Kyllä. JYP käyttää täydellisesti hyväkseen SM-Liigan täysin paskan tuomaritoiminnan jossa ei ole minkäänlaista linjaa. Pelitapa ja joukkue on rakennettu täysin tuomarien mukaan.
Olisi hauska nähdä SM-Liigassa yhden kauden ajan täydellinen nollatoleranssi, käytännössä siis NHL-tuomarit. Olisi sarjataulukko meinaan aivan erinäköinen kun näitä hitaita ja kankeita Koskisia, Viitasia, Kaijomaita, Kudroceja ja Mielosia vietäisiin kuin pässiä narussa!
Uusi mielenkiintoinen tulkinta näistä voimasuhteista kyllä! Kiintoisa ajatus, että JYP kärjessä ja Ässät kärkikolmikossa ovat siellä vain ja ainoastaan tuomaritoiminnan johdosta! Joukkueet eivät siis ole pystyvässä valmennuksessa ja materiaaliltaan muita kummempia miltään osin?
Olettanet ilmeisesti, että nhl-tuomareilla kannua nostelisi nollatoleranssilla pelaava pieni ja vikkelä ilves?
Onhan toiveajattelu kyllä kivaa, mutta ei kai nyt sentään? Liigaa tällä kaudella katseltuani, olen pannut merkille että samoin säännöin siellä vääntää jokainen joukkue, vikkelä ilveskin mukaan lukien. Olen myös ollut havaitsevinani, että kaikissa joukkueissa on käyty istumassa tästä erityisestä syystä jnps.
Lienee selvää, että ammun alas tuon ruusunpunaisen pallerosi ja totean, että kirjoitat paskaa.
Mitä tämän hetken voimasuhteisiin tulee, on kiistaton ykkönen tällä hetkellä Hifk, mainittu JYPkin on siellä kärkiporukoissa, mutta tehottomasti puurtava hyökkäys vie tämän hetkiset oddsit näin. Kärpät kun raijaa jäälle kohta kentällisen takatukkaa, on selvä, että siinä on ifk:n haastaja numero yksi, mikäli valmennus on vaan ajan tasalla. Lukko, Kalpa, Jokerit, HPK ja Ässät toimivat kärjen ykköshaastajina siinä välittömässä tuntumassa JYPin kanssa. Voimasuhteet voivat kuitenkin heitellä äkillisestikin, joten mikään pysyvä litania tämä ei ole. Siitä olen kuitenkin satavarma, että voimasuhteet ovat nuo, oli nollatoleranssit tai ei, jos ovat kaikille samat nuo tuomaroinnit vaan.