Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset
Kiitos kiitos "Pavlovin koira"! Mukava nähdä että Ilveksen aliarvioiminen jatkuu edelleen.
Öö...mitä Ipan rosterissa sitten on tapahtunut, joka viestisi viime kautta paremmasta menestyksestä?
Kiitos kiitos "Pavlovin koira"! Mukava nähdä että Ilveksen aliarvioiminen jatkuu edelleen.
No siellä on nuoria, taitavia, ennakkoluulottomia ja nälkäisiä pelaajia, jotka tulevat näyt... Enpäs sanokaan mitään. Jatkakaa vaan samaan tahtiin!
No siellä on nuoria, taitavia, ennakkoluulottomia ja nälkäisiä pelaajia, jotka tulevat näyt... Enpäs sanokaan mitään. Jatkakaa vaan samaan tahtiin!
Mitä ihmettä tarkoitat nimimerkki "Swift"? Sanot ensin uskovasi vahvasti Jokereihin ja heti seuraavassa lauseessa toivot että Jokerien tekeminen olisi Keklun aikana yhtenäisempää kuin aikaisemmin.
Ässien kokoonpano on täynnä edellisvuonna neljänneksi sijoittuneen ja kaudella 2007 - 2008 toiseksi sijoittuneen A-nuorten joukkueen pelaajia. Blues taas voitti vuonna 2009 nuorten SM-liigan.Ilves oli tietääkseni viime keväänä A-nuorten playoffeissa jonkinlainen yllättäjä. En muista miten Ässät tai Blues pärjäsivät!
Ilves oli tietääkseni viime keväänä A-nuorten playoffeissa jonkinlainen yllättäjä. En muista miten Ässät tai Blues pärjäsivät!
Ilves oli tietääkseni viime keväänä A-nuorten playoffeissa jonkinlainen yllättäjä. En muista miten Ässät tai Blues pärjäsivät!
Tietysti sitä varmasti jokainen Ilves-kannattaja toivoo, mutta onhan tuo nyt aika kaukaa haettua, että A-junioripelaajat ensimmäisinä sm-liiga kausinaan ottaisivat isoakin roolia joukkueissaan... Vieläpä sankoin joukoin...
Onko se muka aliarvioimista, jos pitää joukkuetta tällä hetkellä heikoimpana koko liigasta? Ei todellakaan, kun katselee nimilistoja.
En oikein tiedä mitä ajatella näistä nimimerkki Loktevin lapsellisen oloisista huudahduksista, vaikka omiin uskominen onkin hieno juttu. Silti seuraavanlaiset pohdinnat menee samalla tapaa hieman yli hilseen:
Eli oletan, että olet nainen.Tuossa "Kapteeni Koivun" kirjoituksessa oli kaikki oleellinen. Ei Ilveksen nippu kovin "nimetön" ole! Edelleen olen sitä mieltä että Ilveksen joukkuetta aliarvioidaan, mutta sehän minulle (ja vamaan joukkueellekin) sopii!
Viime kausi oli mitä oli, nyt puhaltavat uudet tuulet!
PS. Mitä lapsellisuuteen tulee niin on minulla lapsia, nuorinkin jo täysi-ikäinen!
Tuossa "Kapteeni Koivun" kirjoituksessa oli kaikki oleellinen. Ei Ilveksen nippu kovin "nimetön" ole! Edelleen olen sitä mieltä että Ilveksen joukkuetta aliarvioidaan, mutta sehän minulle (ja vamaan joukkueellekin) sopii!
Viime kausi oli mitä oli, nyt puhaltavat uudet tuulet!
PS. Mitä lapsellisuuteen tulee niin on minulla lapsia, nuorinkin jo täysi-ikäinen!
Ja nuo sinun listaamasi ''suuren roolin'' junioripelaajat ovat kyllä kaikkea muuta kuin valmiita pelimiehiä sm-liigaan. Raskilla on rahkeita nousta sellaiseksi, mutta en usko kaverin vielä ensi kautena hirveästi yli 20 pisteen kautta vetävän.
Pellinen ja Myttynen ovat suurella todennäköisyydellä kaukana sm-liigan tasosta vielä ensi kautena, mutta Rajala voi olla melko kovassakin kondiksessa tulevan kauden koitoksissa.
Ja nuo sinun listaamasi ''suuren roolin'' junioripelaajat ovat kyllä kaikkea muuta kuin valmiita pelimiehiä sm-liigaan. Raskilla on rahkeita nousta sellaiseksi, mutta en usko kaverin vielä ensi kautena hirveästi yli 20 pisteen kautta vetävän.
Syön hatullisen paskaa jos Ilves pääsee playoffeihin.
Yhden ennustuksen osaan jo sanoa, KalPa on JYPin edellä, kun runkkari loppuu. Muihin en ota kantaa, ennenkuin perehdyn lisää.