roudatta uusia "tähtiä". Tällä hetkellä vaihtuvuus on kuitenkin pientä ja hankinnat pidetään minimissä, mutta laatu korkealla. Joukkueeseen on todennäköisesti tulossa vielä maalivahti (itse en koe tarpeelliseksi), puolustaja (Karalahti?) ja hyökkääjä.
Mikäli Hjallis on varannut kasan euroja vielä maalivahtiin ja hyökkääjään, niin itse luottaisin Kilpeläiseen tulevalla kaudella ja sijoittaisin uuteen maalivahtiin tarkoitetut rahat uuteen hyökkääjään. Tällä hetkellä Jokereiden täytyy kuitenkin ajatella paljon enemmän tulevaisuuden kannalta siirtoja, kuin muiden joukkueiden. Tästä johtuen toivon, että Jokereissa luistelee tulevalla kaudella liigan paras sentteri, joka myös täyttää ykkössentterin roolin kaudella 14-15.