...
Heino = AUK => Heino on kokeneempi kuin AUK ?
Kreps = Ryan => Ryan pelasi loistokauden ja vaikea paikata. Kreps sen sijaan dominoi liigaa Kärpissä loistoasenteella viimeksi ? Lisäksi Kreps dominoi Sveitsissä viime kaudella huikealla 6 pisteen suorituksella ?
Jerlic = Brodin => Allsvenskanista tulee nobody ja nousee heti tähtikaartiin ? Olisi muuten todella kova temppu. Katotaan nyt ensin puoli kautta..
Cohen = Heshka => Heshka oli hyvä haku viime kaudella, taso näytetty. Cohen sen sijaan ei tehnyt viime kaudella maaliakaan (!). Tosin en ole otteita nähnyt, mut ei nyt etukäteen aiheuta mitään värinää.
Riksman = Raanta => Raannan ura huikeassa nousussa, Riksmanin taas vastaavassa laskussa.
Heino-AUK = Toivola teki itse päätöksen siitä, että AUK:n aika on ohi. Hankittiin Heino, joka on käytettävissä olevien lähteiden (Jokeri-fanit) mukaan nuorennettu painos AUK:sta.
Kreps-Ryan = Ryan pelasi ajoittain loistavasti ja teki muutamia tärkeitä maaleja. Ryanin kausi kokonaisuudessaan sisälsi myös epätasaisia hetkiä. Ei missään mielessä Krepsin mahdoton korvata. Itsekin olisin toki pitänyt Ryanin.
Jerlic-Brodin = oliko Brodin joku tähti tänne saapuessaan? Poffeissa löytyi virettä ja oikeastaan jo keväällä, mutta mies herätti kesken kauden hyvinkin ristiriitaisia tunteita. Ässä-faneista löytyy palstalla jopa sellaisen mielipiteen omaavia, joiden mukaan Tuomas Huhtanen olisi kyennyt samaan, kuin Daniel. Itse en tosin kuulu tähän ryhmään.
Cohen-Heshka = Aika näyttää miten käy. Ehkä vähän huono vertailu, eivät ole ihan samantyyppisiä pelaajia. Ässissä odotetaan kiekollisella puolella enemmänkin nousua akselilla Tommi Taimi (!!) ja Patrik Parkkonen.
Riksman-Raanta = Hieman arvoitus itse kullekin. Luotan kyllä Toivolaan, ettei Riksmania olisi hankittu, mikäli epäiltäisiin selän kestävyyttä. MIKÄLI selkä prakaa, en itse edes lähtisi hakemaan ykköselle korvaajaa, vaan vetäisin Rinteellä, jonka potentiaali on ilmeisen hyvin skoutattu. Uutta kakkosta siis vain sisään tässä tapauksessa.